Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od dawna miałem założyć jakieś LPG, ale był problem, bo miałem jakiś sterownik od II gen. podłączony pod silnik. Teraz mam w planach go wywalić i wstawić jakąś sekwencje po kosztach. Za 1300zł mogę mieć STAG 300-6 ISA2 z wtryskami i reduktorem Magic do 350km. Jak będzie chodził silnik na takiej taniej instalacji? Może lepiej kupić samo sterowanie za ponad 500zł i jakieś używane wtryski i reduktor? Jak tak to czego szukać?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A jaki przewód do sekcji wysokiego ciśnienia? Wystarczy miedziany 6mm?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Ja mam Staga i wtryski MagicJet. Z tymi wtryskami to jest tak ze albo trafisz na eleganckie, albo na jakies gorsze. Niestety ja trafilem drugim razem na gorsze. Czasem na zimnym silniku trzęsie na LPG.
Opublikowano

Chyba jutro zamowie ten zestaw. Reduktor powinien fajcie spasowac pod kolektor. W warsztacie za sekwencje powiedzieli mi 3-4tys. a wtryski tez chcieli magic'a zalozyc...

 

Wielozawor musze wymieniac czy moze zostac ten z IIgen?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Może zostać wielozawór, filterek gazowy też może zostać,chyba że masz go razem z ze starym reduktorem. U mnie przewód jest nibieski elestyczny z tworzywa w środku ma fi6,a nie jka miedziane całe mają 6. Chociaż u Ciebie jest 2.0 to miedziany powinien styknąć i tak samo reduktor pewnie wystarczy jedno wyjście z niego. U mnie musiałem podłączyć dwa wyjścia z reduktora.
Opublikowano

Ok. Robię liste i jutro zamawiam.

 

Ten zestaw: http://allegro.pl/sekwencja-stag-300-6-isa2-magic-350-km-plus-i3186437847.html

- węże (jakie średnice?)

- opaski

- dysze do kolektora (jakie?)

- inne pierdy do mocowanie itp.

 

Co jeszcze zamówić? Chciałbym żeby wszystko było z asortymentu tego sklepu ;)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Strasznie złe opinie o tym reduktorze :/. AC R01 do 150KM wystarczy? Bo ten do 250KM już jest z elektrozaworem na 8mm, a wtedy musiałbym już wielozawór wymieniać :/

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Teraz już sam nie wiem, bo na forum lpg odradzają mi ten parownik :/

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Złożyłem zamówienie. Chyba niczego nie pominąłem? Beczułka na wypadek jakby trzeba było skracać miedź. Opaski na węże kupię u siebie na miejscu. Jaką opcje wtrysków? Listwa czy 6 oddzielnych?

http://iv.pl/images/83956544182187294974.png

 

Zastanawiam się jeszcze nad dyszami wtrysków, takimi w miejsce wtrysków PB, a dopiero na nie wtryski PB. Powinno się zmieścić, a jaknie to wystarczy nieznacznie podnieść obudowę listwy. Tylko czy to nie wpłynie na pracę na PB?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

A dlaczego nie listwy pod kolektor?

 

Mam w zapasie kolektor to uloze to sobie na nim, a potem wszystko wleci juz na ten wlasciwy

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Montujac pojedyncze wtryskiwacze pod kolektorem mamy taki plus ze mozemy dac bardzo krotkie przewody co jest duzym plusem przy instalacjach LPG. Latwiej to ustawic i wogole lepiej pracuje.
Opublikowano
Nie miałem w weekend za bardzo dostępu do internetu i nie dałem znać czy chcę listwę czy wtryski. Pewnie wysłali listwy, ale nie jestem pewien. Paczkę ma już kurier także niebawem się okaże ;)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Przyszły listwy. Na ile rozwiercać dysze?

 

Dostałem tylko 1 wkrętke do kolektora :/. Kupię je w zwykłym sklepie z narzędziami?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano

Wydawało mi się, że jest mniej, ale faktycznie jest 2 (wg. opisu)

 

Myślałem, że do wtrysków będą dołączone wkrętki do kolektor, ale jest tylko jedna. Chyba do podciśnienia, bo jest razem z paroma opaskami i pierdami, tak że wygląda mi na zestaw do podłączenia reduktora. Podciśnienie wiercić w koletorze, czy zrobić jakiś tryjnik przy wyjściu na serwo?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
W standardzie jest chyba 2, zrób autokalibracje i zobaczysz, czy każe Ci zwiększyć dysze czy nie. Ale pewnie wystarczy 2. Tak jak mówiłem wcześniej u mnie prze 2.5 silniku jest 2.4 dysza.

Wczesniej jezdzilem na 1.9, teraz mam 2.0 i jest OK. "Fachowcy" w warsztacie rozwiercili mi dysze w nowych wtryskach byle jak na 2.5 twierdzac ze jest OK. Nawet nie chcialo mu sie zajrzec w tabele, zreszta byle idiota zakladajacy instalacje powinien miec takie podstawy w paluszku.

Opublikowano

No wg. tabeli 2.0 jest do 150KM, a 2.4 od 150KM, więc zostawiam jak jest, a potem się zobaczy.

 

http://iv.pl/images/53381238528453179882.jpg

 

Listwy pod kolektor się zmieszczą, więc tam wlecą. Każda listwa zasilana z osobnego wyjścia reduktora i obie połączone ze sobą (tak dostałem przygotowany zestaw ;)) Wkrętki centralnie pod wtryskami mogą być? Pierwsze muszę je gdzieś dokupić, jak na razie nigdzie nie znalazłem :mad2:

 

P.S.: Z listw wychodzą po dwa kabelki (termometr?). Na schemacie ich nie ma. Po prostu pominąć? Co podłączyć tam gdzie na schemacie jest cewka zapłonowa?

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.