Skocz do zawartości

Tarcze i klocki przód, 520d


lewybmw1

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj definitywnie zażegnałem problem bijącego pedału hamulca. Wcześniej wymieniłem komplet tarcz i klocków z tyłu, nic nie pomogło. Chciałem już wymieniać tarcze z przodu ale dziwnym trafem jakiś czas temu podczas przyspieszania z pedałem w podłodze zacząłem czuć delikatne poszarypywanie z napędu. Wczoraj zmieniłem opony (założyłem narazie zimówki) i problem szarpania napędu zniknął. Co dziwne zniknęło też drganie pedału hamulca podczas hamowania :shock: . Fakt że tarcze z przodu mam raczej i tak do wymiany bo mają już dosyć duży rant ale nigdy w życiu nie podejrzewałbym żeby to opony były winowajcą całego zamieszania.... :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 596
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Różnica w zakresie 1mm więc nie dużo. Nie wiem o co chodzi z tymi oponami... Pewnie jakieś uszkodzenie wewnętrzne...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Witam BMW f10 520d 184 KM , (Komplet : Tracze , Klocki , Czujnik na Tył) : ATE czy Textar tyko konkretne odpowiedzi inne firmy mnie nie interesują , także poznam opinie na temat przebiegów na owych tarczach , klockach zalety i wady najlepiej od osób które kupowały w sprawdzonych firmach , a nie z niewiadomego pochodzenia bo by pare złotych taniej. Za rzeczowe i konkretne odpowiedzi dziękuję.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam BMW f10 520d 184 KM , (Komplet : Tracze , Klocki , Czujnik na Tył) : ATE czy Textar tyko konkretne odpowiedzi inne firmy mnie nie interesują , także poznam opinie na temat przebiegów na owych tarczach , klockach zalety i wady najlepiej od osób które kupowały w sprawdzonych firmach , a nie z niewiadomego pochodzenia bo by pare złotych taniej. Za rzeczowe i konkretne odpowiedzi dziękuję.

 

Teraz np.idzie Textar na pierwszy montaż w g30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam BMW f10 520d 184 KM , (Komplet : Tracze , Klocki , Czujnik na Tył) : ATE czy Textar tyko konkretne odpowiedzi inne firmy mnie nie interesują , także poznam opinie na temat przebiegów na owych tarczach , klockach zalety i wady najlepiej od osób które kupowały w sprawdzonych firmach , a nie z niewiadomego pochodzenia bo by pare złotych taniej. Za rzeczowe i konkretne odpowiedzi dziękuję.

 

Teraz np.idzie Textar na pierwszy montaż w g30

 

Dzięki info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie na poprzednich 36 stronach każdy bardzo konkretnie się wypowiedział ...

 


Ogólnie we wcześniejszych postach mało jest konkretów bardziej ludzie konbinuja z połączeniem jednych klocków z tarczami innej marki i to nie ma dla mnie żadnej informacji na dodatek pisza takze o autach innej marki gdzie stosowali i spisywały sie lepiej lub gorzej i nic z tego nie wynika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie na poprzednich 36 stronach każdy bardzo konkretnie się wypowiedział ...

 


Ogólnie we wcześniejszych postach mało jest konkretów bardziej ludzie konbinuja z połączeniem jednych klocków z tarczami innej marki i to nie ma dla mnie żadnej informacji na dodatek pisza takze o autach innej marki gdzie stosowali i spisywały sie lepiej lub gorzej i nic z tego nie wynika.

 

Bo trzeba kombinować by dobrać odpowiedni klocek do odpowiedniej tarczy. Ja założyłem tarcze dark performance ultra plus klocek ebc yellow. Hebel w cenie oem a skuteczniejszy o niebo. Ate, textar itd może i standardowy hebel ale bez szału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam BMW f10 520d 184 KM , (Komplet : Tracze , Klocki , Czujnik na Tył) : ATE czy Textar tyko konkretne odpowiedzi inne firmy mnie nie interesują , także poznam opinie na temat przebiegów na owych tarczach , klockach zalety i wady najlepiej od osób które kupowały w sprawdzonych firmach , a nie z niewiadomego pochodzenia bo by pare złotych taniej. Za rzeczowe i konkretne odpowiedzi dziękuję.

 

Teraz np.idzie Textar na pierwszy montaż w g30

 

Dzięki info.

I co z tego że Textar skoro dla BMW jest made in germany, a aftermarket jest made in taiwan czy gdzies tam indziej...(nie germany).

Dwa zupełnie róźne klocki. Wspólne mają logo i rozmiar

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Jesteś w błędzie. Do normalnej tarczy również możesz założyć każde z klocków które można by założyć do EBC czy Darków. Standardowe klocki nadają się pod warunkiem, że ktoś jeździ spokojnie, przepisowo ale jeżeli ktoś ma ciężką nogę i lubi dynamiczną jazdę to zaraz będzie kierownicą trzepać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś w błędzie. Do normalnej tarczy również możesz założyć każde z klocków które można by założyć do EBC czy Darków. Standardowe klocki nadają się pod warunkiem, że ktoś jeździ spokojnie, przepisowo ale jeżeli ktoś ma ciężką nogę i lubi dynamiczną jazdę to zaraz będzie kierownicą trzepać.

 

Uwielbiam Twoje filozofie na tym forum. Ty jesteś w błędzie. Założ ebc klocek do zwykłej tarczy i zrób parę hamowań z 200. Zobaczysz co po krótkim czasie zostanie z tej tarczy. Sam sobie zaprzeczasz. Klocek taki jak yellow potrzebuje temp do odpowiedniej pracy. Więc po co go kupować skoro jeździsz spokojnie ? Nie wykorzystasz jego potencjału. Masz zwykłą tarcze kup ate, textara i sobie śmigaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że sprawia Ci radość ich czytanie, szkoda, że nie bardzo umiesz zrobić to ze zrozumieniem.

Gdzie napisałem, że Yellow Stuff jest do spokojnej jazdy ?


W wielu autach prywatnie korzystałem i korzystam z Yellow Stuff, z reguły z tarczą gładką Zimmermann lub wierconą Zimmermann i hamowania nawet z 250+ nie robią na nich wielkiego wrażenia. Oczywistym jest, że te klocki są dość ostre dla tarcz no ale coś za coś, jeśli Twój styl jazdy wymaga zastosowania tego typu klocków to chyba nie oczekujesz, że tarcze wystarczą Ci na 100 tys ?

No i nie wprowadzaj ludzi w błąd pisząc, że Yellow wymaga rozgrzewania bo tak nie jest, te klocki posiadają homologację przecież.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam może się ktoś podzielić wiedza odnośnie tarcz brembo przód

 

Nie ma za dużo co się dzielić. Nie robią tarcz dwuczęściowych więc dla efki szajs. No chyba że coś się zmieniło i takie produkują.

 

https://allegro.pl/oferta/brembo-tarcze-hamulcowe-przod-09-c410-13-10601899539


https://www.bremboparts.com/europe/pl/catalogue/disc/09-C410-13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciesze się, że sprawia Ci radość ich czytanie, szkoda, że nie bardzo umiesz zrobić to ze zrozumieniem.

Gdzie napisałem, że Yellow Stuff jest do spokojnej jazdy ?


W wielu autach prywatnie korzystałem i korzystam z Yellow Stuff, z reguły z tarczą gładką Zimmermann lub wierconą Zimmermann i hamowania nawet z 250+ nie robią na nich wielkiego wrażenia. Oczywistym jest, że te klocki są dość ostre dla tarcz no ale coś za coś, jeśli Twój styl jazdy wymaga zastosowania tego typu klocków to chyba nie oczekujesz, że tarcze wystarczą Ci na 100 tys ?

No i nie wprowadzaj ludzi w błąd pisząc, że Yellow wymaga rozgrzewania bo tak nie jest, te klocki posiadają homologację przecież.

 

No za to Ty czytasz ze zrozumieniem hyhy. Napisałem do "odpowiedniej" bo to że na zimno dobrze hamuje to zgoda. Ale do optymalnej swojej skuteczności nie powiesz mi że zimny jest wystarczający. Ten klocek najlepiej hamuje jak jest rozgrzany. No ale pewnie wiesz lepiej. A dwa jeżdżę na tym jeżdżę na tamtym. Ciebie o co nie spytać to na wszystkim jeździsz. Imponująca musisz mieć flotę aut ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie chodzi mi o to czy te tarcze się nie skrzywiał po 5kkm, może jakieś inne doradzicie coś żeby nie zmieniać po trzech miesiacach. Jezdze dużo autostradami i nie beda miały lekko

 

Do takiej jazdy ja bym brembo nie założył. Dark performance polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No za to Ty czytasz ze zrozumieniem hyhy. Napisałem do "odpowiedniej" bo to że na zimno dobrze hamuje to zgoda. Ale do optymalnej swojej skuteczności nie powiesz mi że zimny jest wystarczający. Ten klocek najlepiej hamuje jak jest rozgrzany. No ale pewnie wiesz lepiej. A dwa jeżdżę na tym jeżdżę na tamtym. Ciebie o co nie spytać to na wszystkim jeździsz. Imponująca musisz mieć flotę aut ;)

 

Klocki na zimno hamują na pewno nie gorzej od fabrycznych a przy około 100-150 już znacząco przewyższają fabryczne. To zależy co dla kogo znaczy imponująca :) W branży hamulców działamy już 26 lat, wymieniamy tarcze i klocki codziennie, w przeróżnych autach także nie dziw się, że jakieś tam doświadczenie w tej kwestii mam. Sam bardzo dużo testuje by świadomie klientom doradzać, jak widać wychodzi to dobrze :)

 

Ogólnie chodzi mi o to czy te tarcze się nie skrzywiał po 5kkm, może jakieś inne doradzicie coś żeby nie zmieniać po trzech miesiacach. Jezdze dużo autostradami i nie beda miały lekko

 

Nie skrzywią się na pewno. Jeżeli zostaną prawidłowo zamontowane i zastosujesz do nich dobre klocki a następnie je prawidłowo dotrzesz to na pewno nic się złego nie będzie działo. To potoczne skrzywienie to w 99% przypadków nieudolność mechaników. W razie czego zapraszam na PW, przygotuje Ci ofertę z gwarancją najlepszej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.