Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Włosi nie mają nic do tego ;) A czy jest niedoceniane ? Praktycznie jedna z najczęściej wybieranych firm w hamulcach bo jakość dobra a cena niska.

 

Z racji, że zestaw Zimmermann Sport + Textar konwencjonalne nie sprawdził się.. Sugerujesz, żeby spróbować zestawu Brembo, Brembo? :) Trochę macie na sklepie do wyboru tych tarcz :lol:

  • Odpowiedzi 596
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Nic nie sugeruje :) Bo nie wiem dlaczego się nie sprawdził. Osobiście nie mam zaufania do klocków Textar bo jakościowo są dość kiepskie, tarcz raczej nie używam innych jak Zimmermann Sport bo w tym przedziale cenowym nie mają sobie równych, żeby kupić lepsze to musisz liczyć co najmniej 3x tyle za wyczynowe tarcze. Osobiście raczej bym się czepiał klocków.
Opublikowano

A Rotingera ktoś ćwiczył? Polskie tarcze, ale świeża firma i wygląda to dość ciekawie... Dwuczęściowe i jeszcze frezowane i nawiercane..


http://rotinger.com/wp-content/uploads/2019/06/HP-news.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kumpel zamontował i od razu biły tyle że na starych klockach ale na innych tarczach bicie pojawiło się później (też na starych klockach) wiedz nie jest to miarodajne.

Chciałem kupić do 535d ale dopiero wychodziły i nie było ich jeszcze w sprzedaży (musiał bym trzy tygodnie czekać) a potrzebowałem na już. Szkoda bo też chciałem je sprawdzić

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Opublikowano
Ja mam u siebie te Rotingery w 535d f11 na razie 1000 km przejechałem wszystko w porządku hamują lepiej jak ori , zakładałem do tego klocki Textar
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z całym szacunkiem ... zastanawiam się na jakiej podstawie, pokonawszy 1000 km, można twierdzić, że coś jest lepsze lub, że o dziwo sprawuje się lepiej niż oryginał :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kolezko, czasami wystarczy 10km zeby stwierdzic co i jak, a czasami 5 albo 6km.

 

nie szukam zaczepki ... większość poszukiwań innego zestawu części samochodowych, w tym hamulców, opiera się na założeniu obniżki kosztów zakupu a nie wiedzy nt. danego produktu.

Po prostu jestem ciekaw czy istnieją jakieś miarodajne badania lub testy porównawcze.

Jeśli użytkownik dopuścił (nie zakładam, że tak właśnie zrobiłeś) do nadmiernego zużycia poprzedniego, w tym być może fabrycznego, zestawu hamulców to założenie czegokolwiek będzie dawało pseudo efekt poprawy i zadowolenia. Zobaczymy co napiszesz po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów....

Opublikowano
Chyba takiej loterii jak przy przednich tarczach to nigdy nie spotkałem. Setki opinii i dalej człowiek w ciemnej dupie. To z czego jedyni zadowoleni, drudzy kur..wują że się gną. Nawet ori. Strach wymienić ori a mam je od nowości ale nadchodzi ich kres.
Opublikowano
Chyba takiej loterii jak przy przednich tarczach to nigdy nie spotkałem. Setki opinii i dalej człowiek w ciemnej dupie. To z czego jedyni zadowoleni, drudzy kur..wują że się gną. Nawet ori. Strach wymienić ori a mam je od nowości ale nadchodzi ich kres.

 

A ja znowu powtórzę swoje i zapewne przybędą najwięksi forumowi napinacze :D

24 lata prowadzenia centrum hamulcowego i nie zdarzył nam się taki problem jakie tu są opisywane :) Dobre tarcze, np ATE, Brembo, Jurid, Textar, Zimmermann i do tego dobre klocki a najważniejsze to montaż i docieranie. W Polsce przy dobrych wiatrach jeden mechanik na 50 potrafi prawidłowo wymienić tarcze. Jeżeli chodzi o F10 to problemem jest mało wydajny układ, producent nie przewidział, że ktoś tym autem będzie jeździł szybciej niż 130 kmh a jeśli ktoś tak jeździ to po prostu trzeba kupić klocki o wyższej wytrzymałości temperaturowej - ot cała filozofia.


A fakt jest taki, że każdy patrzy gdzie tu oszczędzić 10 zł, kupuje polskie czy chińskie tarcze, zakłada do nich używane klocki, montuje pod blokiem a potem wylewa żale na forum, że mu się tarcze pogięły ;)

Opublikowano

Mnie nie musisz uświadamiać bo 8 lat w passacie CC użytkowałem zimerki sport z klockiem ferodo ds. Akurat mechanika mam ogarniętego. Tylko średnio uśmiecha mi się zainwestować w taki zestaw jak się po 10tys km okaże że mam doadtkowe wyposażenie w kierze. Czytaj wibracje.


Zastanawiam się jak poradzi sobie gładki zimerek z klockiem ferodo ds ?

Opublikowano
Znacznie lepiej niż wiercony ze standardowym klockiem ;) Problemem nie są tarcze a klocki także najlepiej od tego zacząć ulepszanie ;) Jeśli klocek przy 400 stopniach Ci się zeszkli i zacznie zrywać film hamulcowy to żadne tarcze nie pochłoną wibracji która wtedy powstaje na kierownicy.
Opublikowano
Witam mi tez sie pokrzywily z przodu po 40tys a mialem komplet originalnych tarcz. Tak dla info to Bmw produkuje swoje tarcze w Berlinie od 2010 roku w ilosciach ok 6 milionow sztuk rocznie takze jak tos sie nie zna to niech bzdur nie pisze ze nie ma ori tarcz. Przeczytalem caly watek i wychodzi na to ze najlepszy zestaw to zimmermann gladki + Ferrodo DS?
Opublikowano
kolego jedyna firma odpowiedzialna za produkcje tarcz jest samo Bmw w Belinie wejdz na strone bmw-werk-berlin.de sobie poczytaj ile tego produkuja.
Opublikowano
A co z klockami Textar ktore sprzedaja w komplecie z originalnymi tatczami. Czy takie polaczenie byloby dobre tarcze zimmermann + klocki Textar?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.