Skocz do zawartości

Tarcze i klocki przód, 520d


lewybmw1

Rekomendowane odpowiedzi

Włosi nie mają nic do tego ;) A czy jest niedoceniane ? Praktycznie jedna z najczęściej wybieranych firm w hamulcach bo jakość dobra a cena niska.

 

Z racji, że zestaw Zimmermann Sport + Textar konwencjonalne nie sprawdził się.. Sugerujesz, żeby spróbować zestawu Brembo, Brembo? :) Trochę macie na sklepie do wyboru tych tarcz :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 596
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic nie sugeruje :) Bo nie wiem dlaczego się nie sprawdził. Osobiście nie mam zaufania do klocków Textar bo jakościowo są dość kiepskie, tarcz raczej nie używam innych jak Zimmermann Sport bo w tym przedziale cenowym nie mają sobie równych, żeby kupić lepsze to musisz liczyć co najmniej 3x tyle za wyczynowe tarcze. Osobiście raczej bym się czepiał klocków.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kumpel zamontował i od razu biły tyle że na starych klockach ale na innych tarczach bicie pojawiło się później (też na starych klockach) wiedz nie jest to miarodajne.

Chciałem kupić do 535d ale dopiero wychodziły i nie było ich jeszcze w sprzedaży (musiał bym trzy tygodnie czekać) a potrzebowałem na już. Szkoda bo też chciałem je sprawdzić

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolezko, czasami wystarczy 10km zeby stwierdzic co i jak, a czasami 5 albo 6km.

 

nie szukam zaczepki ... większość poszukiwań innego zestawu części samochodowych, w tym hamulców, opiera się na założeniu obniżki kosztów zakupu a nie wiedzy nt. danego produktu.

Po prostu jestem ciekaw czy istnieją jakieś miarodajne badania lub testy porównawcze.

Jeśli użytkownik dopuścił (nie zakładam, że tak właśnie zrobiłeś) do nadmiernego zużycia poprzedniego, w tym być może fabrycznego, zestawu hamulców to założenie czegokolwiek będzie dawało pseudo efekt poprawy i zadowolenia. Zobaczymy co napiszesz po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nie mam dobrych doświadczeń z tymi tarczami, potrafią nie dotrwać do końca 1szego kpl klocków.

czyli tak jak zimermany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba takiej loterii jak przy przednich tarczach to nigdy nie spotkałem. Setki opinii i dalej człowiek w ciemnej dupie. To z czego jedyni zadowoleni, drudzy kur..wują że się gną. Nawet ori. Strach wymienić ori a mam je od nowości ale nadchodzi ich kres.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba takiej loterii jak przy przednich tarczach to nigdy nie spotkałem. Setki opinii i dalej człowiek w ciemnej dupie. To z czego jedyni zadowoleni, drudzy kur..wują że się gną. Nawet ori. Strach wymienić ori a mam je od nowości ale nadchodzi ich kres.

 

A ja znowu powtórzę swoje i zapewne przybędą najwięksi forumowi napinacze :D

24 lata prowadzenia centrum hamulcowego i nie zdarzył nam się taki problem jakie tu są opisywane :) Dobre tarcze, np ATE, Brembo, Jurid, Textar, Zimmermann i do tego dobre klocki a najważniejsze to montaż i docieranie. W Polsce przy dobrych wiatrach jeden mechanik na 50 potrafi prawidłowo wymienić tarcze. Jeżeli chodzi o F10 to problemem jest mało wydajny układ, producent nie przewidział, że ktoś tym autem będzie jeździł szybciej niż 130 kmh a jeśli ktoś tak jeździ to po prostu trzeba kupić klocki o wyższej wytrzymałości temperaturowej - ot cała filozofia.


A fakt jest taki, że każdy patrzy gdzie tu oszczędzić 10 zł, kupuje polskie czy chińskie tarcze, zakłada do nich używane klocki, montuje pod blokiem a potem wylewa żale na forum, że mu się tarcze pogięły ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nie musisz uświadamiać bo 8 lat w passacie CC użytkowałem zimerki sport z klockiem ferodo ds. Akurat mechanika mam ogarniętego. Tylko średnio uśmiecha mi się zainwestować w taki zestaw jak się po 10tys km okaże że mam doadtkowe wyposażenie w kierze. Czytaj wibracje.


Zastanawiam się jak poradzi sobie gładki zimerek z klockiem ferodo ds ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znacznie lepiej niż wiercony ze standardowym klockiem ;) Problemem nie są tarcze a klocki także najlepiej od tego zacząć ulepszanie ;) Jeśli klocek przy 400 stopniach Ci się zeszkli i zacznie zrywać film hamulcowy to żadne tarcze nie pochłoną wibracji która wtedy powstaje na kierownicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mi tez sie pokrzywily z przodu po 40tys a mialem komplet originalnych tarcz. Tak dla info to Bmw produkuje swoje tarcze w Berlinie od 2010 roku w ilosciach ok 6 milionow sztuk rocznie takze jak tos sie nie zna to niech bzdur nie pisze ze nie ma ori tarcz. Przeczytalem caly watek i wychodzi na to ze najlepszy zestaw to zimmermann gladki + Ferrodo DS?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.