Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam pytanie odnośnie tych klapek na kolektorze ssącym ,posiadam od kilku dni BMW 520d kombi,manual 163km rok 2007.

Czy w tych modelach tez były?czy tylko w automatach?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam.Mam pytanie odnośnie tych klapek na kolektorze ssącym ,posiadam od kilku dni BMW 520d kombi,manual 163km rok 2007.

Czy w tych modelach tez były?czy tylko w automatach?

 

W M47N2 163 KM też są klapki.

Opublikowano

dziękuję.a powiedz mi czy jak kupię zaslepki na ebay to wyskoczy jakis blad?

czy te sciegno od sterowania nimi musze odlaczyc?

 

 

angielka klawiatura.sorry

Opublikowano
nie błędu nie będzie, nic nie musisz odłączać bo cięgno nie będzie przyczepione do klapek i będzie sobie swobodnie pracowało
wwo_j
Opublikowano

Panie :search:

viewtopic.php?f=15&t=158180&hilit=klapek

 

tam możesz sobie obrazkowo popatrzeć jak to działa i o co kaman

tylko tam masz usunięte same klapki, a jak będziesz miał zaślepki to ten"drucik" który ma sterować otwieraniem/zamykaniem klapek nie będzie podczepiony do zaślepek- ale będzie normalnie działał

wwo_j
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jeszcze jedno pytanie:

czy te zaslepki ktore sa na ebay do mojego auta bede 22mm?

 

Tak 22mm

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, są klapki. Przy tym przebiegu ja bym na pewno sprawdził . U mnie przy 120 tys. było co poprawić i wyczyścić .
Opublikowano
Własnie sie dowiedziałem ze w silniku N47 po lifcie kolektor juz był zmodyfikowany i nic nie trzeba robic takze mozna spac spokojnie :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak myślisz , spojrzyj na mój profil , czy mój kolektor jest przed liftem ? Mnie kiedyś ASO również zapewniało że nic złego nie może się stać i się nie stało bo -- zdemontowałem kolektor i okazało się co innego , niektóre klapki miały luz :shock: oprócz tego był mocno " zaszlamiony " . Na forum inni koledzy również opisywali stan techniczny naszych kolektorów N47.Forum jest między innymi po to żeby je czytać .Nie wprowadzaj innych w błąd.

Ja jestem zdania że lepiej zapobiegać niż leczyć .

Spokojnego snu :cool2: .

Opublikowano

Również posiadam 520d LCI z 2007 z silnikiem M47N2 163PS. Klapki wywaliłem zaraz po zakupie czyli jakiś miesiąc temu:) Zaślepki 22 mm zraz z oringami kupiłem na aledrogo za 15 zł za sztukę. Proponuję wywalić również cięgło otwierające i zamykające klapkami - po co ma sobie chodzić skoro jest niepotrzebne. Zostawić ten pneumatyczny zawór. Przy okazji proponuję wyczyścić kolektor i zawór EGR - najlepiej specjalnym sprejem i miękką szczotką, która fajnie usunie cały ten czarny nagar. Co do skutków to znacząco zmniejszyła się turbodziura. Silnik łapie ciąg już przy 1700 obr. zamiast 2100 przed zabiegiem. Nieduży koszt a sen dużo spokojniejszy:)

 

Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Własnie sie dowiedziałem ze w silniku N47 po lifcie kolektor juz był zmodyfikowany i nic nie trzeba robic takze mozna spac spokojnie :cool2:

 

Raczej spać spokojnie nie będziesz kiedy oglądniesz te filmiki.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lKVW1nCOKeI

 

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=feKa4Pdg7Ls#!

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam. Zastanawiam się nad oczyszczeniem kolektora jak w tym filmiku (e61 2009 177KM). Zastanawia mnie tylko fakt, czemu na allegro pełno jest uszczelek i zaślepek do poprzedniej generacji tego silnika a do nowego 177KM nie ma w ogóle. Uszczelki mają inny kształt i na allegro nie ma ich. Znalazłem w necie tylko w 1 sklepie i to sprzedawane na sztuki. Nigdzie nie ma kompletu potrzebnego potrzebnego do ponownego zamontowania. Może to kwestia tego, że nie są one potrzebne, bo klapki w tych kolektorach faktycznie się nie urywają? Gdyby było nie nie zapotrzebowanie to przecież ogłoszeń byłoby pełno. Co myślicie? Chyba, że źle szukam to proszę o jakieś linki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przyjrzyj się dokładnie budowie kolektora i klapek w N47 a dowiesz się dlaczego nie ma zaślepek w sprzedaży.
Opublikowano
No ok. Ale nie ma uszczelek. Tz są ale nie tak powszechnie dostępne/reklamowane jak do poprzedniej wersji. Jeśli na coś jest popyt to jest tego w sprzedaży dużo. Tutaj na allegro nic nie znalazłem więc wnioskuję, że ludzie o nie nie pytają, nie są potrzebne. Może to wynika z większej niezawodności?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.