Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich kochających e34

Mam do was pytanie????

Mam silnik M50 b20 bez wanosa

chcę zrobić swapa na silnik na M50 b25 tez bez wanosa albo i nawet z wanosem czekam na ewentualne opinie..

W trasie z silnikiem 2.0 wyprzedzanie tirów sprawia że sie denerwuje..

te 150 koni to troszeczkę za mało

Czy warto robić taka przekładkę słyszałem że nie jest to trudne ale wsze opinie na pewno coś wniosą

chodzi tez o tego wanosa słyszałem że silniki z nim troszkę się sypią...

ja wiem że że tego typu przekładka jest najmniej inwazyjna gdyż te silniki są praktycznie takie same...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Około 2 tygodnie temu robiłem coś takiego u siebie(2,0 na 2,5 vanos) i jestem mega chepi.Za b25 bez vanosu przemawia tylko to że musisz dokupić jedynie przepływkę i regulator ciśnienia paliwa a tak to reszta zostaje.Silnik z vanosem musisz kupić z kompletną wiązką i czujnikami.Niby czemu vanosy są awaryjne?Jeżeli chodzi o sam vanos to jak zaczyna grzechotać robi się regenerację i po sprawie na wiele kilometrów.Vanosy mniej palą i są dużo elastyczniejsze od non vanos.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

a jak wrażenia z jazdy czy czujesz jakaś różnice wiesz ja niedziele omal nie zginąłem na trasie przy wyprzedzaniu Tira samochód nie miał mocy musiałem wrócić i schować się z powrotem

Gość tym tirem grzał ze 105 i brakowało momentu obrotowego...

Powiedziałem sobie dosyć wiem że taki swap jest dość tani więc chce go zrobić

Powiedz jak tam wydech w końcu przy 2.5 jest troszkę szerszy wić czy samochód ci się nie dławi

Ale najważniejsze różnica w przyspieszeniu??:)

Opublikowano

Jak chcesz zrobić dobrze ten swap to najlepiej wsadzić cały osprzęt z 2.5 łącznie z wydechem. Choć nie jeśli nie zmienisz wydechu też będzie chodzić i nie będzie się dusił U brata do 320 wsadziliśmy M50b25 z piątki wydech został z 2 litry auto jeździ nie dusi się choć na pewno lepiej było by wsadzić wydech z 2,5

 

Wiedz jeszcze że istnieje taka możliwość jak zmiana przełożenia w indyku. wtedy auto nawet przy 150 kucach robi się żwawsze, za V max.

 

Jeśli chodzi o silniki z wanosem i bez te bez wanosa z wczesnych lat produkcji są dużo bardziej odporne na katowanie zwory są grubsze 7 z podwójną sprężyną przy wanosie masz 6 z jedną sprężyną. Więc jeśli lubisz ciągnąć na czerwone pole lepszym wyborem jest brak wanosa

Sztuką jest zabić muchę boczną szybą
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wydech mam od 2,0 możliwe że od 2,5 by go odetkał ale jakoś nie czuję żeby go trzymało.Oczywiście że różnica jest w przyśpieszaniu i ogólnie w zwykłej jezdzie nie trzeba tyle wajchować.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

A skrzynia od m50 b20 może zostać tam moze byc inne przełożenie??

No i co bedzie z obc mam 149 kupilem na alegro mam nadxieje ze bedzie wspólpracować z silnikiem ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Skrzynia ta sama,co do OBC się nie wypowiem bo niestety nie wiem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
obc bierze info z zegarow, jedyne co to bedziesz musial zrobic korekte spalania, chyba ze bedziesz chcialbyc oszukiwany; )

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

Opublikowano

Dziś właśnie skończyłem przekładkę z m50b20 na m50b25.Obydwa bez vanosa przekładałem praktycznie sam słupek i jest jak na razie, duuużo lepiej.Cały osprzęt został ze starego silnika, więc robota raczej bezstresowa.

Z czasem może będę zmieniał na oryginalny z m50b25.

Ciekawe ile może mieć teraz koników taki silnik?jechałbym na hamownie ale wyczyściłem się z grosza.

Dla mnie najgorsze było, trafić dobry i w miarę tani silnik na swapa,ale chyba się udało.

Opublikowano

Jest na pewno odczuwalna w stosunku do m50b20,oczywiście nie spodziewaj się rakiety :wink:

Mam dyfer 4.27 i coś brakuje mi szóstego biegu,ale w mieście bajka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.