Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zdejmij osłonę silnika od dołu i zobacz czy nie poci się przewód od intercooulera . Jest tam kilka oringów i czasem puszczają olej . Bywa ,że wszystko jest ok. a przewód ten pod chłodnicą jest mokry od oleju co może świadczyć o nieszczelności turbo. Można to sprawdzić i nie znaczy wcale ,że turbo pada . Z tego co się dowiedziałem w serwisie to częsta dolegliwość E9X. Ja dolewam ok. 0,7l oleju na 20000 km. przy nieszczelnych przewodach może ubywać więcej .
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Ja miałem okres, że prawie codziennie pokazywała mi się kontrolka oleju po zgaszeniu auta, sprawdzałem poziom oleju zawsze na drugi dzien rano i był IDEALNY jak przy zmianie, AZ pewnego dnia problem przestał po prostu występować i nie powrócił. Więc Może czujnik sie zasyfił albo wariował, może jakaś wilgoć cholera wie :).

 

 

pzdr. Łukasz

Opublikowano
Fajnie by było jak by to był tylko czujnik ;) u mnie faktycznie stan był na minimum i całego literka uzupełniłem :( narazie smigam dalej , zobaczymy co się bedzie działo , pozdr
  • 2 tygodnie później...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Ja miałem okres, że prawie codziennie pokazywała mi się kontrolka oleju po zgaszeniu auta, sprawdzałem poziom oleju zawsze na drugi dzien rano i był IDEALNY jak przy zmianie, AZ pewnego dnia problem przestał po prostu występować i nie powrócił. Więc Może czujnik sie zasyfił albo wariował, może jakaś wilgoć cholera wie :).

 

Czy zapalała się lampka "poziom oleju na minimum" ?

Mam to samo od wymiany oleju (w ASO). Zapalał się często po jeździe co najmniej 30-40 minut. Profilaktycznie wymieniłem olej jeszcze raz i sprawdzałem wizualnie czujnik poziomu oleju i czy złącze jest ok. Teraz zapala się nadal, ale już sporadycznie. Tak jak u Ciebie - poziom oleju na bagnecie (320d) następnego dnia idealnie taki sam.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
U mnie akurat faktycznie stan na bagnecie po zapaleniu kontrolki rzczywiście wskazywał minimum, także raczej na 100% czujnik wykluczam. Po dolewce 1 litra poziom na bagnecie wskazywał 3/4.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może po prostu turbo Ci już puszcza olej. Jak sytuacja bedzie sie powtarzac do zbadaj układ od turbo do kolektora pod względem ilości oleju.
Opublikowano
Czekam właśnie na kolejną kontrolkę , zobaczymy za ok 5 tys co się będzie działo , jeśli okaże się że olej znów znika to napewno sprawdze to turbo, ma prawo bo swoje się nakręciła 216 tys na tą chwilę, niby pracuję wporządku, auto ciągnie jak zawsze ale może rzeczywiście coś tam gdzieś puszcza. Dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.