Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolego dokładnie miałem taki sam objaw.wypada ci zzapłon przestaje działać jeden z cylindrów.Doraźnie pomaga ponowne uruchomienie silnika. Przyjedź do mnie to podłącze cię pod kompa i zobaczymy błędy. Wtryski tylko aso 479 zł sztuka.
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ile przyjemność wymiany na nowe cię kosztowała i czy w ASO je kupowałeś ? A także jaki był tego objaw bo od 2 dni po dłuższym postoju moje auto po odpaleniu całe się trzęsie, pózniej to ustaje ,ale właśnie przed chwila znowu tak było i zapaliła mi się kontrolka od Składu Spalin autem telepotało i prawie ,że gasło. Szybko zgasiłem odpaliłem i wróciłem spowrotem na parking :( . Jutro podskocze do Mikołajczaka aby rzucił na to okiem.

 

 

identyczne objawy mialem przy padnietej pompie wysokiego cisnienia..

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano
Jutro jade do kolegi adisan82 na kompa i będzie wiadomo co i jak. Ale pogodziłem się już z tym iż strace kilkaset złotych w tym miesiącu :(

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano
To fakt pompa tez do sprawdzenia, zobaczymy błędy zrobimy test pompy i będzie wiadomo. Przy uwalonej pompie miałes misfire ? Pompa dawała takie objawy na zimnym, ciepłym silniku ?
Opublikowano
Misfireów nie było, samochód bardzo słabo odpalał na zimnym, a na ciepłym średnio. Często wpadał w tryb awaryjny, reduced power.
http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam panowie, z gory sorry ze pisze w tak starym temecie ale nie moglem znalezc swieższego a po wygooglowaniu wyskoczyl mi ten temat.

Mam taki sam problem czyli wypadanie zaplony, po podpieciu komputera tak mi powiedzial magik ale nie powiedzial dokladnie ktory na ktory cylinder nie pali.

Ja jezeli chodzi o mechanike jestem zielony calkowicie a do tego auto mam od 4 mieisiecy.

Zauwazylem kilka dni temu ze jak odpalam auto to obroty faluja i zaczyna silnik klekotac jakby cos sie w nim urwało, juz sie przerazilem ze panewki czy cos w tym stylu bo wczesniej mialem mazde 6 w dieslu i po prostu mam chyba jakas schize na tym punkcie jak silnik zaczyna klekotac.

Na poczatku myslalem ze to cos z gazem, poniewaz gdy auto stalo w sloncu w upale,to momentalnie przelaczal sie na gaz i w tym momencie silnik klekotał i falował, ale teraz po nocy gdy odpalam jest to samo. w ciagu dnia gdy postoi pare godzin po odpaleniu nic sie nie dzieje, nic nie stuka nie faluje.

Czlowiek od kompa powiedzial ze jego zdaniem nie chodzi na jeden cylinder bo jest gdzies nieszczelna na kolektorze, ze byc moze gazownicy cos spaprali.

Tu na forum wyczytałem ze moze swiece albo wtryski.

Od pewnego momentu zauwazylem tez spadek mocy w mojej e60, co moze byc przyczyna? Swiece?Wtryski?Nieszczelnosc?

 

Z góry wielkie dzieki za jakies informacje!

 

Pozdro

Opublikowano
Może być też któraś z cewek. Czy pojawiła się kiedyś kontrolka silnika? Dobrze było by wiedzieć na którym cylindrze wypadł zapłon, wtedy albo wymieniasz cewkę, albo dla upewnienia diagnozy zamieniasz miejscami i sprawdzasz czy błąd "podąża" Jeżeli z problemami doszedłeś już na forum proponuje kupić sobie przewód do samochodu, zainstalować INPE i sprawdzić co i jak. Inaczej będzie cieżko tobie pomóc.
Opublikowano

Tak pojawiła sie kontrolka check egine, ale tak sie stalo ze akurat kupowałem nowy akumulator i po wymienianie zniknela ta kontrolka chociaz na kompie dalej blad sie pokazywał.

Wypadanie zaplonu bylo na 1 i 3 cylindrze.

Przepraszam za moja niewiedze ale jestem calkowicie zielony w tym temacie.

 

Dzieki

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Niestety dalej borykam sie z tym bledem, wypadanie zaplonu tym razem juz na 1,4,5 cylindrze, mimo wymiany swiec na nowe.

Podejrzewalismy cewki, tak wiec zamienilem cewki 1 z 2, 3 z 4 i 5 z 6 a dalej komp pokazywał wypadanie na 1,4,5 tak wiec cewki ok, swiece nowe platynowe ngk a wypadanie zaplonu dalej sie pojawia,

 

Po wykasowaniu bledu check znika z deski ale wystarczy ze odpale auto i po 2-3 min na pracy na wolnych obrotach check znowu sie zapala.

 

Ma ktos pomysł jak sobie poradzic z tym?

Moze cos od strony gazu?

 

Jeszcze jedno pytanie gdzie moge kupic jakis najprostszy komp czy kabel zebym mogl sam sobie kasowac jakies proste bledy i serwisy itp?

 

dzieki i pozdro

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mój kolega w e46 miał kiedyś podobny problem z wypadaniem zapłonu, co ty.

U niego winowajcą był czujnik wałka rozrządu ( nie pamiętam już który, ssący czy wydechowy ).

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano

Na obecna chwile Check kilkadni temu mi zniknal,po tym jak caly dzien przejezdzilem na beznynie troche agresywniej niz zazwyczaj.

Do tej pory jezdze caly czas na benzynie i check sie nie pojawił, nawet jak stoi na wolnych obrotach check sie nie pojawia, a wczesniej gdy jezdzilem na lpg wystarczylo 2 minuty zanim nie przelączyl sie na gaz i juz wywalalo check, tego nie rozumiem bo przeciez zanim sie przelaczy na gaz to chodzi na benzynie i wywalalo checka po chwili, a teraz jak jest na samej benzynie to nie wywala.

na benzynie tez zniknelo falowanie obrowtow i klekotanie silnika po odpaleniu na zimnym,

 

Czy winne mogą byc w takim razie wtryski od LPG?

Opublikowano

Kolego musisz napisać kod błędu jaki ci odpala check. Bo check engine to może być wszystko sprawdź na kompie jaki kod błędu.

Po drugie pod LPG musisz mieć instalcję igła typu świece cewki aku. Świece wymień jeśli jeszcze nie zmieniałeś i niech ci przy okazji pozamieniają miejscami cewki)

Kup sobie na allegro skaner ICARSOFT za ok 250 zł podłączasz do gniazda obd i wyświetli ci kod i opis błędu bo za podięcie mechanik cię skasuje ok 50-100zł nie musi być konkretnie pod BMW kup do wszystkich marek na check engine wystarczy.

Pozdro

Opublikowano
Witam kolego mam ten sam problem już prawie 2 lata. Do checka się już przyzwyczaiłem jak gaśnie to nawet dziwnie mi jest. Wymieniales cewki, swiece,separator oleju czyli odme kompletna z rurkami, zawór disa i dalej to samo. U mnie tylko wypada zapłon 5. Jeździłem tak jak ty na benzynie parę dni była poprawa check gasl, zapalal się kilka razy dziennie. Teraz jeżdżę cały czas na gazie. W przeciągu 2 tygodni będę wymieniał wtryski benzyny bo już tylko to mam na myśli to ewentualnie jak będzie poprawa to ci napisze.
Opublikowano
Ale nie rozumiem czemu na ślepo wymieniacie co popadnie skoro jak się pojawi check engine to po po podpięciu kompa (za pare zł teraz kupi) wychodzi kod błędu i opis też myślałem że mam problem z gazem kupiłem skaner icarsoft po podpięciu do gniazda obd wyskoczył błąd p004 błąd odpowietrzania par paliwa zawór sterujący pisało wymieniłem zawór sterujący na nowy skasowałem błąd bo ten skaner też te opcje posiada i po problemie a pisanie że mi się check engine zapala to jak wróżenie z fusów nikt na form nie pomoże po podpięciu do kompa czy to programem IPNA DIS czy skaner Icarsoft wychodzi kod błędu i opis a po tym można zapodać temat na forum np słuchajcie mam błąd taki co to oznacza bo to jest jakiś punkt zaczepienia i ktoś kto miał to samo doradzi więc nie piszcie że check engine się zapala bo to jest kontrolka która oznacza podepnij mnie pod kompa a powiem ci co mi dolega znaczy że coś nie tak ze składem spalin albo coś nie działa niedomaga itp jak ktoś jeszcze napisze że ma check engine to mu odpisze że ma żółty silnik na desce :D
Opublikowano
Wampire skoro na benzynie jest ok to znaczy że coś nie tak jest z lpg znajdź dobry zakład i jedź dostroić LPG i tankuj LPG tylko na dużych stacjach typu BP Orlen
Opublikowano
Wymieniales cewki, swiece,separator oleju czyli odme kompletna z rurkami, zawór disa i dalej to samo. U mnie tylko wypada zapłon 5.

Dzieki panowie za obszerne odpowiedzi.

 

Tak wymieniałem swiece na platynowe ngk, odme takze wymienialem kompletna, cewki zamienialem miejscami i dalej wypadanie mialem na tych samych cylindrach wiec cewki ok. NIe robilem nic z zaworem disa bo nie wiem co to jest a moj meches o czyms takim nic nie mowil.

 

Kupilem kabel jutro postaram sie po powrocie podlaczyc auto i jak ogarne jak sie obslugiwac tym programem to napisze jaki kod bledu. Jak narazie check sie nie pali wiec czy w ogole bedzie jakis błąd?

wczesniej check sie nie swiecil a pod kompem u mechanika wyskakiwało caly czas wypadanie na 1,4,5 cylindrze

 

Dzieki, Pozdro

Opublikowano
Jak ktoś znajdzie wtryski po 500zl nowe to biore caly komplet :mrgreen: . Nowe w granicach 850zl sztuka.
Opublikowano

Witam. Podepnę się pod temat bo mam podobne problemy z moją Bunią. Jakiś czas temu pojawiło się kiepskie odpalanie, falowanie obrotów na zimnym i od jakiegoś czasu potrafi się kontrolka silnika zapalić. dodam że już nauczyłem się panować nad tym i po odpaleniu po prostu trzymam nogę na gazie chwilę i utrzymuję wyższe obroty a zazwyczaj staram się od razu jechać, tak że po przejechaniu 2-3 kilometrów problem znika. A gdy się kontrolka silnika zapali no to wtedy gaszę silnik i ponownie odpalam i jest ok. Po podpięciu kompa mam trochę błędów i są to 4 błędy czujnika NOX i missfire na cylindrze 1,2,3 (bank 1) TERAZ PYTANIE KTÓRE CHCIAŁBYM ZADAĆ TO OD CZEGO ZACZĄĆ ?? czy ten czujnik NOX może mieć wpływ na to że jest missfire ?? świece są wymienione jakieś 20 tyś km temu, cewki były zamieniane miejscami i nie ma różnicy, trochę mnie to dziwi że nagle 3 wtryski padły i to po kolei 1,2,3. Z tego co wyczytałem na zagranicznych forach to problemem wtrysków jest to że z czasem nie trzymają ciśnienia i po zgaszeniu silnika paliwo przedostaje sie na cylinder na którym sie zbiera i potem po odpaleniu tłok rzuca to paliwo na świecę która potem kuleje do czasu aż nie spali sie cały nadmiar. Na tą chwilę auto po rozgrzaniu silnika idzie jak kuna i bezproblemowo działa. Może spalanie jest nieco większe ale po za tym OK. Jakieś sugestie ?? kupić ten czujnik czy od razu 3 wtryski ??

 

Kupiłem już nowe świece i chciałbym zapobiegawczo kupić jeszcze cewki ale mam mały dylemat. w servisie bmw jak poszedłem się zapytać o cenę, a dodam że wcześniej sprawdziłem na realoem numer części to gość mi powiedział że nie sprzedają cewek BOSH-a tylko Delphi. ze względu na kosmiczne ceny w aso zamierzam te części kupić na ebay. Teraz na ebay-u cewki BOSH-a są normalnie do kupienia i nie wiem które kupić ??

Opublikowano

w Sklepie iparts masz takie wybór producentów cewek że aż głowa boli. Nie miałem pojęcia że na rynku jest taka ilość firm produkujących cewki dla BMW, bo słyszał ktoś że tesla produkuje cewki? (to nie ta tesla od samochodów, tylko ta z dawnej czechosłowacji:)

http://www.iparts.pl/auto-czesci/cewka-zaplonowa-zespol-cewek,bmw,3-e90-2005-01-2011-12,330-xi-272km,16-5389-25473-100150.html

Opublikowano
Napisze jeszcze raz wpierw zastosuj środek STP do czyszczenia wtrysków najtańsza opcja a wielu pomogła swoją drogą w M54 nie ma tego problemu .Bezpośredni wtrysk paliwa a kłopotów z tym strasznie dużo :D ale niby koni więcej :D
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.