Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojawiły się pierwsze kłopoty. Silnik 320i M54 170km Mianowicie gdy silnik się nagrzewa, rzadziej gdy jest już ciepły, następuje lekkie szarpanie. Najczęściej i najbardziej odczuwalne jest to na 2-im biegu, gdy lekko przyśpieszam w zakresie obr 2300- 3000. Możliwe, że na innych biegach i w innych sytuacjach jest podobnie, jednak tylko w tym przypadku jest to najbardziej zauważalne. W innych mogłęm tego nie odczuć.

Wskazówka obrotomierza wygladą jakby dostała drgawek jednak przyśpiesza. Tylko, że szarpie. Raczej im dłużej jadę to problem już się nie nasila. Też nie jest, że zawsze tak się dzieje.

Czasami tez auto przy ruszaniu mi gaśnie. Wydaje mi się, że to nie moja wina. Może to mieć jakiś związek z problemem szarpania.

 

BTW: jaki powinien być aku do takiego silnika? 70Ah?

Opublikowano
Zauważyłem, że dzieje się tak od czasu do czasu i raz mocniej szarpie, czasami leciutko. Jak silnik już sie zagrzeje to nie ma żadnych problemów.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ostatnio sprawdziłem błędy i w pamięci był: 122 (coś o temp oleju) oraz 191 (sonda?)

 

Po wykasowaniu wrócił tylko 122.

Opublikowano

Gdy na zimnym silniku i luzie puszcze gaz to obr spadają do jakiejś wartości (prawidłowa wartośc). Po ok 1-2sek spadają niżej i za chwile na wracają do prawidłowej wartości. W tym momencie jest tak:

 

http://www.sendspace.pl/file/pic/c482220f540ddbe6f779f61/1

 

A tutaj czasami mi wchodzi na czerwone pole:

 

http://www.sendspace.pl/file/pic/ef2d0071df480288e62f53b/1

 

 

Odczyty były robione na zimnym silniku.

 

 

Czyli czujnik idzie na pierwszy ogień, jeśli dobrz poszperałem to znalazłem o takim nr: 13621433076. Zgadza sie?

Zastanawiam się czy kupić oryginał, czy może być zamiennik firmy Febi? Jak uważacie?

Opublikowano
Odczyty były robione na zimnym silniku.

Zapraszamy ze screenami po zlogowaniu auta przy temperaturze roboczej + logi napięcia sond lambda, bo na razie widzimy, że "uśredniacze" się rozjeżdżają (zimny motor).

Opublikowano

Wrzucam logi, auto po trasie, więc temp jest odpowiednia:

 

http://www.sendspace.pl/file/pic/148747177a4c06390049225/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/3a63a374bfb51fb3c8b0e72/1

http://www.sendspace.pl/file/pic/4d8a77e23a276a2ff2ebea7/1

Opublikowano
Na pierwszym rzędzie jest spore zubożenie mieszanki (lewe powietrze)... nie przypominasz sobie czy wartość napięcia 0,11V oscylowało do ok 0,7V?? Czy jest ona taka "zamrożona"?? Za katem wartość już w normie. Drugi rząd (przed i za katem) pracuje perfekcyjnie.
Opublikowano
Obie przed (before) skaczą od 0,00 do ok 0,80. Z wyjątkiem, że 2 ma mniejsze skoki i rzadziej. Natomiast za (after) utrzymują tą wartość.
Opublikowano
Na 2 biegu jest najbardziej wyczuwalne, czasami szarpie. Czasami przy przyśpieszaniu na obojetnie jakim biegu czuć jakby auto na chwile przestało ciągnąć. Jednak jest to chwilowe.
Opublikowano

Nie, świece jeszcze nie zostały wymienione.

 

Zauważyłem, że mam bardzo mały akumulator. Przynajmniej mi się tak wydaje. Aku mam 62Ah 540A, jakaś no name firma. Czy to nie jest za słaby akumulator? Może tu jest problem?

Opublikowano
mailem bardzo podobne objawy, testy nic nie wykazywaly do momentu, az cewka całkiem nie padla i wywaliło check engine. okazalo się, że jedna cewka byla do wymiany. po tym zabiegu auto odzyskało wigor i moc. wiec stawiam na cewke, niestey poki nie padnie na amen trzeba jakos sprawdzic, która robi problemy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.