Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Spotkales po prostu fantaste :) Slabszy diesel szybszy niz mocniejsza benzyna w tej samej budzie...

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Spotkales po prostu fantaste :)

 

Bardzo ładnie go nazwałeś, ja bym miał kłopot z tak delikatnym określeniem . Aż się nie chce komentować takich rewelacji. :duh:

Opublikowano

ja chetnie stane zkims na kresce zeby zweryfikowac slabszego diesla :mrgreen: z czystej ciekawosci... :roll:

 

ktos moze pomiary robil w 645i / 650i 0-200 ? moze byc 100-200.

 

zreszta co tu duzo szukac ...335d bylo dlubniete wprawdzie ale boxem, takze moze kolega nie dokonca jest fantasta :D ,

Opublikowano
ja chetnie stane zkims na kresce zeby zweryfikowac slabszego diesla

 

Ja już dorosłem i nie mam potrzeby nikomu nic udowadniać a szczególnie mało mnie interesuje dyskusja diesel z turbinami vs benzyna v8, więc na tej kresce się nie zjawię, bo niewidzę celu. Natomiast film moge zrobić każdy na zamówienie :D . Tylko muszę wiedzieć kto ma na nim wygrać :cool2:

Opublikowano

U mnie 100-200 było 15 sek.

Z 335i dlubnietym nie miałem szans , z 330d po programie szedłem łeb w łeb , były inne kreski ale to kolega z forum Wujek lepiej by się rozpisał w tym temacie.

Opublikowano
PawelRat, to u Ciebie to bylo 645 w automacie zapewne? Na filmie tu umieszczonym jedzie 335 a nie 635 i sciga sie z kabrioletem, ktory do najlzejszych nie nalezy. Poza tym taki wyscig to troche tak jakbym mial swoje S2 ustawic na kresce z 650i. 6-ka to nie jest auto do scigania. To dosyc szybkie, wygodne, klasyczne GT.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

widze ze dac film to malo :duh: trzeba udowadniac czasami... 335d i 635d waza tyle samo...

100-200 w 14s to robilo moje 530xd manual, po programie . Wiec jak kolega napisal z dlubnietym 330d szli leb w leb. Ja widze roznice miedzy 650i cabrio a 335d po programie... wiec sadze ze 650i jechalo by leb w leb .

 

Nic nikomu nie zamierzam udowadniac tylko nie piszcie bzdur :mad2: nie popartych wynikami na kresce/lub z rolki , bo takie kill'e juz zweryfikowaly kilka pozornie mocnych benzyn ...

 

Dyskusja zaczela sie od tego ze ktos napisal ze kolega @tommy80 fantazjuje ...jak widac nie fantazjuje :mrgreen: , a to ze sie komus wydaje ze moc zawsze wygrywa to juz jego sprawa... Dla mnie licza sie fakty a nie co komus sie wydaje :norty:

 

p.s m6 to killer :cool2:

Opublikowano
widze ze dac film to malo :duh: trzeba udowadniac czasami... 335d i 635d waza tyle samo...

... 100-200 w 14s to robilo moje 530xd manual, po programie ...

Czym ten czas zmierzyłeś? Mój najlepszy czas 100-200 na RL to 14,5 na kołach 17'' i 14,9 na 19''. U mnie co prawda automat, ale mocy chyba trochę więcej i auto na pewno lżejsze niż 530xd. Poza tym w przedziale 100-200 xd dodatkowo traci ze względu na napęd.

 

Co do wyścigów to brałem się kilka razy z PawlemRat jak miał jeszcze 645i a u mnie był soft na 281ps i auta szły porównywalnie. Na sofcie 305ps się nie braliśmy ale po czasach 100-200: 645i 15s a 330d 14,5 pewnie lekko byłbym z przodu, ale to tylko gdybanie.

Opublikowano

Tak miałem w automacie i tryb sport.

Kacpercio z 305ps nie miał bym szans mimo że Waldek ocenił mój silnik za bardzo dobry.

Opublikowano
nie mierzylem niestety RL (kola 17 225 ) :| tylko stoper, ale nawet gdyby to roznice w przeklamaniu moze wynosic 1-1.5s . wiec robiac i 15.5 to podobny czas jak 645i... Tak zgadza sie naped zabiera ale od 160 jest 20:80 a od 180 jest 0:100 z tego co pamietam (odczuwalne minimalnie na kierownicy) . 35d jest szybsze w 100-200 niz 530xd wiec mysle ze przy tych predkosciach jezdzilo by podobnie jak 645i . Niestety nie mam zkim tego sprawdzic a chetnie bym sie przekonal naocznie. Zdlubane 35d objedzie 645i i 650i cabrio (co zreszta widac na filmie to jest jakies 2-3dlugosci z przodu). Dosc tego OFF'a .
Opublikowano

Znaczy wniosek jest jeden:

 

kupujcie ludziska e90 diesel i dłubcie sobie w nich zamiast jakieś dziadowskie e63 czy 64.

 

I to jest bardzo słuszna koncepcja. :cool2:

Opublikowano

3-ki sa dla plebsu z zalozenia :) Jak kupowalem 6-ke to moze raz na tydzien widywalem druga. 3-ki na kazdym parkingu stoja. Nie wspominajac o gabarytach, komforcie, bagazniku, V8 itd :)

Diesla to mozna w Suv-ie miec albo w dostawczaku.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

odwracacie kota ogonem... :roll: :roll:

Dla mnie E63 jest duzo bardziej egzotycznym i ciekawszym samochodem niz E92 ,i tego nikt nie neguje. Ostatnie posty dotyczyly przewagi benzyny nad podwojnie uturbionym dieslem w kwesti dynamiki i realnego przyspieszenia... Co jak pokazaly posty nie jest koniecznie prawda i tyle .

Ktos napisal ze 6 to przeciez wygodne GT do jazdy i pokonywania dlugich dystansow a nie do scigania sie spod swiatel i przy tym zostanmy :cool2: nie ma co drazyc .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę,że właścicieli e63 boli porównywanie do tak słabego modelu jak 3 w dieslu :duh:

Fakt jest jeden e63 to dużo starszy model i to widać auto wygląda mniej świeżo od e92 zarówno w środku jak i na zewnątrz.

Jest to auto z dość specyficznego okresu w projektowaniu BMW i nie każdemu pasuje ta stylistyka choć linie ma zdecydowanie ładniejszą od e92 to całokształt już nie wypada tak fajnie.

Wyciszenie komfort itd zdecydowanie na plus e63 to inna klasa auta jednak czuć w nim,że jest to ciężki stateczny klocek nie auto do wściekania czego w 3er nie ma jest dużo zwinniejsze i lżejsze w prowadzeniu kwestia kto co lubi.

W e63 udowodniono,że szyby bez ramek nie muszą szumieć nawet przy ponad 200km/h co jest bolączką e92.

Dla mnie największym minusem e63 jest jego praktyczność. Auto ogromne a miejsca nie wiele.

Z tyłu nie ma szans,żeby podróżowała jakakolwiek dorosła osoba nie ma miejsca na nogi porażka w e92 spokojnie wygodnie podróżują 4 osoby. Bagażnik jak bagażnik w e92 jest dużo ustawniejszy i dużym plusem są kładzione fotele czego w e63 nie ma więc przewiezienie czegokolwiek dłuższego jest niemożliwe dla mnie to ważne w aucie codziennym bo niby rzadko ale zdarza mi się,że przewożę jakąś dłuższa listwę, w święta nawet choinkę a i drabinę mi się zdarzyło wieźć czy inny przedmiot ze sklepu a mając e63 musiał bym korzystać z pomocy kogoś z większym autem kilka razy do roku. Pod tymi względami e92 jest dużo praktyczniejsze e63 to auto dla dwóch osób ewentualnie z dziećmi.

Opublikowano

Hmm...to pomysl, jak musi mnie bolec, ze moja 6-ka nie ma co szukac ze starsza o ponad dekade S2 :)

Co do miejsca z tylu w 3-ce to chyba zartujecie, ze 4 osoby moze tam wygodnie podrozowac. Mialem ta watpliwa przyjemnosc i to na wygodnej, niemieckiej autostradzie i nie chce tego powtarzac. Oczywiscie w 6-ce wcale nie jest lepiej. W 20-to letniej S2 jest o wiele wiecej miejsca z tylu. Komfort jazdy w 6-ce bija na glowe 3-ke, samo wnetrze moim zdaniem tez. Wlasnie wnetrze jest czyms, co zubaza powaznie M3. Co do przewozu dlugich przedmiotow, to listwy itp bez problemu wozi sie w skisacku. Nieskladana kanapa jest faktycznie mniej praktyczna, bez watpienia. Co do masy, to chyba nie bardzo odbiegaja od siebie w wersji Coupe. Nie uwazam by 6-ka prowadzila sie jak ciezki samochod. Moze po prostu za wolno jezdzicie :)

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja bardzo lubię jeździć 6er, co prawda to tylko 630i 272km ale po 2.0d - sami rozumiecie.

Natomiast bardzo bardzo zdziwiła mnie ilość miejsca z tyłu - jest tragedia, auto jest ogromne a z tyłu trzeba siedzieć nie dość że w karkołomnej pozycji to (przynajmniej w tej wersji którą jeżdżę często):

 

- nie ma żadnego podłokietnika oprócz tego niby tunelu

- nie ma uchwytów na kubki (nawet w 1er mam)

- nie ma żadnego oświetlenia ani lampek do czytania

- nie ma żadnego schowka nawet żeby położyc okulary czy coś

Opublikowano

Randall, na pewno jezdziles 6-ka? :)

Lampki do czytania sa i to bardzo dobrze spozycjonowane. Kubek na napoje jest, nawiasem mowiac bardzo designerski i BMW liczylo sobie za niego krocie. Podlokietnik, moim (i nie tylko moim) zdaniem najlepiej dopasowany jak sie da. Moze nie wiesz ale caly schowek w tunelu srodkowym ma regulowana wysokosc, jest jednoczesnie bardzo szerokim i wygodnym podlokietnikiem. Okulary swietnie mieszcza sie wlasnie w tym schowku.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Opublikowano

Co do miejsca z tylu w 3-ce to chyba zartujecie, ze 4 osoby moze tam wygodnie podrozowac. Mialem ta watpliwa przyjemnosc i to na wygodnej, niemieckiej autostradzie i nie chce tego powtarzac. Oczywiscie w 6-ce wcale nie jest lepiej.

 

Nie żartujemy. W e92 jest sporo więcej miejsca z tyłu niż w e63. Poza tym wejście na tył jest łatwiejsze w 3-er. W 6er trzeba się już nieźle gimnastykować.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Randall, na pewno jezdziles 6-ka? :)

Lampki do czytania sa i to bardzo dobrze spozycjonowane. Kubek na napoje jest, nawiasem mowiac bardzo designerski i BMW liczylo sobie za niego krocie. Podlokietnik, moim (i nie tylko moim) zdaniem najlepiej dopasowany jak sie da. Moze nie wiesz ale caly schowek w tunelu srodkowym ma regulowana wysokosc, jest jednoczesnie bardzo szerokim i wygodnym podlokietnikiem. Okulary swietnie mieszcza sie wlasnie w tym schowku.

 

Zauwazyles ze pisze o tylnym rzedzie siedzen ?

Opublikowano (edytowane)

Randall jest miejsce na kubek z tylu juz CI o tym pisalem przy okazji zakupu 6ki :D

Fakt miejsca z tylu nie jest duzo w 3ce jest troche wiecej . Pozatym to zupelnie inne samochody...

 

Wnetrze 6ki starsze od 3ki :?: :?: :mrgreen: :mrgreen: . Bez jaj ... w 6ce sa zdecydowanei lepsze materialy i jakosciowo jest lepiej . Design w ten sam desen . Wiec nie jest ani starzej ani mlodziej , jest remis , a plus dla E63 za lepsze materialy . Bagaznik w E63 jest spory , niewiele wprawdzie wiekszy niz w E92. Co do podlokietnika w pelni sie zgadzam z kolega, jest extra wygodny , w 3ce mnie szczerze denerwowal .

Waga:

- 335d E92 - 1655kg

- 635d E63 - w dowodzie mam 1650 kg. Niektore zrodla podaja 1700kg , nie wiem nie wazylem auta moze zwaze z ciekawosci .

3ka jest zwrotniejsza , mniejsza, mozliwe ze lzejsza (chociaz to nic pewnego) , jest twardsza, glosniejsza, mniej komfortowa.

Jesli chodzi o sama jazde to 6er z DynamicDrive naprawde swietnie sie prowadzi , tej opcji akurat w 3er nie uswiadczymy podobnie jak HuDa czy NightVIsion. Pozatym 3er to dla mnie bardziej sport ... 6er to elegnackie coupe blizej mu do Jaga czy Astona. To dwa naprawde inne samochody , laczy je tylko opadajaca linia dachu ... i silniki BMW .

 

Mam /mialem okazje jezdzic zarowno 3er , 5er jak i 6er . Wybieram 6er to najlepszy samochod na jaki mnie stac, laczacy sport z wygoda i komfortem . Jakbym mial dylemat E92 czy E63 kupilbym F12 :mrgreen:

 

Do E63 dochodzi jeszcze jeden czynnik o ktorym wspomnieli koledzy... samochod budzi zainteresowanie na drodze czy na parkingu - ma to cos. Jest egzotyczny i wciaz go malo na drogach , czego nie mozna powiedziec o E92. Silniki nie zaczynaja sie od 16i tylko od 30i a koncza na 5.0 V10.

 

ps. Ferrari tez jest niepraktyczne a chetnie bym sie zamienil :wink: , VANA kupujecie czy coupe bo sie gubie :roll:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano

Panowie najważniejsze że sex z tylu w 6er jest jak najbardziej możliwy :)

Ps. Uchwyt na Kubek kosztuje 5500 zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego otwierany dach to podstawa w tym temacie :)

pozdrawiam

Paweł

Opublikowano

mmcv, nie tak znowu bardzo niepraktyczne. Ogladalem F12 i baardzo mi sie spodobal. Bagaznik co prawda mniejszy niz w 6-ce ale za to silnikiem nadrabia z nawiazka :) Tylko ceny na naszym rynku sa chore. Za przyzwoicie skonfigurowany samochod wyszlo okolo 400 tys. Euro. Nie mialem jeszcze okazji pojezdzic F12 ale wnetrze jest naprawde skrojone na miare. Obserwujac rozwoj Ferrari poprzez kilka modeli, ktorymi udalo mi sie pojezdzic i wizyty w Maranello, od czasow F355 to F12 naprawde zachwyca ogolnie pojeta jakoscia.

 

Nurek, mnie to jakos umknelo. Poza tym ja zdecydowanie wole auta bez dziury w dachu.

No Limits With S2 Power

Audi S2 Coupe 414 KM 560 Nm, BMW 650i 367 KM 490 Nm, BMW HP4 193 KM 112 Nm :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.