Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów, kopci jak smok ekonomizer dochodzi na 4 do ok 15 litrów, powyzej 2,5tys do konca, zostaje z tylu czarna chmuira dymu, egr zaslepiony, na autostradzie powyzej 2500ty zbiera sie normalnie ciagnie do 200km/h bez problemu, w kompie zadnych bledów. Ale ruszenie ze swiatel itp to tragedia.

Opublikowano
zaworek zmieniony na nowy z ASO, gruszka od turbo dziala nie puszcza, gdzie może być nieszczelność- i jak sprawdzić, dziwne jest to iż problem występuje sporadycznie, znaczy teraz już coraz częściej, wczesniej mi sie tak stalo kilka miesiecy temu ze 3 razy. I jeszce co zauważylem, auto na luzie zawieszalo obroty, dalem gaz puscilem chwila na 2 tys i dopiero w dół, i silnik tak dziwnie pracowal jakby buczał.
Opublikowano
Najlepiej niech ktoś wsiądzie i gazuje, a Ty słuchaj czy nie wydobywa się gdzieś charakterystyczne głośne syczenie. Z resztą dziura w dolocie zawsze jest usmarkana olejem i nagarem, więc na pewno zauważysz. Pompa wtryskowa do diagnozy za pomocą DIS.
Opublikowano
jak ma zachowywac sie to ciegno na tej gruszce, po odpaleniu i dawaniu gazu pracowalo, a za chwile przestalo sie wogóle ruszać, nawet do 4tys obrotów?
Opublikowano

no to zaworek może, albo weżyki podcisnienia, albo gruszka turbo, albo ten zbiorniczek taki plastikowy.

 

Z tego co pamietam to po odpaleniu sztanga się zaciąga (cofa) i potem podczas gazowania wychodzi bardziej.

szukam
Opublikowano
Wiec tak , w inpa pokazuje na max 1024, po odlaczeniu cisnienia tj. wezyka nic sie nie zmienia, jak ustawie w INPA sterowanie turbo, sztanga się wciąga i tak zostaje do zakonczenia testu. Jakie powinno być cisnienie turbo bez obciazenia na postoju?
Opublikowano
Masz uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania, albo uszkodzoną jego wiązkę, albo jest odpięty. Wartość 1024mbar to fabryczna wartość zastępcza. Wszystko wiadomo :8)
Opublikowano
On wskazuje blad , jest podlaczony nawet gomzamienilem na uzywany, ale nawet z tym bledem auto chodzilo lepiej niz teraz, wiazka chyba ok gdyz jak go odepne wskakuje blad o odlaczonym, wczesniej dalo sie skasowac ten blad chyba nr 58 teraz juz nie da rady, czyli od tego jest takie slabe auto,, cholera wie jak ja dlugo tak jezdze na malej mocyy.
Opublikowano
Bylem u mechanika, turbina pompuje bardzo slabo, powyzej 2500 dopiero daje cisnienie, przeplywka tez podmieniona i nic to nie dało, niestety auto musze oddac do naprawy.
Opublikowano
Mogłeś przedzwonić przewody czujnika miernikiem. Może jest jakaś przerwa. Najgorszy scenariusz to uszkodzenie sterownika ECU. Daj znać koniecznie o wyniku naprawy. Pozdr.
Opublikowano
czy sterownik turbo jest w jakichs sposob zespolony ze sterownikiem egr (wspolny przewod) ? Do turbo i egr dochodzi podcisnienie jak powinno za sterownikami nie mozze wciagnac gruszki, takjakby nie otwieral sie do konca czy cos.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.