Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, niedawno pojawił mi się nietypowym problem.

Jak podjeżdżam dłuższą chwilę pod strome wzniesienie często kończy się to nagłym spadkiem "siły" auta jak by przestał dostawać paliwa, wystrzałem z tłumika jak z armaty i na koniec zgaśnięciem auta. Co ciekawe po ponownym opaleniu samochód kontynuuje podjazd jak by nigdy nic :shock:

Opublikowano

Nie zawsze (nawet i na prostej auto potrafi "kopać" a czasem zgasnąć) i nie ważne ile mam paliwa.

Byłem dzisiaj na komputerze z nim, czujnik położenia wału pokazuje błąd, zobaczymy czy po wymianie będzie lepiej.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam wszystkich bardzo serdecznie jestem świeżym posiadaczem e39 520i 98r M52TU.

Przy zakupie auta wszystko było pięknie ładnie, po zakupie po 60 km auto zgasło, zapaliło po 15 minutach i dotarłem do domu. Inne objawy to brak mocy przerywanie przy ruszaniu spadek obrotów takie szarpanie jak by się gubił prąd.

Szukałem informacji na ten temat i znalazłem wiele odpowiedzi: czujnik położenia wału, wałka rozrządu, DISA, walnięty separator itp.

Jednak z tego wszystkiego na początku pomyślałem że to od czujnika położenia wału, i z tego co widziałem czytałem jest on z przodu silnika nad kołem

http://img10.imageshack.us/img10/9563/m521.jpg

 

Po zajrzeniu w to miejsce stwierdzam brak tego czujnika, i moje pytanie czy jest możliwość że ten czujnik może być też zamontowany w innym miejscu ?

Bo nie wiem od czego zacząć już :( :mad2:

I czy ten czujnik ma być z kablem czy bez bo też różnie czytałem :(

Proszę was o pomoc bo jest to moje pierwsze niemieckie auto zawsze były japan i nie chcę sie do nich urazić :)

Opublikowano

czujnik musi być w tym miejscu

masz tam dziurę ?

ucho to całość z blokiem silnika więc jest to jedyne miejsce gdzie go można w M52 zamontować

czujnik jest drogi więc może przed sprzedażą jakoś oszukali komputer silnika by tylko do sprzedania odpalić

dobrze sprawdź czy jest bo on normalnie to nie za bardzo jest widoczny

a ma długi kabel bo idzie pod kolektorem ssącym aż prawie do przepustnicy

no i musi być oryginał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty piszesz , że masz m52tu a zdjęcie pokazujesz z m52.

U ciebie czujnik zapewne jest z boku silnika pod kolektorem ssącym w okolicy gdzieś piątego lub ostatniego cylindra.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

tak mam M52TU 520i 150 km z września 98r a zdjęcie jest poglądowe bo w tym miejscu gdzie jest czujnik na załączonym obrazku u mnie jest wolna przestrzeń i właśnie nie wiem czy tam ma być czy szukać go w innym miejscu :(

Pomóżcie bo już nie wiem :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.