Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.. panowie krótko i zwięźle.. robiłem taki manewr.. do tyłu,skręciłem koła,do przodu i szybkie przyspieszenie,bo auto mi wyjechało, i po manewrze skrętu NAGLE umarło mi wspomaganie.. LEDWO co zaparkowałem pod domem,bo kompletnie nie mogłem skręcać..

płyn wspomagania - jest.

Pompa troszkę wyła jak beemka była zimna,ale czy idę dobrym tropem - że to pompa dead?

Opublikowano

przypadek że Ci padła, u mnie padła jak gość przed wjazdem na diagnostykę skręcił trochę koła i poszła-wałek wirnika się ukręcił

sprawdź jaką masz pompę, bo są chyba trzy rodzaje z czego jedna(ta co u mnie) ciężko dostępna, w sensie nie ma pomp po regeneracji, tylko zamienniki a z tym to różnie, lepiej dobrze zregenerowaną kupić

nie pamiętam od kogo kupowałem z allegro, ale te standardowe miał gość z wrocławia po regeneracji i gdzie ktoś mi go polecił i właśnie ten facet podał mi nicka allegro tego co ma te rzadkie pomy(chyba facet był ze śląska)

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-e36-e38-e39-e46-orginal-zf-i3218767297.html

pytałem u tego kolesia, u mnie chyba jest właśnie LUK z okrągłą końcówką

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-bmw-e46-320-323-325-328-330-nowa-i3217934766.html

o coś takiego jest u mnie

niestety, przez to że miałem pompę nietypową i wyszło to dopiero po rozebraniu, to trzeba było wielu telefonów i auto musiało stać całe dwa dni u mechanika

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szkoda roboty, lepiej zrzuć pasek i pokręć kołem od pompy, pewnie będzie luźne w dodatku będzie wychodzić z korpusu pompy. Ukręciłeś wałek przez to dodanie gazu na skręconych kołach. Nie Ty pierwszy, nie ostatni ;)

 

Ukręciłeś dlatego, że pompa już miała luzy i było ją słychać. Duże obciążenie skręconych kół i wysokie obroty spowodowały, że wirnik "złapało" i zerwało ośkę.

Opublikowano
to teraz jeszcze jedno pytanie.. jak wygląda dojście do pompy( tzn wizualnie widzę) ale z punktu widzenia osoby która już ma wymianę za sobą ?:> mógłby ktoś przybliżyć czas wymiany? czasochłonna wymiana? bo wiem,że w e36 to tak naprawdę wymiana szła w hmm 'moment' :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.