Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam tak jak w temacie po przekroczeniu 4 tys. autko przechodzi w tryb serwisowy i wyskakuje einspritzanlage po zgaszeniu błąd znika co może powodować ten błąd
Opublikowano
pompa nowa ti automotive filtr nowy mann a jak sprawdzić pompę w baku?
Opublikowano

To jest błąd układu wtryskowego, nie pomp.

Podłącz auto pod komputer - to po pierwsze. Bez dokładnej diagnostyki nikt nie zrobi następnego ruchu. Przyczyn moze być kilka - wtryski, czujniki CR- na pompie i na szynie i jeszcze pare innych rzeczy.

Opublikowano
Stawiał bym na najczęstrze usterki naszych 3.0D czyli wstępna pompa paliwowa. Musicie mieć ciśnienie na filtrze 4-6 bar.
Opublikowano

A ja napiszę,że spotkałem się z takim błędem i okazało się,że ten błąd powodował padnięty wtrysk ;)

mimo tego,że komp pokazywał korekty ok.

Opublikowano
U mnie ten błąd pokazywał się gdy miałem uwaloną pompkę w baku, komunikat zapalał się gdy ta nie pompowała już odpowiednio paliwa przez co dochodziło do zapowietrzenia się układu i spadku ciśnienia. Tak więc powodów może być sporo.
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano

U mnie spadł przewód, który podaje paliwo z lewej komory na pompę progową i silnik gasł.

Na kompie komunikaty odnośnie ciśnienia paliwa.

W komorze silnika w przewodzie za filtrem paliwa samo powietrze było.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam koledzy .. dzisiaj jechałem sobie swoją "babcią" i pojawił sie komunikat einspritzanlage... silnik zgasł.

Stanąłem samochodem sprawdziłem bezpiecznik od pompy - przepalony. no nic pewnie umarła.

Kupiłem nową pompę pierburga założyłem nowy bezpiecznik i co...?

auto odpaliło na chwilę pochodziło z minutę elegancko i nagle silnik się zatrzymał... sprawdzam ponownie bezpiecznik od pompy paliwa niestety znów przepalony... miał ktos podobny problem...?

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pewnie masz gdzieś zwarcie na wiązce do pompki i upala bezpiecznik, posprawdzaj czy gdzieś się nie przetarły kabelki, może gdzieś je przycięło coś.
Opublikowano
Witam problem rozwiązany - zatarta była pompka w baku i ona paliła bezpiecznik. Wymiana na nową i auto śmiga jak nowe. :8)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam rozumieć że praktycznie od zaraz zatarło ci nową oryginalną pompę? :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.