Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Aha.... No, czyli pompę tez wymienię :cool2: ale w późniejszym czasie, w okolicach wakacji.

 

Super maszynka!!

Marzenie nie jednego....

 

tąpniete z LG F60

 

Dzięki Marian za ciepłe słowa :cool2:

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam,

Na obje akcje serwisowe zostałem zaproszony przez ASO i poszło do wymiany na koszt BMW: odmy, wtryskiwacze, pompa vacum i drobiazgi.

Rozrząd i resztę sprawdzili i OK.

Opublikowano

"low pressure fuel sensor - zmiana na Bosch index -02,( if Sensata replace new fuel line too )"

Na szczescie mam ten najnowszy czujnik z indexem -02, wiec nie musze go zmieniac.

 

Natomiast te uszczelki przy przewodach doprowadzających powietrze do turbiny juz marnie wyglądały i na bank je wymieniam.

Przepływomierze maja dzis przyjść, zamowilem u nas na forum u Macka czescidobmw.

Opublikowano
Witam,

Na obje akcje serwisowe zostałem zaproszony przez ASO i poszło do wymiany na koszt BMW: odmy, wtryskiwacze, pompa vacum i drobiazgi.

Rozrząd i resztę sprawdzili i OK.

 

A skąd masz autko ? Wersja Europejska (Niemcy), czy USA ?

Opublikowano
Ja wymieniłem kilka dni temu pompę próżniową (8 605 976) - ciekł mi solidnie olej. Czekam teraz jak przejadę trochę km aby zobaczyć jaki był skutek.

 

Barko gdzie ta pompa się dokładnie znajduje? Widać ten ubytek oleju gołym okiem, czy ubywało na "bagnecie"? Chętnie zobaczę u siebie jak jest, ale z tego co wiem przy przeglądzie oglądaliśmy cały silnik od dołu i nic nie przecieka nigdzie, sucho jak pieprz wszędzie. Na pewno kiedys zmienię tą pompe, ale nic na gwałt.

Opublikowano
Witam,

Na obje akcje serwisowe zostałem zaproszony przez ASO i poszło do wymiany na koszt BMW: odmy, wtryskiwacze, pompa vacum i drobiazgi.

Rozrząd i resztę sprawdzili i OK.

 

A skąd masz autko ? Wersja Europejska (Niemcy), czy USA ?

 

 

Moje jest z USA.

Opublikowano (edytowane)
Barko gdzie ta pompa się dokładnie znajduje? Widać ten ubytek oleju gołym okiem, czy ubywało na "bagnecie"? Chętnie zobaczę u siebie jak jest, ale z tego co wiem przy przeglądzie oglądaliśmy cały silnik od dołu i nic nie przecieka nigdzie, sucho jak pieprz wszędzie. Na pewno kiedys zmienię tą pompe, ale nic na gwałt.

 

Patrząc na silnik znajduje się ona na lewym blokiem (ten po stronie pasażera), od środka - od strony kabiny. Oczywiście aby zobaczyć ją lepiej można zdjąć pokrywę. Ale oleju od góry się nie zobaczy. Mam taki fajny wziernik na giętkim przewodzie z kamerką po wifi - w ten sposób coś tam można było podejrzeć. Jednak faktycznie widać było od dołu (auto na kanale) ślady oleju stamtąd. Może znajdę jakąś fotkę to podrzucę.

U mnie to oczywiście było znać na "bagnecie" i to duuuużo - dlatego zacząłem szukać. Wybieram się teraz na narty (zrobię kilka kkm), to zobaczę jak się poprawiło, czy jednak jeszcze muszę czegoś szukać - u mnie była aż mokra miska olejowa - o ile tam nie będzie jakaś dodatkowa uszczelka do wymiany :(

Edytowane przez barko
Opublikowano
Moje jest z USA.

 

Chyba tym należy tłumaczyć dlaczego dostałeś zaproszenie na tą akcję.

Dla Europy tego nie robią :mad2: Trzeba na własny koszt :(

Nie ma przecież tak innych części/silników ...

Opublikowano

Jeszcze po przejrzeniu akcji serwisowej do n63 (w USA !).

Widać trochę jak został zmieniony silnik po LCI na przykładzie nieszczęsnych kabli do odpowietrzenia skrzyni korbowej (rozpadające się przewody i wyciek oleju):

Przed LCI: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_4171/0/52549/L/0/0/0

Po LCI: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_5160/0/55791/L/0/0/0

 

Przepływomierz powietrza też zmieniony (tu chyba różnica mocy miała wpływ ?) - ta sama cena (!), więc do końca nie wiadomo o co chodzi:

Przed LCI: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/13_1272/0/52549/L/0/0/0

Po LCI: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/13_1272/0/55791/L/0/0/0

 

Za to pompa próżniowa jest ta sama - ten sam numerek, chociaż widać, że poprzednia wersja była wadliwa i wycofana w 2013r.: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/11_4192/0/52549/L/0/0/0

Opublikowano

Pemek, wspominałeś, że kupiłeś przepływomierze powietrza wskazane w akcji serwisowej.

Czy to robisz sam, czy dajesz do jakiegoś mechanika, czy to wymaga jakichś skomplikowanych operacji/komputera, czy można zrobić samemu ?

Opublikowano
Ja jak będę zmieniał pompę podciśnieniową, to poszukam jednak części nr. 11 66 8 649 747.

 

Ciekawe na co wymieniło ASO u Kapitana1 ?

Tak samo z przepływomierzem.

Opublikowano
Pemek gdzie można sprawdzić takie akcje serwisowe, może coś w gratisie wymienią? :mrgreen:

 

Zawsze możesz zadzwonić do dowolnego ASO, podajesz VIN i ... czasami coś zrobią :mrgreen:

Ale raczej nie liczyłbym, że za free :nienie:

Opublikowano
Ja jak będę zmieniał pompę podciśnieniową, to poszukam jednak części nr. 11 66 8 649 747.

 

Ciekawe na co wymieniło ASO u Kapitana1 ?

Tak samo z przepływomierzem.

 

 

U mnie w specyfikacji jest:

11668649747 - czyli to samo

 

A akcje serwisowe po zapytaniu dostałem bez problemu, wszystkie ASO w W-wie były na tak i mocno zainteresowany aby to zrobić

Opublikowano

Dzięki za info el Capitano, taką właśnie zamontuję u siebie :cool2:

 

Pemek, wspominałeś, że kupiłeś przepływomierze powietrza wskazane w akcji serwisowej.

Czy to robisz sam, czy dajesz do jakiegoś mechanika, czy to wymaga jakichś skomplikowanych operacji/komputera, czy można zrobić samemu ?

Przepływomierze wymienione w ASO Sikora, coś tam potem trzeba na kompie podziałać, skalibrować czy coś...

 

Pemek gdzie można sprawdzić takie akcje serwisowe, może coś w gratisie wymienią? :mrgreen:

Napisz na PW do Kruka, na pewno Ci sprawdzi pod jakie akcje podlegasz. Można też napisać na infolinię do BMW Polska.

Opublikowano (edytowane)
Mój padł po 3 latach. Ale wsadziłem taki sam jaki miałem, czyli 90Ah i 900A. Szukałem takich, jakie podają w tej "akcji", ale nie znalazłem. Edytowane przez Pemek
Opublikowano

Właśnie dziś wymieniłem swój bo miałem jakiś dziwny - nie z pierwszego montażu.

Wybór padł na Banner Runing Bull AGM 92Ah 850A - 643PLN

Opublikowano
Czy w LCI te silniki miały jakieś bolączki, czy poprawili już wszystko i po zakupie takiego auta można jechać w trasę bez obaw, że silnik może się zatrzeć przez jakieś głupie nie dopatrzenia :?:
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
Mój padł po 3 latach. Ale wsadziłem taki sam jaki miałem, czyli 90Ah i 900A. Szukałem takich, jakie podają w tej "akcji", ale nie znalazłem.

 

Ja jak zobaczyłem, że oryginał był Varty (90Ah) to wybrałem również ta firmę, ale nie czytałem wcześniej o tych problemach i wybrałem 95Ah, ale są i wersje 105Ah - można zobaczyć na ich stronie.

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.