Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie wymienili bez większych problemów - efekt jest taki, że wreszcie trzyma stan. Wcześniej poniżej minimum - resztę wywalało przez korek. Poprostu płyn był za rzadki.

Odpowietrzony prawie całkiem na warsztacie. Po 50 km i ostygnięciu dolałem prawie litr płynu i już tak zostało.

Myślę, że u Ciebie też spokojnie dadzą radę.

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tylko u Ciebie jest pojedynczy obieg, a u mnie jest ten podwójny, i to mnie zastanawia.

Te chłodniczki mosz na wierchu - nawet na piechotę robiąc można je odpiąć i spuścić płyn. Ja mam jeszcze w nadkolu chłodnicę.

Takiego sprzętu jak gorik wspomniał to nie mają chyba. Mają coś dużo prostrzego , ale równie skutecznego. Zresztą zapytasz to Ci powiedzą czy dadzą radę.

Sądzę, że nie ma się czego obawiać.

Opublikowano

To może jeszcze w sprawach chłodzenia.

Ciebie Pemek może nie dotyczy (mały przebieg), ale może euro_tuned coś więcej słyszał albo widział.

Chodzi mi o układ (przewody) chłodzenia turbin w 550i. Niedawno byłem na przeglądzie u mechanika, który stwierdził, że widać na przewodach od chłodzenia turbin "pocenie się".

Nie zauważyłem specjalnego ubytku płynu chłodzącego.

Dodam, że aktualny przebieg to przekroczone 100kkm.

Czy należy się tego bać ? - miejsce bardzo czułe, ale czy ten typ tak ma ? na "swoje" oczy tego nie widział, ale czy profilaktycznie tych kilku rurek nie wymienić ?

Opublikowano
Ja też o tym nie słyszałem. Gdzie konkretnie szukać tych węży? Tam jest tak wszystko w plastiku, że nawet nie wiem gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego żeby sprawdzić czy płynu nie ubyło..
Petrolhead
Opublikowano
Stojąc przed otwartą maską, po prawej stronie, najbliżej Ciebie - czy też reflektora, czyli prawy dolny róg :D Pamiętaj, żeby sprawdzać na zimnym silniku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To może jeszcze w sprawach chłodzenia.

Ciebie Pemek może nie dotyczy (mały przebieg), ale może euro_tuned coś więcej słyszał albo widział.

Chodzi mi o układ (przewody) chłodzenia turbin w 550i. Niedawno byłem na przeglądzie u mechanika, który stwierdził, że widać na przewodach od chłodzenia turbin "pocenie się".

Nie zauważyłem specjalnego ubytku płynu chłodzącego.

Dodam, że aktualny przebieg to przekroczone 100kkm.

Czy należy się tego bać ? - miejsce bardzo czułe, ale czy ten typ tak ma ? na "swoje" oczy tego nie widział, ale czy profilaktycznie tych kilku rurek nie wymienić ?

te rurki nie są drogie, na rynku USA były z tym problemy http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/550iX-N63/browse/radiator/cooling_system_water_hoses_turbo/ , Pemek sory za off

Opublikowano
Pemek, powiedz mi, jak szybciej pojedzisz auto Ci się ogromnie grzeje? Zauważyłem, że bucha mi ciepłem spod auta po zatrzymaniu, szczególnie po szybszej jeździe. W X6 i w M135i silnik nigdy taki gorący nie był.
Opublikowano

Sławek tak szybko jak Ty, to nie jeżdze :D

Ale ciepły jest, na pewno, nie wiem tylko czy bardziej niz inne bo nie mam punktu odniesienia.

Na pewno na tym moim nowym oleju mam niższa temp niz na Castrolu.

Opublikowano
Pemek, powiedz mi, jak szybciej pojedzisz auto Ci się ogromnie grzeje? Zauważyłem, że bucha mi ciepłem spod auta po zatrzymaniu, szczególnie po szybszej jeździe. W X6 i w M135i silnik nigdy taki gorący nie był.

 

Oj, idzie ciepło spod podłogi.

Najlepiej to czuć latem, jak się wysiada z klimatyzowanej kabiny, to aż uderza gorącem spod spodu.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

o niebieskich BMW

 

Będę pamietać, aby we wrześniowe wtorkowe popołudnia omijać Katowice szerokim łukiem ;)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Nie śmiem marzyć o koszulce lidera ;)

 

 

sent from my iPhone (sorry for typos) via Tapatalk

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Sprawa ciepła jest bardzo prosta. Zdejmijcie sobie pokrywe z silnika i zobaczcie jak w N63 jest rozwiązany układ wydechowy - spora jego część znajduje się pod maską, stąd też "skumulowane" ciepło dość mocno uderza :) Przyczyną takiego rozwiązania jest możliwe szybsze uzyskanie temperatury pracy reaktora katalitycznego oraz jej utrzymanie podczas biegu jałowego, szczególnie podczas chłodnych dni. Kiedyś Vki miały wydech poprowadzony bokiem i pod podłogą - N63 ma między dwoma rzędami cylindrów. Ekologia puka do drzwi, nawet w Waszych V8 :wink:
Opublikowano
o niebieskich BMW

 

Będę pamietać, aby we wrześniowe wtorkowe popołudnia omijać Katowice szerokim łukiem ;)

Juz myslalem ze dadza moje zdjecie w M135i jako przyklad... :lol:

Opublikowano
Fajna fura, dobry motor. Są juz jakies potwierdzone informację o jakis potencjalnie częsciej występujących awariach w tym motorze?

Ceny widziałem na mobile.de są juz naprawde kuszące :shock:

Na moje doświadczenie to moge napisac, ze padają wtryskiwacze. Z reszta jak w większości silników BMW zarówno benzynowych jak i dieselach. Sam wymieniłem juz 3 szt. Poza tym nic sie nie dzieje i nie słyszałem o innych usterkach.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.