Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wystaw na tablicy, za 400 zł. Za pare dni zostanie po nich tylko wspomnienie :D a kieszonkowe się przyda :wink:
  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś zmiana oleju, na Valvoline SynPower Extreme MST 5W-30. Praca silnika jakby bardziej aksamitna. Do tego komplet nowych świec. :mrgreen:
Opublikowano

No niestety są jakie są :? Teraz mam 37 600 km.

Do roboty rano, i z powrotem wieczorem. W jedną stronę mam 10km. Nie mam gdzie indziej nabić km :oops:

Mieliśmy do Austrii na tydzień jechać, wszystko zapłacone. spakowane - DUP! młody z gorączką 39 C na zapalenie płuc do szpitala wylądował, i pies mydło zjadł wyjazd. Nabiłbym przynajmniej te 2000 km.

Opublikowano

Lałem dokładnie taki Valvoline do E92 320d N47, byłem zadowolony :)

 

A co jaki przebieg powinno się wymieniać świece ? Może też bym już wymienił w 335i ... :)

 

I tak w ogóle to jak będziesz sprzedawał to piękne niebieskie F10 to ja chce być pierwszy w kolejce :D

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Opublikowano

U mnie co 50 tys, ale u Ciebie to można rzadziej, co 80-90 tys ...

 

Jakby co, ogłoszenie będzie na forum :D ale raczej nieprędko :wink:

Opublikowano

Dogrzebałem się do tamtego tematu o awariach w F10. U mnie też 50kkm, bo mam bezpośredni wtrysk :)

 

I dobrze, że nieprędko, bo na razie za mało $$$ w kieszeni :mrgreen:

 

 

U mnie co 50 tys, ale u Ciebie to można rzadziej, co 80-90 tys ...

 

Jakby co, ogłoszenie będzie na forum :D ale raczej nieprędko :wink:

http://images.spritmonitor.de/773563.png
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Mogę potwierdzić, że silnik szybko się nagrzewa.

Po minucie-dwóch spokojnej jazdy, wskaźnik temp. oleju już się podnosi powyżej 70 C.

Jakiś specjalnych wahnięć temp.oleju nie zauważyłem, przy zagrzanym silniku zarówno w trasie, jak i w mieście wskazówka utrzymuje się mniej-więcej w pozycji 110-115 C. Chociaż przy staniu w korku, zdarzyło mi się, że delikatnie przewędrowała za 120 C, ale na krótko i bardzo niewiele, może na 125 C.

A propos temp pracy ZAGRZANEGO silnika - po zmianie oleju na Valvo spadła mi o ok. 5 - max.10 C temp oleju. Wcześniej wskazówka była blisko 120, teraz jest bardziej w połowie między 95 ( druga kreska ) a 120 C. Do 120 ma daleko i nigdy nie doszła jeszcze. A wcześniej na Castrolu ( ori BMW ) nieraz w korku nawet przekroczyła 120.

Nie wiem czy to tylko olej, bo zmieniłem także 2 wtryskiwacze. Ale obserwuje to już od 700 km, i widzę różnicę. Jasne, że temp powietrza jest obecnie niższa niż latem, ale jeśli dobrze pamiętam to przy poprzednim oleju nie miało to żadnego znaczenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź błędy z kompa (powinien coś pokazać), może składając silnik po wymianach nie podłączyli czegoś, wskazówka temperatury powinna zawsze stać na "sztorc". Sama wskazówka ma pewną (nie znam dla tego konkretnego modelu silnika) tolerancję (nawet jeśli nie jest 120 st C, a np BMW uznaje że 118 czy 123 jest poprawną temperaturą, wskazówka będzie stała na 120 równo). Jeśli nie osiąga pozycji poprawnej, to coś zdecydowanie jest nie tak i jeździsz na niedogrzanym silniku w tym przypadku.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na Castrolu tak jest we wszystkich nowyszych silnikach włącznie z M że po zmianie np. na Motula, Valvo lub LM spada temp. robocza, Zodiac w benzynach tak teraz jest
Opublikowano

Nigdy mi nie stała na sztorc :)

Zawsze było na 115, a teraz na 110. Tak na oko, uśredniając. Ale widzę po prostu różnicę - nie jest duża, ale jest widoczna.

Błędów nie było żadnych, ale jeszcze to sprawdzę.

Dzięki Gorik za info :cool2:

Opublikowano

Witam,

Właśnie jestem na etapie szukania identycznego 550i x-drive M i spełnienie marzeń noworocznych;-)) Myślę o roczniku 2012. Mam prośbę, na co zwrócić szczególną uwagę aby się później nie rozczarować. Czy są może typowe przypadłości. I chętnie namiary na dobrego speca aby pomógł ogarnąć temat sprawdzenia przed zakupem.

Bardzo fajny wątek i osobiste odczucia.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Pemek - auto jak marzenie. Od koloru przez wyposażenie do silnika oczywiście. Tylko pozazdrościć :D Ten motor to chyba rzadkość w F10. Z benzyn największe to widuję 535i a z ropniaków to m550d. 550i chyba nie miałem okazji zobaczyć jeszcze :oops:
Petrolhead
Opublikowano
Dzięki :D To było moje marzenie F10 w tym kolorze, myślałem że czeka mnie tylko M5, ale trafiłem na tą sztukę i szybko się z nią nie rozstanę :wink:
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.