Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Osobiście rozważyłbym jeszcze Denso, ale Bosch to dziwna decyzja. No, ale jest jak jest.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Bosch wyskoczył mi jako odpowiednik w RealOEM, dlatego takie kupiłem. Nie było przy moim silniku innych podanych producentów, ani numerów części.

Nr części BOSCH: 0 242 145 515.

W PL ciężko je dostać, brat załatwił bezpośrednio w DE. 2x taniej niż gdybym kupował w ASO.

To są świece platynowo-irydowe, producent podaje że wytrzymują "do 100 tys km".

Skoro BMW zaleca wymianę co drugą zmianę oleju - mam tak napisane w instrukcji, czyli generalnie pomiędzy 50 a 60 tys km, to wydaje mi się, że powinny być dobre.

Oglądałem różne książki serwisowe aut w DE, benzynowych F10 i F07, i generalnie serwisy trzymały się właśnie tego zalecenia, że świece zmieniali co drugą wymianę oleju przeprowadzaną wg wskazań komputera. Wiem, że papier wszystko przyjmie, ale mimo wszytko będę pilnował się tego założenia.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jestem świeżo po wgraniu najnowszego softu przez Dziqska :)

Najbardziej podobała mi się kalibracja AD. Auto tańcowało sobie prawo-lewo :shock:

 

http://images67.fotosik.pl/316/259cc1e04656b308med.jpg

 

Soft 11-2014, a mamy jeszcze październik :lol: BMW jest zawsze do przodu.

Następnym krokiem będą mapy 2015.

Masz te mapy już gdzieś umiówione? Na allegro były mapy 2015 ale nie przekroczyłem ceny minimalnej w licytacji :/ Nie wiem po co jełop wystawiał po 200zł, skoro 400zł to była za niska oferta...

Bardzo mi przeszkadza stara nawigacja w X6 :/

Opublikowano
A czym to się różni ? Ja do E71 nie potrzebuje chyba tych najlepszych co są do F10 ?
Opublikowano

Sławek, zapytaj Dziqska jak chcesz dokładniejszych danych. Bo dostępność poszczególnych map różni się nawet w obrębie tego samego modelu.

Np. do F10 mojego ( navi CIC ) są obecnie dostępne mapy 2014-1, i one są marne. A do F10 LCI ( NBT ) jest już dostępna wersja 2014-2, która jest w porządku.

Tym bardziej dla innych modeli może być inaczej...

Opublikowano

Dziś zmieniłem koła na zimowe. W przyszłym tygodniu wybieram się do Austrii, a tam od 1.11 są obowiązkowe.

Letni komplet się suszy.

http://images66.fotosik.pl/331/9ea8e3104e4a68f2med.jpg

http://images67.fotosik.pl/333/d1af8d9e8ad212ebmed.jpg

http://images67.fotosik.pl/333/52c1249f190f512cmed.jpg

http://images70.fotosik.pl/331/7f76ff501d7dceadmed.jpg

http://images67.fotosik.pl/333/2a0fc9bbbf937183med.jpg

 

Jak widać głębokość bieżnika to od 4,21 ( przód ) do 4,55 ( tył ).

 

Chyba na nowy sezon powinienem już nabyć nowy komplet. Na pewno w trakcie lata zejdę poniżej 4mm głębokości bieżnika.

Co o tym sądzicie? Już czas? :|

Opublikowano

Miałem podobny miernik elektroniczny, był kompletnie do dupy, na tej samej oponie podawał różne wyniki, jesteś pewien, że to dobrze mierzy? :) Tam jest przycisk "zero", właśnie dlatego, że to się dereguluje co 20sekund :P

 

4.5mm to oczywiście mało, ale swoją drogą, jak na 2 sezony, sporo Ci zeszło.

Opublikowano

Uważam, że bardzo dokładnie mierzy. To nie jest jakaś chińska podróba tylko oryginalny miernik PCL ( chińszczyzna wygląda prawie tak samo, ale kosztuje 4x mniej ).

Jasne, że robię reset co jakiś czas. Niemniej deregulacja dotyczy drugiej cyfry po przecinku. Do dziesiątych jest zawsze dokładny.

Zeszło przez 3 sezony letnie ( 2012-2013-2014).

Opublikowano
Powinieneś już zmienić na nowy sezon, ale najpierw nagraj filmik jak je kończysz :mrgreen: lub wrzuć na allegro, tam znajdzie sie amator na "prawie nowe, po jednym sezonie, tylko 600 km Panie przejechane!"
Hmmmm
Opublikowano

Jak widać głębokość bieżnika to od 4,21 ( przód ) do 4,55 ( tył ).

:shock:

Z tyłu więcej niż z przodu w bmw, szok i niedowierzanie :lol:

Opublikowano
Sądzę, że możesz spokojnie do 3mm śmigać. Oczywiście zakładając, że nie ma innych oznak zużycia - spękana guma na bokach, czy uszkodzeń. No chyba, że na mokrym już Cię "rzuca".
Opublikowano

No właśnie nie, trzymają jeszcze bardzo fajnie. Dlatego się zastanawiam :oops:

Chyba zrobię tak, że zacznę na nich przyszły sezon, i najwyżej w trakcie zmienię na nowe jak zejdą wszystkie poniżej 4mm.

Innych oznak zużycia nie ma, produkcja początek 2012.

Opublikowano
Jeździj na nich aż będziesz odczuwał zużycie. Wiadomo - pierwsze problemy powinny na wodzie się pojawić. Dzisiaj trudno o dobre opony - No wiesz - w sensie nie wadliwe - okrągłe.
Opublikowano
No właśnie nie, trzymają jeszcze bardzo fajnie. Dlatego się zastanawiam :oops:

Chyba zrobię tak, że zacznę na nich przyszły sezon, i najwyżej w trakcie zmienię na nowe jak zejdą wszystkie poniżej 4mm.

Innych oznak zużycia nie ma, produkcja początek 2012.

 

Cale auto masz i chyba chcesz aby takie pozostalo.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli nie jeździsz "wyczynowo" to dadzą radę, ale ja gdzieś tak najpóźniej w połowie sezonu wstawiłbym nowe :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dopuszczalna wys. Bieżnika to 1,6 mm, a BMW zaleca max 3 mm.
Opublikowano
Ja wczoraj w X6 sprawdzałem, mam średnio jakieś 4.5mm, przy czym przednie są lekko na bokach zjechane (te szybkie zakręty... :D) - jak dla mnie taki bieżnik jest już nieakceptowalny do auta, którym jeździ się szybciej niż Fiatem Panda i oczywiście takowe opony wyrzucam na śmietnik po tym sezonie. Generalnie w 99% przypadków dadzą rady, ale ten 1% to może być twoje auto na bandzie, bo kałuża była za głęboka ;]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
.. a ja natomiast osobiscie widzialem jak wlasciciel X6 kupywal uzywane opony, ktore mialy 4,5mm :D - sam twierdze ze to min. dla opony. Pemek do takiej bryki jak ty masz to juz kup nowe a te sprzedaj np. do X6 :mrgreen:
Opublikowano
Nie wolno wyrzucać, trzeba zutylizować, podaj adres to wyślę do ciebie kierowcę, pozbędziesz sie problemu :wink:

Przecież sam tych opon nie zdejmę, wulkanizator je zawsze odbiera.

To niby takie używki są tyle warte, że się opłaca je brać? Ja to takich opon oddaje przynajmniej komplet rocznie z któregoś auta.. Teraz mam np. komplet do M135i nówki 2 razy przejechane na torze, całe poząbkowane, chyba 6-7mm mają, nie wiem co z tym zrobić, jeździć na tym nie będę.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.