Skocz do zawartości

F10 550i xDrive 2012


Pemek

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie wymienili bez większych problemów - efekt jest taki, że wreszcie trzyma stan. Wcześniej poniżej minimum - resztę wywalało przez korek. Poprostu płyn był za rzadki.

Odpowietrzony prawie całkiem na warsztacie. Po 50 km i ostygnięciu dolałem prawie litr płynu i już tak zostało.

Myślę, że u Ciebie też spokojnie dadzą radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Pemek prosty temat bez obaw, czasy ciężkich odpowietrzeń V8 w BMW skończyło się na e38, e39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko u Ciebie jest pojedynczy obieg, a u mnie jest ten podwójny, i to mnie zastanawia.

Te chłodniczki mosz na wierchu - nawet na piechotę robiąc można je odpiąć i spuścić płyn. Ja mam jeszcze w nadkolu chłodnicę.

Takiego sprzętu jak gorik wspomniał to nie mają chyba. Mają coś dużo prostrzego , ale równie skutecznego. Zresztą zapytasz to Ci powiedzą czy dadzą radę.

Sądzę, że nie ma się czego obawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie trzeba mieć takiego sprzętu to tylko przykład :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może jeszcze w sprawach chłodzenia.

Ciebie Pemek może nie dotyczy (mały przebieg), ale może euro_tuned coś więcej słyszał albo widział.

Chodzi mi o układ (przewody) chłodzenia turbin w 550i. Niedawno byłem na przeglądzie u mechanika, który stwierdził, że widać na przewodach od chłodzenia turbin "pocenie się".

Nie zauważyłem specjalnego ubytku płynu chłodzącego.

Dodam, że aktualny przebieg to przekroczone 100kkm.

Czy należy się tego bać ? - miejsce bardzo czułe, ale czy ten typ tak ma ? na "swoje" oczy tego nie widział, ale czy profilaktycznie tych kilku rurek nie wymienić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To może jeszcze w sprawach chłodzenia.

Ciebie Pemek może nie dotyczy (mały przebieg), ale może euro_tuned coś więcej słyszał albo widział.

Chodzi mi o układ (przewody) chłodzenia turbin w 550i. Niedawno byłem na przeglądzie u mechanika, który stwierdził, że widać na przewodach od chłodzenia turbin "pocenie się".

Nie zauważyłem specjalnego ubytku płynu chłodzącego.

Dodam, że aktualny przebieg to przekroczone 100kkm.

Czy należy się tego bać ? - miejsce bardzo czułe, ale czy ten typ tak ma ? na "swoje" oczy tego nie widział, ale czy profilaktycznie tych kilku rurek nie wymienić ?

te rurki nie są drogie, na rynku USA były z tym problemy http://bmwfans.info/parts-catalog/F10/Europe/550iX-N63/browse/radiator/cooling_system_water_hoses_turbo/ , Pemek sory za off

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemek, powiedz mi, jak szybciej pojedzisz auto Ci się ogromnie grzeje? Zauważyłem, że bucha mi ciepłem spod auta po zatrzymaniu, szczególnie po szybszej jeździe. W X6 i w M135i silnik nigdy taki gorący nie był.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pemek, powiedz mi, jak szybciej pojedzisz auto Ci się ogromnie grzeje? Zauważyłem, że bucha mi ciepłem spod auta po zatrzymaniu, szczególnie po szybszej jeździe. W X6 i w M135i silnik nigdy taki gorący nie był.

 

Oj, idzie ciepło spod podłogi.

Najlepiej to czuć latem, jak się wysiada z klimatyzowanej kabiny, to aż uderza gorącem spod spodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Sprawa ciepła jest bardzo prosta. Zdejmijcie sobie pokrywe z silnika i zobaczcie jak w N63 jest rozwiązany układ wydechowy - spora jego część znajduje się pod maską, stąd też "skumulowane" ciepło dość mocno uderza :) Przyczyną takiego rozwiązania jest możliwe szybsze uzyskanie temperatury pracy reaktora katalitycznego oraz jej utrzymanie podczas biegu jałowego, szczególnie podczas chłodnych dni. Kiedyś Vki miały wydech poprowadzony bokiem i pod podłogą - N63 ma między dwoma rzędami cylindrów. Ekologia puka do drzwi, nawet w Waszych V8 :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna fura, dobry motor. Są juz jakies potwierdzone informację o jakis potencjalnie częsciej występujących awariach w tym motorze?

Ceny widziałem na mobile.de są juz naprawde kuszące :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna fura, dobry motor. Są juz jakies potwierdzone informację o jakis potencjalnie częsciej występujących awariach w tym motorze?

Ceny widziałem na mobile.de są juz naprawde kuszące :shock:

Na moje doświadczenie to moge napisac, ze padają wtryskiwacze. Z reszta jak w większości silników BMW zarówno benzynowych jak i dieselach. Sam wymieniłem juz 3 szt. Poza tym nic sie nie dzieje i nie słyszałem o innych usterkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.