Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moje pierwsze posunięcie to będzie obszycie skórą tak jak Przemekk23 :cool2: Zastanawiam się też nad dolną częścią drzwi... Ale jak to zgrać kolorystycznie z grafitową skórą :?

 

najłatwiej i najbezpieczniej tak jak w oryginale: czarna skóra, czarny szew...

 

dobrze i ciekawie wyglądać też będzie czarna skóra z szwem w kolorze dominującej skóry (grafit)...masz wtedy jednak kompozycję z której "musisz się tłumaczyć"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Normalna rzecz, dwuletnie auta i spadek wartości pewnie około 50%. Przy tańszych wersjach silnikowych nie jest on aż tak duży.

 

Co do auta dla ludu- średnia wieku samochodu w Polsce to 14 lat, a średnia wartość takiego auta odpowiada cenie jednego koła w 550i.

 

Nie wiem wcale czy w przypadku nawet 520D jest inaczej z tym spadkiem wartosci. Ile warte jest 2 letnie? Tez pewnie z 50% wzgledem katalogu. ten segment ma utrate wartosci porazajaca. Zeby bylo tanio to suva trzeba kupic Jezdzisz taka X5 4 lata i sprzedajesz za 50% wartosci, jezdzisz 6 lat i dalej ze 40% Ci zaplaca. W przypadku 5 kupijesz 530D placisz 350k, mijaja 4 lata konczy sie leasing i dostajesz 100k moze 120. Przykre tom troche :mad2: Benzyna pod tym wzgledem jeszcze wiecej w plecy zbiera.

Opublikowano

Na pewno nie, przynajmniej do tej pory. Dziś założyłem polskie tablice i ubezpieczyłem. Od jutra mogę spokojnie jeździć do roboty.

Od dwóch tygodni zasuwam na skuterze, już mam nerki przewiane :mrgreen:

Opublikowano (edytowane)

 

 

Zauważyłeś że są to auta z USA, z niezaznaczoną opcją bezwypadkowy? Cena adekwatna do pochodzenia :mrgreen:

Edytowane przez zent
Opublikowano
Dziś widziałem 7kę z napisem M7, a pewnie to była zwykła 30d... :duh:

Takie samo miałbym odczucie po przyklejeniu znaczka M5. Po co udawać coś, czym się nie jest...?

 

Bardzo słusznie. Przewaga twojej sztuki vs M5 jest choćby taka, że nie masz tandetnej chromowanej rameczki na błotniku. Piękny kolor i zacny silnik. Utrzymuj w dobrym stanie, studź turbinki, a może od ciebie kiedyś odkupię :mrgreen:

Opublikowano

Kurcze, nawet ja nie mogę znaleźć tej różnicy...

 

A turbinki chłodzę i o każde swoje auto dbam jak tylko potrafię :cool2: Zawsze odwdzięczały mi się bezawaryjną eksploatacją. Mam nadzieję, że tym razem też tak będzie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Parę fotek, ale zaznaczam że jestem "miszczem fotografii" :D

 

http://images81.fotosik.pl/22/c4cf03622b1d731cgen.jpg

 

http://images82.fotosik.pl/22/c0298db046392d84gen.jpg

 

http://images83.fotosik.pl/22/7a82f35f59c9261dgen.jpg

 

http://images81.fotosik.pl/22/5e5e5ba7151e00d0gen.jpg

 

http://images82.fotosik.pl/22/aef8dfeb1c5f9abbgen.jpg%5B/img

 

Poprawiłem fabrykę :wink:

http://images83.fotosik.pl/22/7a4431b30ad5bb1egen.jpg

 

Oczywiście czapeczka zakupiona na Forum BMW :mrgreen:

http://images84.fotosik.pl/22/5ba68cf6929e4d0egen.jpg

Edytowane przez Pemek
Opublikowano

Tylko na fotelu kierowcy delikatnie widać, że ktoś tam siadał. Pozostałe faktycznie wyglądają jak nowe :D

 

Ta całkiem "niewysiedziana" skóra wygląda na twardą. Ale na fotelu kierowcy, gdzie używana była/jest częściej, jest dużo bardziej miękka. Generalnie wydaje się bardziej delikatna niż Dakota.

Opublikowano
A mi się udało lekko rozciąć Dakotę na siedzisku pasażera. Nie wiem w jaki sposób, siedzi tam ktoś raz na dwa tygodnie. Niezależnie od rodzaju skóry, trzeba bardzo uważać. Dakota może być bardziej wytrzymała na przetarcia związane z długotrwałą eksploatacją.
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem, nigdy nie udało mi się uszkodzić skóry na fotelach, ale zawsze musi być ten pierwszy raz. Trzeba uważać, masz rację.

 

Dziś w ASO dowiadywałem się też o tą osłonę silnika. Podobno trzeba ciągnąć w górę i tyle...osadzona jest na kołkach, na pewno nie jest przykręcona.

Jutro spróbuję ją zdjąć.

Thestructor: leżaczek naszykowany i piwko też już się chłodzi :norty:

Edytowane przez Pemek
Opublikowano

:D poopalam się pod świetlówką

Jak zdejmę to zrobię foty. Tam w Niemczech to na serwisie same Turki były, muszę sprawdzić czy nie podprowadzili któregoś z garów :wink:

Opublikowano (edytowane)

Operacja się udała, a pacjent przeżył :D

Osłona jest na 6-ciu bolcach, trzeba mocniej ciagnąć. Niestety 8-miu garów nie widać, więc browar odapada :(

 

http://images84.fotosik.pl/22/5f227d269cc64498gen.jpg

 

Ciekawi mnie natomiast na co jest ten zbiornik - może wyrównawczy do płynu chłodniczego? Odkręciłem, a w środku jest tylko podziałka poziomu od 20 stopni C do 80 stop. C. Ja mam poziom nieco powyżej 20 na zimnym silniku.

 

http://images82.fotosik.pl/22/dda5925e95d5b5e6gen.jpg

Edytowane przez Pemek
Opublikowano
Jak już osłonę zdjąłeś, to sprawdź jakiego koloru jest uszczelka pod głowicą i czy są jakieś mikrorysy na cylindrach

 

:cool2:

to zamierzam zrobić w następny weekend :wink:

Opublikowano
Ciekawi mnie natomiast na co jest ten zbiornik - może wyrównawczy do płynu chłodniczego? Odkręciłem, a w środku jest tylko podziałka poziomu wzgl. temperatury od 20 stopni C do 80. Ja mam poziom nieco powyżej 20 stopni C co odpowiada temp.aktualniej.

 

Zbiornik płynu do wspomagania.

Opublikowano
Dzięki Paweł, faktycznie, CHF 11 S to płyn do wspomagania. Już zapomniałem że xDrive ma hydrauliczne, na szczęście...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki Paweł, faktycznie, CHF 11 S to płyn do wspomagania. Już zapomniałem że xDrive ma hydrauliczne, na szczęście...

 

Z mojego doświadczenia wynika ze CHF11S to płyn do Dynamic Drive + wspomagania kierownicy (1 obieg). Nie ma to nic wspólnego z xDrive.

Opublikowano

Tak, jasne, masz rację oczywiście. Ja tylko napisałem, że w xDrive jest wspomaganie hydrauliczne, ale w modelach RWD jest chyba elektryczne. Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę...

 

A propos - czy Ktoś może mnie oświecić jaki ma być prawidłowy poziom tego płynu?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.