Skocz do zawartości

F10 550i xDrive 2012


Pemek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Kolor piekny chcociaz przyznam ze mi sie bardzo podoba tyl 550 bez m-paka, ale to tylko moje gusta.

 

 

:cool2: zgadzam sie z toba 100% jest to chyba napieknieszy wydech w BMW. Pemek gora:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Monogramus - dziękuję za wyjaśnienie tajemnicy klapek w wydechu :cool2:

 

Kolor piekny chcociaz przyznam ze mi sie bardzo podoba tyl 550 bez m-paka, ale to tylko moje gusta.

 

Muszę przyznać, że mi tył też bardziej podoba się bez M-pakietu. Za to przód o wiele bardziej z M-pakiem.

Niemniej nie wyobrażam sobie auta w tym kolorze bez pakietu M....a wydech rzeczywiście wygląda przepięknie. Szkoda, że dają go dopiero w najwyższej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji mi się skojarzyło- wszystkie kilka 550i jakie widziałem (łatwo poznać właśnie po wydechu) były bez znaczka na klapie. Widać, że zarówno właściciele 520d jak też 550i nie za bardzo chcą się chwalić swoim nabytkiem :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ale 520d po wydechu poznać nie można, a 550 tak. Więc jaki ma sens zdejmowanie oznaczeń z 550? Ja chyba zostawię tak jak jest. Nie zależy mi na napisie, ale jakoś pusto wyglądałaby ta klapa bagażnika...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Pemek walnij sobie literke M 5 i bedzie duze zdziwienie :) dla 90% uzytkownikow samochodzikow na drogach powie iz to rasowy M a w sumie to i tak duzo nie brakuje do M :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś widziałem 7kę z napisem M7, a pewnie to była zwykła 30d... :duh:

Takie samo miałbym odczucie po przyklejeniu znaczka M5. Po co udawać coś, czym się nie jest...? Generalnie w Polsce jeździ więcej eMek, niż zdążyło wyprodukować M GmbH w całej swojej historii :mrgreen:

Ale z M5 wziąłbym kiedyś zamontował nerki, czarne z chromową obwódką :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarąbista kombinacja i rewelacyjne auto wyszło. Też choruję na ten kolor ale w moim śnie wnętrze jest w ostrydze ;-) Przyczepię się tylko do jednej rzeczy - 4 strony przeklikałem - Gdzie ta galeria???????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie. Jaka jest cena takiego lakieru indyvidual? Taka jak w konfiguratorze, ok 11000 zł? Bo tam jest tylko kilka przykładowych kolorów, dlatego pytam czy dowolny inny kolor to się już mieści w tych pieniądzach, czy jeszcze jest jakaś dopłata.

:?: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to pytanie jest do mnie, to nie mam pojęcia.

 

Miata, w moim śnie, środek był w Merino Platinum :) Ale może i dobrze, że jest grafit. Łatwiejszy w utrzymaniu przynajmniej, a nie jest tak ciemny jak czarna skóra. Galerie strzelę jak go umyję, ale ten i następny tydzień mam napięty jak baranie jądra, więc Koledzy nie spodziewajcie się jej za szybko :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie, po 2ch latach marzenia o takim samochodzie, stałem się szczęśliwym posiadaczem F10tki.

Auto odebrałem bezpośrednio u dealera w Niemczech, z programu Premium Selection, mam 2 lata gwaracji, a przebieg w momencie odbioru auta to 7900km, produkcja 03/2012. Co ciekawe, jestem pierwszym właścicielem, auto cały czas czas było na stanie fabryki w Monachium.

 

super, bezsprzecznie najlepsze auto w dziale :cool2: gratuluję :cool2: :cool2:

 

jesteś 1. właścicielem ale w Polsce, auto niezależnie gdzie stało ale jak zrobiło "przebieg" musiało być zarejestrowane, w karcie pojazdu musi być zapis: "data 1. rej. za granicą" oraz "data 1. rej. w Polsce", jakbyś kupił w PS w Polsce też byłbyś 1. właścicielem, ASO Polska nie rejestruje pojazdów sprowadzanych aby "nie bić" liczby właścicieli, rejestrację robi Kupujący i jest "pierwszy"...

skóra Merino grafit

podsufitka z alcantary, antracyt

jakość, jakość i jeszcze raz jakość :cool2: :cool2: aż dziw, że nie założyli "deski" w skórze, środek w takiej konfiguracji aż NIE chce się wysiadać

 

kolor super ale dla innej wersji :wink:

 

super auto :cool2: aby dobrze i bezstresowo służyło, szerokości, przyczepności i gumowych drzew...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie, po 2ch latach marzenia o takim samochodzie, stałem się szczęśliwym posiadaczem F10tki.

Auto odebrałem bezpośrednio u dealera w Niemczech, z programu Premium Selection, mam 2 lata gwaracji, a przebieg w momencie odbioru auta to 7900km, produkcja 03/2012. Co ciekawe, jestem pierwszym właścicielem, auto cały czas czas było na stanie fabryki w Monachium.

 

super, bezsprzecznie najlepsze auto w dziale :cool2: gratuluję :cool2: :cool2:

 

jesteś 1. właścicielem ale w Polsce, auto niezależnie gdzie stało ale jak zrobiło "przebieg" musiało być zarejestrowane, w karcie pojazdu musi być zapis: "data 1. rej. za granicą" oraz "data 1. rej. w Polsce", jakbyś kupił w PS w Polsce też byłbyś 1. właścicielem, ASO Polska nie rejestruje pojazdów sprowadzanych aby "nie bić" liczby właścicieli, rejestrację robi Kupujący i jest "pierwszy"...

skóra Merino grafit

podsufitka z alcantary, antracyt

jakość, jakość i jeszcze raz jakość :cool2: :cool2: aż dziw, że nie założyli "deski" w skórze, środek w takiej konfiguracji aż NIE chce się wysiadać

 

kolor super ale dla innej wersji :wink:

 

super auto :cool2: aby dobrze i bezstresowo służyło, szerokości, przyczepności i gumowych drzew...

 

Dzięki AO!

Odnośnie tego "pierwszego właściciela", to właśnie w niemieckich papierach piszą, że poprzednich właścicieli nie było...ale nie wiem, może tak ma być?

 

http://imageshack.us/scaled/large/832/szajn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
troche to dziwne bo 8 tys.km ktos zrobil a w salonie raczej nie:)( moje ma 11tys. a kilka tras zrobilem)- mimo tego super autko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, była normalnie zarejestrowana, ale na fabrykę. Numery wymazałem. Tylko wygląda to tak, że kupiłem od fabryki używkę, ale fabryki nie policzyli jako pierwszego właściciela. Szefowie szefów tak mogą sobie widocznie poużywać :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, była normalnie zarejestrowana, ale na fabrykę. Numery wymazałem. Tylko wygląda to tak, że kupiłem od fabryki używkę, ale fabryki nie policzyli jako pierwszego właściciela. Szefowie szefów tak mogą sobie widocznie poużywać :)

 

różne przypadki, różne zapisy, jak tak było to znaczy, że prawo na to pozwala...

 

a jak wygląda zapis w Polskiej karcie pojazdu :?: :?: :

"okienko" z 1. rejestracją za granicą masz puste :?: ,

czy masz wpisaną tam datę z rejestracji w Polsce :?: ,

"okienko" z datą 1.rejestracji (w Polsce) musisz mieć wypełnione bo auto jest już zarejestrowane...

 

wracając do auta, jak obszyjesz skórą dechę/parapety tak jak Przemekk23 to powstanie ideał :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje pierwsze posunięcie to będzie obszycie skórą tak jak Przemekk23 :cool2: Zastanawiam się też nad dolną częścią drzwi... Ale jak to zgrać kolorystycznie z grafitową skórą :?

Naszej karty pojazdu jeszcze nie mam. W pon-wt załatwię rejestrację do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna rzecz, dwuletnie auta i spadek wartości pewnie około 50%. Przy tańszych wersjach silnikowych nie jest on aż tak duży.

 

Co do auta dla ludu- średnia wieku samochodu w Polsce to 14 lat, a średnia wartość takiego auta odpowiada cenie jednego koła w 550i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.