Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
powinieneś mieć menu PL, sprawdzałeś?

 

Wczoraj miałem, takie ustawili mi u dealera. Ale kolega z którym pojechałem bawił się ustawieniami w czasie drogi i może coś przestawił... Da się odpalić kompa bez uruchamiania silnika?

 

 

Mały update: i tak muszę wyjechać z garażu. Lampa centralnie nad przednią szybą wisi na jednej ( ! ) śrubce:

 

http://images81.fotosik.pl/22/59de0fd8baf9bb7fgen.jpg

 

Gdyby spadła to .... :mad2:

 

http://images82.fotosik.pl/22/5c21c94e4c562523gen.jpg

 

Mam już po polsku :) I to ja zmieniłem wczoraj, bo pewien angol czy amerykaniec co tym wcześniej jeździł miał wszystkie jednostki popieprzone, i zmieniłem je na system akceptowalny przez mój mózg, no ale przestawiłem język niejako przy okazji :mrgreen:

Edytowane przez Pemek
  • Odpowiedzi 585
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A propos, gdyby Ktoś miał na zbyciu 18" felgi wz.350M Doppelspeiche, najchętniej nowe i dla ogumienia mieszanego, to chętnie bym je przytulił za worek srebników :wink:

 

Chcesz je zalozyc jako zimówki czy te 19" są za twarde? ;)

Opublikowano (edytowane)
Na zimę. Teraz takie zawirowania są z pogodą, że trzeba być czujnym nawet w środku lata :wink: 19" są w sam raz. Nawet z AD w COMFORT+. Przełączyłem dziś na SPORT, i wyraźnie twardo, ale plomby są na miejscu. Na zimę wolę jednak wyższy profil i ewentualnie nieco węższą oponę... Edytowane przez Pemek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A nie myślałes nad 520d?

 

Na pewno brał pod uwagę po lekturze Twoich postów w temacie '520d - czy warto' :wink: ale musiał ostatecznie zaważyć niedobór tego konkretnie koloru w tych wersjach silnikowych. Pech, co zrobić :mrgreen:

 

Na zimę. Teraz takie zawirowania są z pogodą, że trzeba być czujnym nawet w środku lata :wink: 19" są w sam raz. Nawet z AD w COMFORT+. Przełączyłem dziś na SPORT, i wyraźnie twardo, ale plomby są na miejscu. Na zimę wolę jednak wyższy profil i nieco węższą oponę...

 

Tak sądziłem. Tryb komfortowy jest idealny na nasze drogi :)

Opublikowano
Ciekawe ile wynosiła cena skonfigurowanej nowki.Różnica w cenie może być tutaj bardzo duża i sięgać 40%
Opublikowano
Silnik bajka :) gratuluje i zazdroszczę :cool2: ciekawe jak gada po otwarciu klapek w wydechu?

 

Slavo, tak jak pisałem, jeszcze nie słyszałem jak strzela. Ale bardzo chciałbym Ci podziękować za ciekawe testy 640i i 650i. Pomogły mi w wyborze silnika. Pierwotnie miał być 535xi, ale poszedłem wyżej, między innymi właśnie dzięki Tobie! Bo nie jechałem wcześniej ani jednym ani drugim silnikiem w F10.

Serdecznie dziękuję, możesz czuć się Ojcem Chrzestnym :wink:

 

Miło, miło ;)

Swoją droga to sąsiad ma 7 z tym silnikiem i trochę narzeka na duże spalanie ale jezdzi głownie po mieście więc 20 plus to w sumie standard ;)

Ale jak wspomniałem dla mnie to idealna kombinacja - F10 z V8 - super nadwozie (M pakiet obowiązkowy!) i genialny motor. Kolorek - kwestia gustu :mrgreen:

Pozdrawiam

Padre :norty:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
A nie myślałes nad 520d?

 

Szczerze, to nie, ani mi przez myśl nie przeszło.

Myślałem o 528xi, ewentualnie o 530xd. Ale kasa wychodziła podobna przy nowym aucie, a w PS w Niemczech też mocno trzymają cenę bo cieszą się dużą popularnością. W końcu płacą podatek od CO2.

Poza tym, zawsze po 2-3 latach użytkowania auta, czegoś mi w nim zaczyna brakować. Najczęściej mocy. I zaczynam przeglądać bieżącą ofertę rynkową... Dlatego pomny doświadczeń z lat poprzednich, postanowiłem pójść grubo i zobaczymy czy za jakiś czas pojawią się te same symptomy, czy też nie...

Generalnie stawiałem na benzynę, rocznie robię ok.16-18k km więc spalanie schodzi na dalszy plan.

Obiektywnie stwierdzam, że 520d to bardzo fajne auto. Ale klang i kultura pracy benzyny jest dla mnie bezcenna.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega Thestructor pytal ironicznie o wybor 520d. Przeciez wiadomo ze to zupelnie inne samochody sa. Byly tu na forum spory czy lepiej 528i czy 525d czy moze warto doplacic do 530d. Jedne sa troche szybsze inne wolniejsze do 200km/h o 3 czy 4 s ale nadal w moim odczuciu sa porownywalne. Z Twoim silnikiem to jednal inna liga i czysta przyjemnosc po wcisnieciu gazu. Jako jedyny na tym forum masz ten silnik.
Opublikowano

Piękne auto :shock: i posiada mój ulubiony kolor miałem bardzo podobny na Audi nazywał się sprint blue.

 

Nowe bmw w tym kolorku obowiązkowo tylko z M-pakietem.

 

ps. szkoda że X-drive :?

 

No to znalazłeś się na szczycie łańcucha pokarmowego uzytkowników F10/F11 na tym forum :lol:

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak z news-y w lipcu po lifcie serii 5 ma moc bedzie z 407 na 449KM - to samo co jest juz dostepne w w 5GT

ale 407 i benzynka to pemek super - fajnie iz kotos juz ma na forum tak wypasiony samochod :mrgreen: dawaj wiecej fotek

Opublikowano (edytowane)
tak z news-y w lipcu po lifcie serii 5 ma moc bedzie z 407 na 449KM

 

Wiem, ale to 407KM naprawdę mi wystarczy. Poza tym dostanie Start-Stop w komplecie z akumulatorem żelowym i tryb ECO-PRO, czego moja nie posiada i z czego się bardzo cieszę. Kierunki w lusterkach też mnie nie kręcą, a Valvetronic ma budowę szwajcarskiego zegarka i w sumie może być potencjalnym problemem. Norma emisji z G pójdzie na D, i te nowe już tak na wartości tracić nie będą...więc Koledzy ostatnie chwile na kupno takiego motoru :norty:

Jak go zarejestruję i umyję to zrobię mu taaaaką sesję fotograficzną :D

Edytowane przez Pemek
Opublikowano
Nawet z AD w COMFORT+. Przełączyłem dziś na SPORT, i wyraźnie twardo, ale plomby są na miejscu. Na zimę wolę jednak wyższy profil i ewentualnie nieco węższą oponę...

 

W trybie Sport komfort jazdy masz identyczny jak ja u siebie bez drewianych opon, i dla mnie twardo nie jest :)

 

Po prostu resorouje jak prawdziwe BMW powinno resoorować, polecam zmiane opon z RFT na zwykłe komfort jazdy wzrośnie zdecydowanie jak i precyzja prowadzenia.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano (edytowane)
Mam takie pytanie. Jaka jest cena takiego lakieru indyvidual? Taka jak w konfiguratorze, ok 11000 zł? Bo tam jest tylko kilka przykładowych kolorów, dlatego pytam czy dowolny inny kolor to się już mieści w tych pieniądzach, czy jeszcze jest jakaś dopłata. Edytowane przez genesis
Opublikowano

Kosmiczny kolor o silniku nie wspominając!

 

Koniecznie wrzuć wiecej zdjec, co by chociaz nacieszyć oczy forumowiczow;)

Opublikowano

No to znalazłeś się na szczycie łańcucha pokarmowego uzytkowników F10/F11 na tym forum :lol:

 

Z tego co pamiętam jest jeszcze kolega z M5 w tym samym kolorze także są w czołówce aut marzeń :-)

 

BTW. Również gratuluję pięknego koloru w fajnej budzie, którą kiedyś nabędę po e39 bo e60 nie przemawia do mnie w ogóle...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

Świetne auto, gratuluje! Dobrze, że ktoś jeszcze kupuje konkretną benzynę, a nie tylko te, takie tam :)

Kolor boski, następny też taki chcę, pięknie wygląda na tle szarej tęczy polskich dróg.

Natomiast zmian w mechanice, silniku lub oprogramowaniu nie masz w stosunku do wersji bez m-pakietu. Klapki o których piszesz odpowiadają za właściwe ciśnienie w układzie wydechowym. W silnikach turbo, na małych obrotach, ciśnienie powinno być większe, dlatego są zamknięte, otwierają się przy otwartej przepustnicy, gdy turbo dmucha na maxa. W silniku 35i też tak jest.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Natomiast zmian w mechanice, silniku lub oprogramowaniu nie masz w stosunku do wersji bez m-pakietu. Klapki o których piszesz odpowiadają za właściwe ciśnienie w układzie wydechowym. W silnikach turbo, na małych obrotach, ciśnienie powinno być większe, dlatego są zamknięte, otwierają się przy otwartej przepustnicy, gdy turbo dmucha na maxa. W silniku 35i też tak jest.

 

W 745i takie same klapki były i nie było turbo, więc ta teoria jakoś mi nie pasuje ;)

 

Swego czasu w ASO twierdzili że chodzi o dźwięk, aby zależnie od zakrwesu obrotów (przy ktorych klapka się otwiera/zamyka) był inny. Ze na dole ma być cisza, a jak przycisniesz to ma być słychać jak gra muzyka :)

Opublikowano

W silnikach bez turbo ciśnienie w wydechowym też ma znaczenie, nawet chyba większe, np kiedyś było modne wywalanie katalizatora bo to podobno podnosiło moc, potem na hamowni okazywało się coś zupełnie innego. Nie wiem o którym motorze piszesz ale być może tam też opłacało się montować ten system.

O teorii ze zwiększaniem głośności słyszałem, jednak jest to raczej "efekt uboczny" (oczywiście bardzo przyjemny), aktywnego układu wydechowego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W silnikach bez turbo ciśnienie w wydechowym też ma znaczenie, nawet chyba większe, np kiedyś było modne wywalanie katalizatora bo to podobno podnosiło moc, potem na hamowni okazywało się coś zupełnie innego. Nie wiem o którym motorze piszesz ale być może tam też opłacało się montować ten system.

O teorii ze zwiększaniem głośności słyszałem, jednak jest to raczej "efekt uboczny" (oczywiście bardzo przyjemny), aktywnego układu wydechowego.

 

4.4 benzyna V8 333KM, ten ktory teraz jest uturbiony i sprzedawany w modelach x50i.

 

Możliwe że masz racje, w każdym razie klapki były już dawno ;)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.