Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam.Kupilem e46 2.0d i stwierdzam ze brakuje jej mocy.Kolega ma taka samą i na kazdym biegu ciągnie jak głupia a moja nie.Dzis zauważyłem,że szarpie przy ruszaniu, pojechałem na ulice i przekreciłem kilka razy kołami w miejscu i przestało szarpac.Dodam jeszcze ze prawdo podobnie z sterujacego wtrysku mam mały wyciek ma to jakies znaczenie dla mocy?.Czysciłem juz filterki czujnik ciesnienia w kolektorze,sprawdzałem wezyki od podcisnienia i nadal nic.

Jedni mówia ze to moze byc wina sprzegła ale nie czuje zeby sie slizgało.

Edytowane przez nowak19931
  • Odpowiedzi 73
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmien tytuł wątku viewtopic.php?f=69&t=117886 bo moderator zamknie Ci temat.

Co do Twojego problemu przyczyn moze byc wiele. Podepnij auto pod kompa i zobaczysz co pokaże.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Czek sie nie swieci w poniedziałek w pracy podepna ja do kompa i zobacze.Jakie moga byc przyczyny? co moge jeszcze sprawdzic zxanim wymienie dwumase,sprzegło lub wtrysk sterujacy?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
stawiasz na dwumase ? a pedał sprzęgła Ci drga ?

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
kolega miał problem z mocą..bmka straciła ok.20koni... problem był w przepływce i w filterku. Oddałem mu swoje i jak ręką odjął.
Opublikowano
w poniedziałek w pracy podepna ja do kompa i zobacze.

Pracujesz w warsztacie?? Przyczyną jest zapowietrzanie się układu paliwowego.

Opublikowano
W serwisie tylko ze fiata. Kolega kupił kompa i program więc w pon bd walczyć. Wydaje mi się ze to nie od paliwa ona szarpie tylko przy ruszaniu.
Opublikowano
ja bym sprawdził wężyki podciśnieniowe i zaworki, czyjnik ciśnienia, egr, czy grucha się cofa od turbi i milion innych żeczy :duh: diesel :cool2:
Opublikowano
odłaczyłem przepływke i nie ma zadnej różnicy w mocy.

jak nie ma różnicy po odłączeniu to przypadkiem nie znaczy że przepłwyka nie działa ?

Opublikowano

Mialem to samo i szybko sie z tym uporalem. brak mocy - sprawdz jaki masz wgrany soft pod nowa przeplywke, zakladam ze byla wymieniona bo miala wade fabryczna. wiecej o tym znajdziesz na forum. Co do drgania przy ruzaniu, na wale napedowym masz laczniki, ktore poprostu trzeba wymienic. Ja nowy soft wgralem w ASO po rozmowie z idiotami, bo twierdzili ze samochod chodzi super, i zadnego softu nie trzeba wgrywac. powiedzialem, place wiec poprosze ten numer softu wgrac. No i inna beta. 4 bieg ekonomizer na maxa.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Numer oprogramowania i jego wersję odczytujesz za pomocą programu INPA lub DIS. Następnie porównujesz te informacje ze zaktualizowanymi przez BMW wersjami. Jeśli jest stary nr to należy przeprogramować sterownik pod nowy soft za pomocą programu DIS. Jeśli jest aktualny to szukamy przyczyną po błędach i interpretacji danych z diagnozy statycznej i dynamicznej.
Opublikowano
Koztowalo mnie to 150zl. Nie musi byc ASO, U mnie poprostu nie ma komu to zrobic wiec zdecydowalm sie na ASO.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.