Skocz do zawartości

E91 LCI 320xd Performance NBT EVO


kulfon3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
  • Odpowiedzi 884
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Haha forum nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać pomysłami na upgrady :D Nigdy nie zwróciłem uwagi, ze jest roznica w ramionach :lol: :lol: :lol:

Garage:

f87 M2 LCI 2018r -> https://bit.ly/3BgwoE6

e92 M3 2010r -> https://bit.ly/3BgwoE6


Ex:

e46 318i 1999r

e46 330Ci 2002r

e60 535d 2006r

e92 335d 2007r @410KM/750Nm -> http://bit.ly/2NRV79i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja tez nie wiedzialem i po to tu jestem. :)

 

Ja lubie ta galerie bo kuflon robi pelno rzeczy ktore sa przytstepne cenowo i ktore mozna samodzielnie wdrazyc bez pomocy z zewnatrz. A to takie szczegoly mnozone ile sie da robia mala roznice duza. Zreszta przyznam ze wiele rzeczy ktore tu widzialem wdrozylem potem u mnie (wygluszenie maski, chec na ponowne obszycie kierownicy bo ta co obszyles byla fajna a moja do kitu, miejsce na okulary sloneczne zamiast raczki, i kilka innych).

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

triche wiecej mi to zajelo :/

 

To szare to tasma teflonowa (lepiej wysokiej jakosci). Przed zalozeniem szafa grajaca na wybojach, po 0 halasow, a ja kmowie zero to zero. Instalacja i pomysl Mautoczeci Legionowo.

 

http://i.imgur.com/QPwqYxH.jpg

 

http://i.imgur.com/gKRCcFt.jpg

 

http://i.imgur.com/pUybvbp.jpg

 

http://i.imgur.com/fZyFSNt.jpg

 

Kurczę, niezły patent jeśli faktycznie działa. Te trzaski na wybojach są straszne. Trochę słaby ten szary tylko. Hmm..

 

Montaż długo trwa? Będę w Legionowie za 3 tygodnie, może bym się skusił, chociaż pewnie nie zdążyliby. Długo operacja trwała?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kolego Qubson, pytanie o tę taśmę możesz wysłać bezpośrednio do Rivasiego zamiast robić zamieszanie w kolejnym temacie ;) U mnie trzaski nie występują, więc koniec OT.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podoba mi się efekt wizualny z zamontowanymi łapaczami, dobrze to wygląda i dobrze będzie wyglądać w lusterku wstecznym (widać, że coś było modzone :wink: ) Poprawy osiągów w aucie z turbem pewnie nie odczujesz, air scoopy poprawiają parametry (choć naprawdę minimalnie) głównie w silnikach N/A. Sam zastanawiam się nad takim rozwiązaniem, czytałem tylko że więcej pyłu, syfu, wody itp. zasysane jest w pewnym stopniu do silnika (a jeszcze jak jest rzadszy w budowie sportowy filtr powietrza tym bardziej). Zobaczysz z czasem. Jak dla mnie na plus :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Vale, dzięki.

B-T-K, ale ja te wloty mam już od dawna. Teraz po prostu je przemalowałem z czerwonego pod kolor przyszłych hamulców :) Fakt, że w silniku z turbo to efekt jedynie estetyczny. Filtr mam zwykły. Odkąd są wloty nie zauważyłem większego syfu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B-T-K, ale ja te wloty mam już od dawna

A to inny temat, moje niedopatrzenie :duh: Jeżeli nic nie zauważyłeś, to tym bardziej się przekonuję do ich założenia. Dopiero w kolorze dają efekt, w ogóle ciężko jest je u nas dostać (a jak już to tylko czarne).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

W ciągu ostatnich kilku dni udało się zrealizować kilka zaległych modów. Niestety nie obyło się bez nieprzewidzianych wydatków i cała zabawa wyniosła mnie trochę więcej niż zakładałem,ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. We wtorek wszystkie graty,które uzbierałem przez ostatnich kilka miesięcy zostały odstawione wraz z autem do Maćka z MP SERWIS k/Oleśnicy z forum maxbimmer.pl.

AX5J5Ah.jpg

Plan działania:

-wymiana sprężyn na EIBACH PRO KIT nr E10-20-014-10-22 - oczywiście dedykowane do Xdrive + wymiana odbojników i osłon amortyzatorów przednich

-wymiana zacisków i jarzm na te z wersji E9X 335 d/i

-klocki przód TRW GDB1498DTE / tył TRW GDB1560DTE - klocki o obniżonym pyleniu ,przeznaczone do tarcz nawiercanych

-tarcze ZIMMERMAN SPORT COAT Z przód 150.3441.52 / tył 150.3430.52

-płyn hamulcowy ATE SL6

-olej silnikowy BMW TWIN POWER TURBO LL-04 5W30 z filtrem MANN

 

Zakres prac spory,więc chłopaki ostro wzięli się do roboty. Poniżej kilka zdjęć tego co było i porównanie nowych i starych gratów:

QClRntX.jpg

EpqtIJt.jpg

 

8oWDeXO.jpg

AcuC4AA.jpg

RKv8gRs.jpg

 

 

vdXqs7z.jpg

I nagle bach! przy skręcaniu amortyzatora gwint poszedł się jebać!

GyryjER.jpg

v0TQIf8.jpg

 

Amortyzator oryginalny SACHS z 2011r...

Pr9sGlX.jpg

 

Lekka załamka. Oczywiście w żadnym okolicznym sklepie czy u handlarza nie mieli amortyzatorów do Xdrive , z tylnionapędówką nie byłoby żadnego problemu. Pozostało zamówić jak najszybciej komplet amortyzatorów (bo w sztukowanie tego urwanego nie miałem ochoty się bawić) i złożyć auto do kupy,aby wyjechać nim z garażu. Wybór był dosyć ograniczony, do ASO po amorki za 1500zł/szt. :evil: też nie uśmiechało mi się jechać,więc zostały zamówione amorki BILSTEIN B4 ( nr 22-214287 /22-214294) z dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów. Dodatkowo postanowiłem zamówić poduszki do amortyzatorów LEMFORDER (przyszły z logo BMW ;) ). Dzień czekania i parę stów w plecy i udało się dzisiaj zakończyć prace. Wymieniony został w całym układzie płyn hamulcowy i olej w silniku,bo na obecnym już 12000 przelatane było. Po powrocie do domu zamontowałem rozpórkę STAFFA. Zdecydowałem się na wymianę,bo bardziej mi pasowała do koncepcji wnętrza niż rozpórka WIECHERS,którą miałem poprzednio. Dlaczego chyba nie muszę tłumaczyć. Zdjęcia powiedzą ;)

 

ccOC2H4.jpg

h0wVm2f.jpg

 

Kilka zdjęć nowego setupu. Mierzyłem auto przed zmianą i tył siadł ok.2cm, natomiast przód jakieś 1,5-2cm. Myślę,że to się jeszcze zmieni. Na pewno na mniejsze obniżenie przodu w jakimś stopniu wpłynęły nowe amoryzatory. Co do wrażeń z hamowania to się nie wypowiadam,bo za wcześnie. Jeszcze jakieś 200km nie mam zamiaru deptać hamulca.Poczekam niech się wszystko ułoży. Wizualnie na żywo jest mega petarda w porównaniu z tym co było.Niestety moje zdjęcia tego nie oddają.

 

fbKMvcQ.jpg

ITicLwr.jpg

iqLPCXy.jpg

8EO6dOB.jpg

 

 

No, to teraz idę walnąć browara,bo od tego pisania to mi w gardle zaschło... Jak ktoś w okolicy Wrocka ma coś do roboty przy BMW to polecam Maćka i jego serwis :cool2: Można sobie na spokojnie robić dokumentację fotograficzną i poszerzać wiedzę ;)

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

:cool2:

Pięknie się to wszystko komponuje.

Zauważyłeś jakąś różnicę podczas jazdy między rozpórką Wiechers a Staffa ?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
dzięki! na razie żadnej różnicy nie zauważyłem,bo rozpórka wleciała z nowymi hamulcami,więc o jakiejś dynamiczniejszej jeździe na razie nie myślę dopóki heble się nie dotrą. wizualnie bardziej mi się podoba ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawał dobrej roboty, a trochę się tego uzbierało :cool2: ciekawią mnie hamulce, różnica ogromna, czytałem kiedyś porównanie na e90post dotyczące układu hamulcowego między wersją 335i a 135i (performance 6 tłoczkowe szare) i oba mają bardzo zbliżoną efektywność hamowania czyli musi być naprawdę nieźle :wink: Edytowane przez B-T-K
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kawał dobrej roboty, a trochę się tego uzbierało :cool2: ciekawią mnie hamulce, różnica ogromna, czytałem kiedyś porównanie na e90post dotyczące układu hamulcowego między wersją 335i a 135i (performance 6 tłoczkowe szare) i oba mają bardzo zbliżoną efektywność hamowania czyli musi być naprawdę nieźle :wink:

dzięki. heble z 135i zdecydowanie lepiej wyglądają,ale dostać je w sensownych pieniądzach to mega wyczyn,gdzie hamulce z 335 można skompletować za niewielkie pieniądze.w moim przypadku wymiana była p&p,nie musiałem zmieniać żadnych osłon,ani szczęk ręcznego,bo w xdrive są takie same. na siłę hamowania nie będę narzekać.przy moim stylu jazdy nawet stare heble dawały radę,ale wyglądały ... no właśnie, niewyglądały! ;)

 

Wizualnie wyszlo super !
dzięki ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba musze sie wziasc za plastidipowanie elementow pod maska bo ten akcent daje rownierz.

Mozesz rozwinac temat tych hamulcow w xdrive bo z powodow ewidentnych jestem zainteresowany (xdrive). Wziales te z 335i czy 335xi przod tyl rozumie a tarcze 348 czy da sie wiecej ? Myslisz ze na poczatku mozna wymienic same zaciski i zostawic tarcze 330mm ktore mam bo sa super i zostalo ich na jeszcze ponad rok.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.