Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

dzisiaj dokończyłem robotę z wygłuszaniem maski. na alubutyl poszła pianka wygłuszająca GMS-010B:

MtFzQJw.jpg

 

a na to oryginalna osłona. maska zamyka się bezproblemowo.

 

następnie wziąłem się za boczki z przodu.

 

dałem na oryginalne wygłuszenie piankę GMS-010B,która została mi z oklejania maski:

zxNj4Id.jpg

JhALcV1.jpg

 

chciałem też dodatkowo wygłuszyć osłonę silnika (niestety do mojego silnika nie ma żadnych ori osłon na układ wtryskowy tak jak w nowszych wersjach N47). wykleiłem od środka pianką wygłuszającą trudnopalną 10mm,a na to ori pianka.

MPAFRXX.jpg

h63P31r.jpg

 

niestety takie combo nie sprawdziło się.osłona po kilkunastu sekundach odpina się z tych dwóch okrągłych mocowań. za gruba warstwa materiału. wyjściem będzie podklejenie cieńszą pianką np.5mm i na to ori pianka lub rezygnacja z ori pianki i wyklejenie grubszą warstwą np. 15mm. ale to już nie dzisiaj :P

Edytowane przez kulfon3
  • Odpowiedzi 884
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dla mnie jakosc roboty jest bardzo wysoka, daj znac czy wygluszenie drzwi cos dalo ;)

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Rivasi. Starałem się i o dziwo nic nie połamałem ;)

 

Odpowiadając na Wasze pytania - wagowo to niewiele doszło - najcięższe są te maty butylowe,ale dałem je jedynie na wgłębienia maski. Czuć przy zamykaniu/otwieraniu,że jest cięższa,ale to jakieś śmieszne wartości muszą być. Reszta pianek waży tyle co nic. Co do efektu po wygłuszeniu - na pewno jest ciszej,ale traktor to traktor, dupy nie urywa.Na postoju słychać różnicę na zewnątrz auta,natomiast wewnątrz to podczas jazdy mam wrażenie,że jest ciszej. Jak ogarnę temat osłony silnika to podejrzewam,że będzie lepiej.

 

Zdecydowanie natomiast słyszę różnicę w brzmieniu audio po wygłuszeniu drzwi - doszło trochę basu,dźwięk jest bardziej mięsisty. Szczerze mówiąc jestem zdziwiony,że taki mały kawałek maty przyniósł taki efekt :)

Opublikowano

Ja zalecał bym zdjęcie oryginalnego wygłuszenia z drzwi, wygłuszenie drzwi wewnątrz na blachę i naklejenie ponownie oryginalnego wygłuszenia.

Można też okleić boczki drzwi od wewnątrz.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz rację,zgodnie ze sztuką tak należałoby zrobić,ale nie chciało mi się pierdzielić z odcinaniem ori wygłuszenia. Poza tym to wygłuszenie drzwi zrobiłem niejako przy okazji,bo głównie chciałem komorę silnika ogarnąć. Zmiana brzmienia już jest odczuwalna,więc :cool2:
Opublikowano
a jakie masz audio ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

audio mam takie:

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

 

Lepiej doradźcie co zrobić z wyraźnie słyszalnym świstem od strony drzwi kierowcy już tak od 70-80km/h. Coś mi świszczy i nie wiem czy to nie jakaś uszczelka na drzwiach (bo tą dookoła otworu drzwi od strony auta wymieniłem jakiś czas temu na nową i zero zmiany). Wątpię żeby to była kwestia regulacji drzwi,bo te funkcjonują prawidłowo.

Opublikowano
audio mam takie:

S676A HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system

 

Lepiej doradźcie co zrobić z wyraźnie słyszalnym świstem od strony drzwi kierowcy już tak od 70-80km/h. Coś mi świszczy i nie wiem czy to nie jakaś uszczelka na drzwiach (bo tą dookoła otworu drzwi od strony auta wymieniłem jakiś czas temu na nową i zero zmiany). Wątpię żeby to była kwestia regulacji drzwi,bo te funkcjonują prawidłowo.

 

 

zobacz czy nie poluzowalo sie lusterko albo nie rozklada sie do konca moze, to czesta przyczyna.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

lusterko ok, składa się jak należy.

szyba czołowa wymieniana rok temu w Inchcape Wrocław na oryginał,ale ten odgłos świszczenia wyraźnie dobiega od szyby kierowcy (która domyka się normalnie,na maksa). świszczy mi już od jakiegoś czasu,ale dopiero ostatnio postanowiłem poszukać przyczyny.no nic.

dzisiaj przyszły ostatnio poczynione zakupy. Niedługo serwis olejowy (płukanka Valvoline,filtr MANN,olej będzie prawdopodobnie ori BMW). Mam też zamiar odgrzybić klimę pianką KENT - psika się nią bezpośrednio na parownik. Myślę,że będzie skuteczniejsza niż płyn Wurtha. Dodatkowo kupiłem preparat Archoila do czyszczenia Turbiny AR660 - w promocji dostałem środek do czyszczenia przepływomierza - ARCHOIL AR2810,z którego już dzisiaj skorzystałem i przeczyściłem przepływkę. Preparat Valvoline do czyszczenia EGR mam zamiar wykorzystać przy wymianie kolektora dolotowego - świetnie się sprawdza do usuwania mega syfu.

 

Filtry kupowałem na czesciauto24.pl - sklep z niemiec,darmowa wysyłka pow.200zł,a ceny nawet z wysyłką o wiele lepsze niż w PL, jeszcze dostałem 5% rabatu na kolejny zakup. Dziwny ten nasz kraj...

1c8AzEr.jpg

 

Wymieniłem filtr powietrza na KNECHT'a (czyli MAHLE). Porównanie starego mającego około rok i nowego:

KCsjbi7.jpg

 

Jakby ktoś chciał to mam do sprzedania profesjonalny spray do czyszczenia EGR firmy BARDAHL,poj.400ml. Cena 50zł. Dokładnie taki:

http://i2.cdscdn.com/pdt2/2/8/5/1/700x700/auc3266720043285/rw/nettoyant-vanne-egr-ess-d-bardahl-400ml.jpg

Edytowane przez kulfon3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
Z tą szybą czołową sobie pomyślałem z tego względu, że ojciec kupił kiedyś nową Avensis 04r. i po jakimś czasie wrócił do ASO na akcję serwisową - wymianę uszczelek szyby czołowej (szczegółów nie pamiętam). Przy ok. 120km/h było słychać wyraźny świst dochodzący z okolic drzwi kierowcy/dolnego rogu szyby. Być może w tym przypadku jest inaczej i z czasem okaże się co jest przyczyną.
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
hahaha, nie no. dzisiaj auto hamowane na 4tym biegu,a poprzednio na 5tym. dla mnie wniosek jest taki: mocy nie ubyło. i to się liczy ;) poza tym może wymiana w międzyczasie IC na 335d coś dała.
  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj kolejny "mod" :P

Było coś bezużytecznego:

Ea9SxxB.jpg

 

W związku z tym zostało kupione coś takiego:

8W7voca.jpg

 

Po montażu:

HiQyYw4.jpg

 

 

Na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach - 100% funkcjonalności i spasowanie jak dla mnie bez zarzutu. Okulary nie walają mi się to tu to tam. Dla potomnych - to jest schowek z Opla po minimalnej przeróbce.Cała wymiana - 5 minut roboty. Nie wiem czy jest różnica w wielkości między ori schowkiem BMW,ale na pewno jest mega różnica w cenie i dostępności na portalu aukcyjnym :cool2:

Edytowane przez kulfon3
  • Zasłużeni forumowicze
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.