Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 884
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Ależ mi żeś Pan gula zrobił :mad2:

Łopatki znalazłem, jeśli babrania dużo nie ma to je pamieniam :)

Posiadasz może numer części, tak żeby sie upewnić że to nie z serii F, a może są takie same?

Napisałem do speca- dzięki :cool2:

Jeszcze jedno, czy pod kierę z przedlifta podchodzą łopatki poliftowe?

Opublikowano
problem to nie lopatki tylko multifunkcja specjalna do lopatek ktora musi odpowiadac twojej skrzyni + silnikowi inaczej nie bedzie dzialac.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

ponieważ na budziku właśnie cyknęło 279 000,a z układem pasowym od nowości nic nie było robione:

 

wymienione zostały dzisiaj profilaktycznie poniższe części:

- 532055610 rolka kierunkowa INA

- 534032010 rolka z napinaczem INA

- 6DPK1817 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH

- 11238651643 4x śruby ORI BMW do koła pasowego

- 11237823191 Koło pasowe ORI BMW (poprzednio założone koło miało numer 11237799153)

Zdjęte koło miało wyraźnie popękaną gumę i właściwie żadnej amortyzacji w porównaniu do zakładanego.

 

Ponadto wymieniona została dodatkowa pompa wody (aktualna wywalała mi cały czas błąd,pomimo wymiany szczotek).

 

Następna profilaktyczna wymiana dotyczyć będzie kolektora dolotowego na egzemplarz z roku 2012 (poprawione mocowania klapek),który już czeka w garażu na czyszczenie.

Edytowane przez kulfon3
Opublikowano

kto gra grubo wygrać musi :) dałeś mi do myślenia z tym kołem bo wygląda ono u Ciebie wizualnie ok. ja u siebie zmieniłem poduszki ale nadal mi jakby za mocno drży wiec moze też mam oryginalne koło a przebieg mamy podobny, napisz ile zestaw kosztował , pozdrawiam

 

ps. ja klapki zaślepiałem ale to tak z nudów bo trzymały się rewelacyjnie , naczytałem się panikarzy i uległem zbiorowej panice

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
dzięki! ja mam inny kolektor niż u Ciebie. u mnie klapki są na takiej sztandze. ryzyko urwania jest mniejsze niż w M47,ale robią się luźne,więc wolę wymienić na świeższy egzemplarz. a koło wglądało bardzo kiepsko - popęknana guma na całym obwodzie.nie widać tego na tych zdjęciach. Edytowane przez kulfon3
Opublikowano
kto gra grubo wygrać musi :) dałeś mi do myślenia z tym kołem bo wygląda ono u Ciebie wizualnie ok. ja u siebie zmieniłem poduszki ale nadal mi jakby za mocno drży wiec moze też mam oryginalne koło a przebieg mamy podobny, napisz ile zestaw kosztował , pozdrawiam

 

ps. ja klapki zaślepiałem ale to tak z nudów bo trzymały się rewelacyjnie , naczytałem się panikarzy i uległem zbiorowej panice

 

mozna tez wziasc klapki poprawione bo brak klapek ci ogranicza silnik i to nie malo... moze z tad to trzesienie bo to czesty objaw, nie sa tu dla designu :)

 

to polski post z tego forum : viewtopic.php?f=70&t=254380

a w stanach, francji i niemczech jest ich troche ze po zaslepieniu klapek zamiast montazu poprawnych, silnik zaczyna powoli drzec, google is your friend.

 

@ kuflon : jestem pelen podziwu ludzia ktorzy sie za takie sprawy biora i im sie udaje fajnie.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
Ja również :) :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
ponieważ na budziku właśnie cyknęło 279 000,a z układem pasowym od nowości nic nie było robione...

wymienione zostały dzisiaj profilaktycznie poniższe części:

- 532055610 rolka kierunkowa INA

- 534032010 rolka z napinaczem INA

- 6DPK1817 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH

- 11238651643 4x śruby ORI BMW do koła pasowego

- 11237823191 Koło pasowe ORI BMW (poprzednio założone koło miało numer 11237799153)

Zdjęte koło miało wyraźnie popękaną gumę i właściwie żadnej amortyzacji w porównaniu do zakładanego.

Ponadto wymieniona została dodatkowa pompa wody (aktualna wywalała mi cały czas błąd,pomimo wymiany szczotek).

Następna profilaktyczna wymiana dotyczyć będzie kolektora dolotowego na egzemplarz z roku 2012 (poprawione mocowania klapek),który już czeka w garażu na czyszczenie.

No to koło pasowe wytrzymało niezły przebieg...

Ja swoje wymieniłem przy przebiegu około 170tys. (piszczące lekko pasek/rolki, ale i też zużyte dość mocno koło pasowe).

Pasek brałem oryginalny, koło pasowe w ASO to koszt około 1k zł (vs ~500 zł za Corteco).

Z jakichś konkretnych powodów brałeś koło ORI BMW? Robotę robił Ci ktoś, czy sam się podjąłeś?

 

Co do drgań silnika, to wymiana koła pasowego u mnie nie zmieniła nic w tym temacie, a silnik faktycznie dość mocno drga.

Chłopaki z BMW Expert sprawdzali mi poduchy silnika, i raczej nie ma sensu ich wymieniać, bo są może delikatnie ubite...

Zastanawiam się, czy jest sens wymianiać poduchy silnika tak pro forma... jeśli może faktycznie jest to jakaś inna kwestia (wtryski / klapki kolektora)?

Da się te klapki jakoś prosto sprawdzić/zweryfikować? Jeśli nie mam żadnych objawów poza uczuciem dość mocnych drgań silnika na biegu jałowym, to jest sens weryfikować wtryski?

Opublikowano
oczywiście że jest sens sprawdzać w ogóle co się dzieje w Twoim samochodzie zanim coś się całkiem wysypie i narobi kosztów, klapki jeśli masz nie ruszane to ich stan nie ma wpływu drżenie silnika , poduszki mają na to duży wpływ i jeśli ktoś Ci powiedział na oko że są ok to moim zdaniem jest lekko nie poważny, jeśli poduszki masz nie zerwane to nie znaczy że są sprawne, niesprawna poduszka z czasem traci swoje własciwości tłumiące, u mnie wymiana pomogła zniwelować drżenie na postoju a stare po wyciągnięciu wyglądały wizualnie b.dobrze, kupiłbym dobre poduszki bo inaczej efekt może być znikomy, koszt firmowych febi ok 380 zł razem z poduszkami skrzyni.
Opublikowano
oczywiście że jest sens sprawdzać w ogóle co się dzieje w Twoim samochodzie zanim coś się całkiem wysypie i narobi kosztów, klapki jeśli masz nie ruszane to ich stan nie ma wpływu drżenie silnika , poduszki mają na to duży wpływ i jeśli ktoś Ci powiedział na oko że są ok to moim zdaniem jest lekko nie poważny, jeśli poduszki masz nie zerwane to nie znaczy że są sprawne, niesprawna poduszka z czasem traci swoje własciwości tłumiące, u mnie wymiana pomogła zniwelować drżenie na postoju a stare po wyciągnięciu wyglądały wizualnie b.dobrze, kupiłbym dobre poduszki bo inaczej efekt może być znikomy, koszt firmowych febi ok 380 zł razem z poduszkami skrzyni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
pewu ten silnik chyba tak ma,że telepie. o zmianie poduszek też myślałem.nie jest to mega majątek i na pewno to przemyślę.wtryski na pewno warto sprawdzić. może na spocie uda się namówić kogoś kto ma kompa to porównamy korekty u ciebie i u mnie. co do wymiany układu pasowego to też nie zauważyłem jakichś fajerwerków. wcześniej nic u mnie nie piszczało.wymieniłem profilaktycznie ze względu na przebieg i lekko popękaną gumę koła.
Opublikowano

Też skłaniam się do wymiany poduszek mimo wszystko, trzeba tylko zweryfikować jakie najlepiej kupić, zapewne podjadę do chłopaków z BMW Expert i podpytam / zarezerwuję termin (przyszły miesiąc?). Pamiętam, że w zeszłym roku na spocie porównywaliśmy i u Ciebie silnik trochę mniej wibrował niż u mnie. Jeśli udałoby się nam przy okazji skorzystać z kompa i zweryfikować conieco, to byłoby super!

No ale zgadza się, ten typ tak ma... a nie da się tych wibracji jakoś zmierzyć i powiedzieć, że tak jest ok, a tak nie :)

  • Zasłużeni forumowicze
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Korzystając z wolnego dnia wziąłem się za wygłuszanie maski. Na razie położyłem matę butylową GMS-07 PROLINER Alubutyl ,a na to pójdzie czarna pianka wygłuszająca samoprzylepna GMS-010B. Planuję jeszcze lekko wygłuszyć przednie drzwi od strony tapicerki i podkleić pianką trudnopalną osłonę silnika. Work in progress....

 

P47OLLy.jpg

 

w ferworze walki zakleiłem naklejkę od klimy... jutro się wytnie ;)

Edytowane przez kulfon3
Opublikowano
elegancko wyszlo

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Opublikowano
O prosze, kolejny mod w sam raz dla mnie ;) Fajnie to wygląda. Jeśli faktycznie jest ciszej w kabinie po takim zabiegu, to w sumie to taki must have.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki. Jeszcze za wcześnie na jakąkolwiek ocenę.Jak podkleję na to piankę i ogarnę osłonę silnika to dopiero coś powiem. Na razie zauważyłem,że maska lżej opada ;)
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.