Skocz do zawartości

E91 LCI 320xd Performance NBT EVO


kulfon3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Bardzo dobrze wygląda :cool2:

Kiera bardzo masywna

 

dzięki, kiera może tak wygląda.jeżeli chodzi o grubość to deczko grubsza niż mpakiet.przez to też kilka mm obwodu więcej może mieć,ale trzyma się bardzo dobrze przez trochę większe niż w ori bicepsy.

 

Super :cool2:

Może warto jeszcze o dystansach pomyśleć;)

 

no z tyłu były 15mm,ale się zmyły ;) może do Ułęża założę ;)

 

Jest pieknie, kolorystyka + felgi na super plus. Sredne paski sa dla mnie zbyt mdle przy bialym, zronil bym czarne ale sama koncepcja paskow jest ok.

Kiera pierwsza klasa !

 

dzięki. wydaje mi się,że czarne byłyby zbyt agresywne do tego auta. jakby było 335d pod maską i można było to zglebić (brak xdrive) to taka koncepcja może by się sprawdziła. przy mojej taczce 2.0d xd niech będzie ori. kiera to zawsze jakaś odmiana.myślę,że jak wleci nakładka ręcznego performance to blenda kiery,nakładka i gałka zmiany biegów będą się fajnie zgrywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 884
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze

Korzystając z upałów odstawiłem auto do sprawdzonej ekipy WET LOOK z Długołęki na odświeżenie komory silnika. Z ich roboty jestem jak zwykle zadowolony i polecam wszystkim z okolic Wrocławia :cool2: Właściwie od zakupu miałem w komorze mega syf,a teraz wygląda jakbym auto z salonu odebrał. Zdjęcia robiłem taboretem w ostrym słońcu,więc trochę przejaskrawione.

 

ebtHzL6.jpg

rGlnHJs.jpg

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

313 już dawno są oklepane, w samej jeleniej jeździ z 10-15 e90tek an 313tkach o wrocku czy poznaniu nie wspomne. Są inne, ciekawsze felgi niż 313.

 

Kulfon pytanie proste: po co to zrobiłeś, skoro za 1000km będzie wyglądało jak po piaskowej burzy ? Ja sobie sam robie detailing komory i co miesiąc jest taki sam syf. Szkoda kasy moim zdaniem

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Fele zbyt małe wg mnie i bez wklęsłości , 313ki w 19 to jest to. :wink:
313 już dawno są oklepane, w samej jeleniej jeździ z 10-15 e90tek an 313tkach o wrocku czy poznaniu nie wspomne. Są inne, ciekawsze felgi niż 313.

 

Kulfon pytanie proste: po co to zrobiłeś, skoro za 1000km będzie wyglądało jak po piaskowej burzy ? Ja sobie sam robie detailing komory i co miesiąc jest taki sam syf. Szkoda kasy moim zdaniem

 

Flegi kwestia gustu - 19 nie chciałem i koniec.18 są dla mnie maksymalnym rozmiarem i optymalnym do tego jak i gdzie użytkuję auto.

Dziqsek - nie za bardzo mnie obchodzi ile aut na jakim wzorze jeździ.ten wzór pasuje mi do koncepcji zewnętrznego pakietu,poza tym naprawdę mi się podoba. szukałem też wzoru 441m,ale nie znalazłem w sensownych pieniądzach.nie będę szpecił Performance jakimiś felgami na siłę oryginalnymi i niespotykanymi ;)

co do mycia komory to cenę miałem po znajomości,poza tym nie mam warunków (miejsca,odpowiedniej chemii) żeby coś takiego zrobić. Na pewno nie będzie takiego syfu jaki miałem.Widziałem przed i po to wiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, auto na 313-tkach wygląda mega kozacko a że to 18-stki to wcale nie umniejsza wyglądowi i tak szacunek że zdobyłeś się na takie wielki koła bo wiem że nigdy tak dużych felg nie planowałeś dla mnie twoje auto teraz wygląda super, kiera też robi fajny efekt :cool2: :cool2: Komora silnika teraz wreszcie doprowadzona do czystości bo ostatnio pamiętam jak wyglądała, teraz jest pięknie :cool2: Moim zdaniem od czasu do czasu warto poświęcić kilka złotych na dobre czyszczenie komory :cool2:

Mariusz zastanawiam się nad tylnym dyfuzorem czy dobrze zauważyłem że masz te narożniki oklejone na czerwono czy pomalowane :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

313 już dawno są oklepane, w samej jeleniej jeździ z 10-15 e90tek an 313tkach o wrocku czy poznaniu nie wspomne. Są inne, ciekawsze felgi niż 313.

 

Kulfon pytanie proste: po co to zrobiłeś, skoro za 1000km będzie wyglądało jak po piaskowej burzy ? Ja sobie sam robie detailing komory i co miesiąc jest taki sam syf. Szkoda kasy moim zdaniem

 

Detaling komory mozna sie nauczyc szybko robic samemu wtedy raz na miesiac w godzine masz to ogarniete a kasa to tylko produkty bo inaczej faktycznie to droga zabawa :/

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mariusz, auto na 313-tkach wygląda mega kozacko ...

Mariusz zastanawiam się nad tylnym dyfuzorem czy dobrze zauważyłem że masz te narożniki oklejone na czerwono czy pomalowane :?:

 

Dzięki Mariusz, mi też się podoba. Nie ukrywam,że ten wzór felgi nie chciał opuścić mojej głowy po tym jak go u Ciebie na żywo zobaczyłem. Rozmiar dobrałem do moich możliwości ;)

Co do dyfuzora to jest on oklejony folią odblaskową (taką jak na TIRy). Cena w ASO za te trójkątne kawałki plastiku jest po prostu skandaliczna,a tak czy owak bym oklejał te narożniki,więc wybrałem opcję oklejenia samego dyfuzora w tamtych miejscach. Moim zdaniem wygląda to o niebo lepiej niż w oryginalne gdzie te elementy są w kolorze nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

313 już dawno są oklepane, w samej jeleniej jeździ z 10-15 e90tek an 313tkach o wrocku czy poznaniu nie wspomne. Są inne, ciekawsze felgi niż 313.

 

Kulfon pytanie proste: po co to zrobiłeś, skoro za 1000km będzie wyglądało jak po piaskowej burzy ? Ja sobie sam robie detailing komory i co miesiąc jest taki sam syf. Szkoda kasy moim zdaniem

 

 

to ciekawe bo ja w tym mc zrobiłem 5tyś i jest tylko lekko zakurzone, pewnie kwestia pogody jak jest sucho to się nie zabrudzi, felga super pasuje do całego projektu:) dystanse jednak byś mógł założyć przód na styk jest 18mm, tył jutro sprawdzę 30mm ale obawiam się że przesadziłem (20mm nie wiele daje )

 

edit: 30mm wchodzi spokojnie na tył ale nie wiem czy też masz oponę 225 z tyłu i koło 8 cali, przy ww. zestawie jak u mnie 30mm pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

 

edit: 30mm wchodzi spokojnie na tył ale nie wiem czy też masz oponę 225 z tyłu i koło 8 cali, przy ww. zestawie jak u mnie 30mm pasuje

 

mam oponę 225, felgę 8 cali i et 35. NIE CHCĘ dystansów 30 mm :) na półce w garażu mam 15mm. obecny wygląd mi nie spędza snu z powiek ;)

 

do rzeczy - przez weekend mały update map. było:

HiNKvtl.jpg

 

wpadła też nakładka hamulca ręcznego PERFORMANCE - zdjęcie jutro. moja stara M-pakietowa w stanie bdb na sprzedaż: viewtopic.php?f=31&t=275236

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Na dwa dni przed Ułężem padła mi kompletnie obsługa zamka centralnego z pilota. Mimo,że miesąc temu wymieniłem baterię to pilot wydawał się martwy. Otwieranie jedynie z kluczyka. W międzyczasie zgadałem się z Mariuszem - Czerwonym,który z kolei miał problem z odbiorem radia - przyczyna jednego i drugiego okazała się mieć to samo źródło = przerwane przewody w wiązce kabli idącej od anteny diversity znajdującej się pod lotką do auta. Temat poruszany kilka razy na tym forum oraz szeroko znany na forach niemieckich dotyczący zarówno E9X jak i E6X. Korzystając z informacji od Mariusza dzisiaj rano postanowiłem przywrócić centralny do życia. Kilka zdjęć z prac:

 

Po odkręceniu lotki widać antenę diversity i z prawej strony podłączoną wiązkę 4 kabelków,która idzie wraz ze spryskiwaczem w gumowy peszel w klapie i do auta.

1AC3RxJ.jpg

 

Wypięcie peszla od strony auta, sprawdzenie biegnących w nim 4 kabelków - okazuje się,że za poprzedniego właściciela auta ktoś już wcześniej "naprawiał" ten problem - kabelek czerwono-zielony naprawiony kiepsko - przerwał się.

http://i1312.photobucket.com/albums/t527/staticx2/IMAG1059_zpszgqsrhnx.jpg

 

http://i1312.photobucket.com/albums/t527/staticx2/IMAG1060_zpsozmxrwa5.jpg

 

po rozebraniu części wiązki od strony lotki pokazało się łączenie czerwono-zielonego kabelka z dosztukowanym kawałkiem oraz.... reparacja kabelka czerwono-czarnego ( przypomniałem sobie,że w papierach jakie dostałem z autem była wzmianka o problemach z radiem i naprawie w niemieckim ASO - tak widać to naprawili).

oHlvHSP.jpg

 

AaLB8qU.jpg

 

po wstępnym połączeniu przerwanego przewodu centralny odżył. w związku z tym zabrałem się do składania do kupy.dałem trochę więcej nowego kabelka żeby nie był za bardzo naciągnięty. nowy kabelek został przeciągnięty przez gumowy peszel przy pomocy anteny radiowej ;) miejsce reparacji od strony auta:

sx2L30s.jpg

QAKqzlt.jpg

i wiązka od strony lotki:

ijHAPnm.jpg

 

 

BONUS MOD ;) : mając lotkę zdjętą i trochę folii carbon - okleiłem część lotki nad światłem stopu.

oSPz0yW.jpg

 

 

Tak więc jak ktoś ma w aucie opcję COMFORT ACCESS i pewnego dnia pilot odmówi mu posłuszeństwa to poza sprawdzeniem/wymianą baterii w pilocie warto zerknąć na tą wiązkę zanim zacznie się wydawać pieniądze na nowe anteny,diagnozy w ASO itd. Mnie cała naprawa wyniosła z 10cm rurki termokurczliwej, 30 cm kabelka 0,5mm i 1-1,5 godziny czasu :cool2:

 

Mariusz,dzięki za konsultacje :cool2:

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brawo Mariusz :cool2: :cool2:

Nie taki straszny diabeł jak go malują :) :wink: Cieszę się udało Ci się ogarnąć temat i wreszcie możesz się cieszyć sprawnym samochodem :cool2:

U Ciebie widać niemieckie ASO się za bardzo nie popisało z naprawą i prędzej czy później problem powrócił :o

Dobrze że sobie poradziłeś i dodatkowo okleiłeś obramowanie światła stopu :cool2: :) :wink:

Pozdrawiam Mariusz.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hehe,Marina,dlatego właśnie nie zamierzam wywalać wkładki ;) A co oklejenia lotki to taki mod widoczny jedynie z bliska.nawet nie ma co zdjęcia robić ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze

dzisiaj zmodziłem trochę zegary - ringi z E60,które już kiedyś miałem założone w poprzednim liczniku, wskazówki pomalowane na czerwono - na zdjęciu trochę nierówno wyszły,ale na żywo gitara. prawie "M" ;)

 

JQxNLM7.jpg

 

w ubiegłym tygodniu profilaktycznie wymienione zostały też płyny: chłodniczy i wspomagania.

Edytowane przez kulfon3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ringi daja super wyglad w tych zegarach (ja wole na blysk ale na mat sa tez super), problem z farba na wskazowkach jest ten ze po pewnym czasie ma tendencje do blakniecia pod wplywem ciepla. Porownujac co miales w serii w zegarach to jest po prostu lux ! :cool2:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ringi daja super wyglad w tych zegarach (ja wole na blysk ale na mat sa tez super), problem z farba na wskazowkach jest ten ze po pewnym czasie ma tendencje do blakniecia pod wplywem ciepla. Porownujac co miales w serii w zegarach to jest po prostu lux ! :cool2:

 

podbijam wyglądaja super :cool2: Ja swoich nie moe założyc od roku, a od 4 miesięcy leżą u PRMAX-a juz z moim vin-em i kilometrówka :duh:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ringi daja super wyglad w tych zegarach (ja wole na blysk ale na mat sa tez super), problem z farba na wskazowkach jest ten ze po pewnym czasie ma tendencje do blakniecia pod wplywem ciepla. Porownujac co miales w serii w zegarach to jest po prostu lux ! :cool2:

dzięki

 

podbijam wyglądaja super :cool2: Ja swoich nie moe założyc od roku, a od 4 miesięcy leżą u PRMAX-a juz z moim vin-em i kilometrówka :duh:

 

w czym problem? wymiana to 5 minut :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Ringi daja super wyglad w tych zegarach (ja wole na blysk ale na mat sa tez super), problem z farba na wskazowkach jest ten ze po pewnym czasie ma tendencje do blakniecia pod wplywem ciepla. Porownujac co miales w serii w zegarach to jest po prostu lux ! :cool2:

dzięki

 

podbijam wyglądaja super :cool2: Ja swoich nie moe założyc od roku, a od 4 miesięcy leżą u PRMAX-a juz z moim vin-em i kilometrówka :duh:

 

w czym problem? wymiana to 5 minut :)

masz racje :cool2: , jestem raczej zarobiony i zapominam jak u niego jestem, nie bede zaśmiceał Ci wątku takimi tłumaczeniami :wink:

sprzedam Cobb access port v3 pod silnik N55
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w czym problem? wymiana to 5 minut :)

 

wymieniales od przodu ze zdjemowaniem szybki czy od tylu bez zdejmowania ?

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
nie zrozumiałem Rivasi. chodzi Ci o ringi? sprawa skomplikowana - musiałem oddzielić szybkę od obudowy żeby spokojnie zamienić ringi. mógłbym próbować je wcisnąć bez oddzielania szybki,ale łatwo wtedy coś uszkodzić i baaaardzo mało miejsca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.