Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dokładnie :cool2: :cool2:

 

myślimy podobnie choć ja bym zmienił karoserię/pakiety/felgi dopiero jakbym osiągnął perfekcję mechaniczną (silnik, hamulce...) oraz jakbym miał środek taki jak chcę...

 

Maja jak wygląda "wykres" mocy po chipie/boxie na CIC (wyświetlacz od nawigacji), uwzględnia zmiany czy nadal jest wyskalowany na wartości fabryczne :?:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Czasami w Mikolowie sa ludzie gdzie kupuja 520d i laduja w Mpakiet (indywidualny) ponad 40tys.zl wyglada to super ale co z tego jak z fokusem sie meczy :duh: lepiej bylo(jest) kupic 528i/530d(i) i pomalutku zmieniac wyglad

 

Czy ja wiem, auto z mpakietem dużo lepiej wygląda, trochę żałuję, że nie wziąłem. A nie za bardzo widzę związek z silnikiem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dokładnie :cool2: :cool2:

 

myślimy podobnie choć ja bym zmienił karoserię/pakiety/felgi dopiero jakbym osiągnął perfekcję mechaniczną (silnik, hamulce...) oraz jakbym miał środek taki jak chcę...

 

Maja jak wygląda "wykres" mocy po chipie/boxie na CIC (wyświetlacz od nawigacji), uwzględnia zmiany czy nadal jest wyskalowany na wartości fabryczne :?:

 

 

nie wiem poniewaz box AC-schnitzer-a mam zdjety i w momecie wgrania softu ( wskazniki sportowe CIC )mialem/mam standardowo 313KM bede za kilka tygodni w Warszawie to sie dowiem czy przy chipie trzeba bedzie skalowac od nowa

Opublikowano
Taa, te 313Km to w chyba broszurce masz :mrgreen: Ja z resztą też :mrgreen: Jak jest 300Km i 600Nm to jest dobrze....
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

313pisze standard, na pomiarach wychodzilo 299-302KM ( dwie hamownie ) gdzies na forum wykres juz umiescilem

i tak silnik 35d czy jak to pisza w X5/6 40.d moze miec nawet 286KM :|

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Auto oczywiście super, gratuluję ! W szczególności plus, że nie jest to kolejne 520 :nienie: Co do wyglądu osobiście wolę raczej klasyczną linię bez spoilerów , naklejek, czarnych felg (o zgrozo) itp, ale o gustach się nie dyskutuje.

F10 to teraz mój ideał auta... i w moim odczuciu F30 bije na głowę wyglądem. Doszedłem do wniosku, że takie auto powinno mieć jednak ciemny lakier,do tego shadow line oraz M-pak to konieczność .

Choruję na tą Bunię na razie dopiero od kilku miesięcy oglądając na Mobile.de oferty głównie 550i :D

Jestem tylko bardzo ciekaw co jeszcze można wycisnąć z tych 6-ciu garów w Dieslu, i o ile lepiej to jedzie (535d) niż moja E70 3.0d po chipie..

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co do osiagow to ciezko mi powiedziec co i jak jest z twoja 3.0d+ chip do motoru 535d - pamietaj iz masz suw-a a to jest limuzyna i sa calkiem inne odczucia co do osiagow- kiedys porownalem osiagi X6 4.0d plus chipbox z moim 535xd i powiem iz spokojnie odjezdzalem ale tu nie liczy sie tylko moc ktora jest w suw-ach ( ktora jest bardzo zanizana ) do aut typu limuzyna/sedn ( oplywy auta i masa auta).

 

 

wczoraj porownywalem stara F01 z silnikiem 3.0D pluus chip na jakies 320KM i powiem bylo ciezko ale 535xd wygrywal - szczegolnosci 0-100Km/h.

 

Ja wciaz czekam na chip na jakies 360KM plus wydech ale narazie w PL nikt nie robi nowych f10 po 2011r- wiem iz jest w Holandi ale jest to troche nie po drodze dla mnie - wiec czekam .....

Opublikowano

Oczywiście biorę poprawki na gabaryty i masę suv'a. Jak ktoś już wspomniał na forum x5 optymalna moc dla tego auta to ok 340 KM. Wtedy można powiedzieć, że jedzie :D Przy F10 pewnie to wygląda inaczej. Co do różnicy SUV/limuzyna pewnie przekonam się dopiero jak pojeżdżę dłużej "normalną" Bunią, bo E70 to dopiero moja pierwsza.

Co do chip tuningu to pewnie już chłopaki Ci proponowali M.Staszewskiego (Masters Tuning) w Piasecznie, jednak jak mówisz, że jeszcze nikt nie robi chipa dla Twojej ślicznotki to pewnie jesteś na bieżąco.

Gnębił Cię może dylemat silnika 535 d /i lub 550? Osobiście jestem miłośnikiem Diesla ale na 550 może bym się kiedyś skusił (przy odpowiedniej cenie paliwa :wink: )

pozdrawiam,

Sylwek

"Dobry Boże, co się dzieje z tym światem? Popatrz tu z nieba i przypierd.l granatem."


Alpina B10 V8 4,6

E61 Edition Sport - rodzinne kombi


E39 530i 2002r - moja pierwsza miłość

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

do to tak zwanych chipach -probach mialem propozycje niech pan podjedzie sprobujemy - takie cos mnie nie interesuje nie jestem kroliczkiem doswiadczalnym ,jesli jeszcze nie ma zlamanych kodow to ja nie ruszam - sami widzcie jakie sa problemy z F10, nie chce do tej grupy dolaczyc ,dlatego bardzo uwazam :mrgreen:

 

co do porownai a E70 - F10 to jakosc podrozowania jest bardz wysoki w F10

 

Czy mnie kusi 550i - no pewnie jak kazdego na tym forum - tylko sie zastanawiam czy w ciezkiej wielkiej limuzynie miec 450KM ? sam osobicie wybralem by jeszcze raz f10 525xd/528xi/530xd a w tej roznicy biore Golfa R 300KM lub serie 1 z silnikiem powyzej 250KM

 

daj znac jak juz bedziesz mial F10 i twoje odczucia po zmianie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.