Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jadąc autostradą dłuższy czas ok. 200 km/h silnik stracił moc i po minucie zgasł i pojawił się pomarańczowy silnik na wyświetlaczu. Nie można go uruchomić. Samochód ma 200 tys. przebiegu.

Bardzo proszę o info, gdzie w Poznaniu ktoś mógłby pomóc? Dodam że jestem w trasie, więc sprawa jest pilna :(

  • Odpowiedzi 132
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziś może byc cieżko z diagnoza...spróbuj u mikolajczaka na strzeszynskiej, pewnie ma zamknięte,ale mieszka obok warsztatu, więc może się zlituje:) Powodzenia.
Opublikowano
Witam,

Jadąc autostradą dłuższy czas ok. 200 km/h silnik stracił moc i po minucie zgasł i pojawił się pomarańczowy silnik na wyświetlaczu. Nie można go uruchomić. Samochód ma 200 tys. przebiegu.

Bardzo proszę o info, gdzie w Poznaniu ktoś mógłby pomóc? Dodam że jestem w trasie, więc sprawa jest pilna :(

Napisz choć co to za silnik. 122KM czy 143KM. Oba były w 2007 wsadzane a typowe usterki są rożne.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Witam,

Jadąc autostradą dłuższy czas ok. 200 km/h silnik stracił moc i po minucie zgasł i pojawił się pomarańczowy silnik na wyświetlaczu. Nie można go uruchomić. Samochód ma 200 tys. przebiegu.

Bardzo proszę o info, gdzie w Poznaniu ktoś mógłby pomóc? Dodam że jestem w trasie, więc sprawa jest pilna :(

Napisz choć co to za silnik. 122KM czy 143KM. Oba były w 2007 wsadzane a typowe usterki są rożne.

143 KM

Opublikowano
Mogłeś go przegrzać, te silniki nie nadają się do dłuższej jazdy w okolicach 200 km/h, to nie 3.0...
Opublikowano
Mogłeś go przegrzać, te silniki nie nadają się do dłuższej jazdy w okolicach 200 km/h, to nie 3.0...

Co się wiąże z tym jeśli to przegrzanie? Rozrusznik kręci.

Opublikowano
Mogłeś go przegrzać, te silniki nie nadają się do dłuższej jazdy w okolicach 200 km/h, to nie 3.0...

Co się wiąże z tym jeśli to przegrzanie? Rozrusznik kręci.

Sprawdź czy nie masz oleju w płynie chłodniczym. Być może doszło do mikropekniecia bloku silnika. Tak jak wyżej kolega napisał. Nie jeździ się długo z predkosciami bliskimi maksymalnej. To niszczy każdy silnik. Mógł też paść rozrząd, to już raczej bez związku z prędkością.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Polecam : http://www.autonapierala.net/ Napewno się nie zawiedziesz :cool2:

Byłem tam dziś. Bardzo nieprzyjemny typ otworzył mi drzwi. Jednym słowem powiedział żebym spadał, bo mają remont. Szkoda, bo fatygowałem tam kierowcę pomocy drogowej z moim samochodem na lawecie..

Opublikowano
Mogłeś go przegrzać, te silniki nie nadają się do dłuższej jazdy w okolicach 200 km/h, to nie 3.0...

Co się wiąże z tym jeśli to przegrzanie? Rozrusznik kręci.

Sprawdź czy nie masz oleju w płynie chłodniczym. Być może doszło do mikropekniecia bloku silnika. Tak jak wyżej kolega napisał. Nie jeździ się długo z predkosciami bliskimi maksymalnej. To niszczy każdy silnik. Mógł też paść rozrząd, to już raczej bez związku z prędkością.

Oleju w płynie nie ma. Rozrząd hałasował już dłuższy czas, więc może to jest to..

Opublikowano
Polecam : http://www.autonapierala.net/ Napewno się nie zawiedziesz :cool2:

Byłem tam dziś. Bardzo nieprzyjemny typ otworzył mi drzwi. Jednym słowem powiedział żebym spadał, bo mają remont. Szkoda, bo fatygowałem tam kierowcę pomocy drogowej z moim samochodem na lawecie..

 

:?: Kurde nigdy się na nich nie zawiodłem :mad2: Zaszokowałeś mnie teraz...

Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Objawy niestety wskazują na rozrząd, przegrzanie n47 nie wchodzi w grę, ja miałem zachipowaną i robiłem spokojnie całe niemcy w szerz z prędkościami 200-220km/h bez problemów i to wielokrotnie

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Objawy niestety wskazują na rozrząd, przegrzanie n47 nie wchodzi w grę, ja miałem zachipowaną i robiłem spokojnie całe niemcy w szerz z prędkościami 200-220km/h bez problemów i to wielokrotnie

 

To że Ty nie przegrzałeś, to nie znaczy (jak twierdzisz) że przegrzanie n47 nie wchodzi w grę, bo sam widziałem u mechanika ten silnik po przegrzaniu z pękniętym blokiem.

Opublikowano
żadnych odgłosów nie słyszałem. Najpierw spadła moc i po kilkunastu sekundach silnik się wyłączył.
Opublikowano
Żadnych odgłosów nie było. Silnik stracił moc i po kilkunastu sekundach się wyłączył.
Opublikowano

Przegrzanie BMW ?

 

Ok jeżeli jest coś nie sprawnego to OK ale w E90 mamy tyle ostrzegawczych sygnałów od kompa , że na pewno by się coś wyświetliło na kompie przed wyłączeniem silnika z powodu przegrzania.

 

Tak samo silnik się nie wyłącza sam, nawet jak pęknie blok silnika między cylindrami ! Co najwyżej spadnie moc ale odpalać będzie dalej .

Jeżeli silnik sam się wyłączył tz. Nie dawał paliwa wtryskami to pierwsze do sprawdzenia jest, tak jak już napisali wcześniej, czujnik położenia wału - tz. czujniki.

 

Następnie rozrząd, lecz on jak leci to silnik nie redukuje mocy, a wyraźnie gaśnie i robi się małe spustoszenie .

 

Co do przegrzania silnika BMW , to zobaczcie sobie testy silników w fabrykach BMW na youtube. Mogą się przegrzać jak coś jest nie sprawne ale zazwyczaj komp nam o tym powie wcześniej, a co do termostatów to są one tak zrobione, że jak się psują to najwyżej silnik się nie dogrzeje .

Opublikowano
Żadnych odgłosów nie było. Silnik stracił moc i po kilkunastu sekundach się wyłączył.

 

Witam

Po naprawie napisz co było nie tak dla potomnych. :shock:

Opublikowano
Przegrzanie BMW ?

 

Ok jeżeli jest coś nie sprawnego to OK ale w E90 mamy tyle ostrzegawczych sygnałów od kompa , że na pewno by się coś wyświetliło na kompie przed wyłączeniem silnika z powodu przegrzania.

 

Tak samo silnik się nie wyłącza sam, nawet jak pęknie blok silnika między cylindrami ! Co najwyżej spadnie moc ale odpalać będzie dalej .

Jeżeli silnik sam się wyłączył tz. Nie dawał paliwa wtryskami to pierwsze do sprawdzenia jest, tak jak już napisali wcześniej, czujnik położenia wału - tz. czujniki.

 

Następnie rozrząd, lecz on jak leci to silnik nie redukuje mocy, a wyraźnie gaśnie i robi się małe spustoszenie .

 

Co do przegrzania silnika BMW , to zobaczcie sobie testy silników w fabrykach BMW na youtube. Mogą się przegrzać jak coś jest nie sprawne ale zazwyczaj komp nam o tym powie wcześniej, a co do termostatów to są one tak zrobione, że jak się psują to najwyżej silnik się nie dogrzeje .

 

O czym Ci powie? o mikropęknięciach głowicy? Raczej ciężko :mad2:

Opublikowano
Przegrzanie BMW ?

 

Ok jeżeli jest coś nie sprawnego to OK ale w E90 mamy tyle ostrzegawczych sygnałów od kompa , że na pewno by się coś wyświetliło na kompie przed wyłączeniem silnika z powodu przegrzania.

 

Tak samo silnik się nie wyłącza sam, nawet jak pęknie blok silnika między cylindrami ! Co najwyżej spadnie moc ale odpalać będzie dalej .

Jeżeli silnik sam się wyłączył tz. Nie dawał paliwa wtryskami to pierwsze do sprawdzenia jest, tak jak już napisali wcześniej, czujnik położenia wału - tz. czujniki.

 

Następnie rozrząd, lecz on jak leci to silnik nie redukuje mocy, a wyraźnie gaśnie i robi się małe spustoszenie .

 

Co do przegrzania silnika BMW , to zobaczcie sobie testy silników w fabrykach BMW na youtube. Mogą się przegrzać jak coś jest nie sprawne ale zazwyczaj komp nam o tym powie wcześniej, a co do termostatów to są one tak zrobione, że jak się psują to najwyżej silnik się nie dogrzeje .

 

O czym Ci powie? o mikropęknięciach głowicy? Raczej ciężko :mad2:

 

Przeczytaj jeszcze raz - mikro pęknięcia bloku silnika - między cylindrami nie powoduje wyłączenie się silnika ! Ani jego przegrzania. No chyba że wcześniej ucieknie cały płyn chłodniczy co pokaże komputer na wyświetlaczu .

Opublikowano
Przegrzanie BMW ?

 

Ok jeżeli jest coś nie sprawnego to OK ale w E90 mamy tyle ostrzegawczych sygnałów od kompa , że na pewno by się coś wyświetliło na kompie przed wyłączeniem silnika z powodu przegrzania.

 

Tak samo silnik się nie wyłącza sam, nawet jak pęknie blok silnika między cylindrami ! Co najwyżej spadnie moc ale odpalać będzie dalej .

Jeżeli silnik sam się wyłączył tz. Nie dawał paliwa wtryskami to pierwsze do sprawdzenia jest, tak jak już napisali wcześniej, czujnik położenia wału - tz. czujniki.

 

Następnie rozrząd, lecz on jak leci to silnik nie redukuje mocy, a wyraźnie gaśnie i robi się małe spustoszenie .

 

Co do przegrzania silnika BMW , to zobaczcie sobie testy silników w fabrykach BMW na youtube. Mogą się przegrzać jak coś jest nie sprawne ale zazwyczaj komp nam o tym powie wcześniej, a co do termostatów to są one tak zrobione, że jak się psują to najwyżej silnik się nie dogrzeje .

 

O czym Ci powie? o mikropęknięciach głowicy? Raczej ciężko :mad2:

 

 

Przeczytaj jeszcze raz - mikro pęknięcia bloku silnika - między cylindrami nie powoduje wyłączenie się silnika ! Ani jego przegrzania. No chyba że wcześniej ucieknie cały płyn chłodniczy co pokaże komputer na wyświetlaczu .

 

Piłem wyłącznie do teorii o ''inteligencji'' i mnogości czujników które nie zawsze są pomocne. W przypadku mikropęknięcia nie dostaniesz żadnej informacji z komputera, a jak ucieknie płyn i wtedy jest sygnał to już powstało pęknięcie, więc niczemu nie zapobiegł czujnik, rozumiesz? Pomijam kwestię kiedy nawali jakiś czujnik...

Opublikowano
moze ci ropy brakło?!:D

Nie brakło ropy ale poprostu nie podaje paliwa, może pompa paliwa padła? Może filtr paliwa zapchany? Próbowałeś palić na samostarcie? Jeśli nie pali ani nawet nie pierdnie to znaczy że to nie wina zasilania paliwem a jak zapali na samostarcie na chwilę to znaczy że coś nie tak z zasilaniem paliwem.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Ostatecznie trafiłem do serwisu BMW Olszowiec. Diagnoza na podstawie błędów z kompa (552 zł za podłączenie!). Wyszły błędy ciśnienia sprężania cylindrów i błędy czujnika wałka rozrządu. Podobno kręcili jednym z kół rozrządu, a drugie się nie obracało. Wszystko wskazuje na urwany łańcuch :(

 

Samochód przetransportowałem wczoraj do Wawy i zastanawiam się co dalej..

Wymieniać uszkodzone części, czy szukać silnika? Co radzicie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.