Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam to samo na okolo 3 albo 4 przy okolo 80kmh-90kmh jak obroty mam na 1500 tak jak by sie auto dlawi bardzo delikatnie i wskakzowka faluje jak dodam odrobine gazu to jest juz normalnie, to jest bardzo denerwujace bo jak za kims sie wlecze to troche wkurza?? co to moze byc?? przepustnica?
Opublikowano
podobno to co nam dolega czyli dlawienie sie przy 1500obr to konwerter skrzyni ( z tego co wyczytalem na forum). rowno rok temu i 35tys km temu zmienialem olej miske olejowa uszczelki i sensor w skrzyni nic nie wskazywalo na to ze konwerter niedomaga, jaki koszt nowego?? robil ktos ta wymiane juz? napewno pomoze? najbardziej odczuwalne jest to delilkatnie falowanie obrotow na jezdzie po wzniesieniu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
podobno to co nam dolega czyli dlawienie sie przy 1500obr to konwerter skrzyni ( z tego co wyczytalem na forum). rowno rok temu i 35tys km temu zmienialem olej miske olejowa uszczelki i sensor w skrzyni nic nie wskazywalo na to ze konwerter niedomaga, jaki koszt nowego?? robil ktos ta wymiane juz? napewno pomoze? najbardziej odczuwalne jest to delilkatnie falowanie obrotow na jezdzie po wzniesieniu

 

Tak tylko to dławienie występuje też w manualach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
czy doszedles do tego co bylo problemem? autko naprawione? mam dokladnie ten sam problem, autko dlawi sie, przycina miedzy 1200 a 2200 obrotow przy delikatnym przyspieszaniu
Opublikowano
U mnie też jest to delikatnie wyczuwalne jadę na 3 wbijam 4 delikatnie dodając gazu i czuje przydławienie przekracza 2000ts obr i ciagnie wbijam 5 i znów to samo.
Opublikowano
No ja mam manuala więc na pewno nie jest to konwenter. kolega miał ostatnio podobne objawy okazało się że jak grzebał przy aucie i między innymi sciągał przepływomierz to przy montowaniu przycisnął gdzieś uszczlkę od przepływki i zrobiła się nieszczelność.
  • 1 rok później...
Opublikowano

Po odłączeniu podcisnienia EGR problem ustąpił.

Wymieniłem zawór EGR na nowy, nowy przepływomierz Bosch oraz wszystkie węże podcisnienia oraz wyczysciłem EGR i dalej to samo...

 

Jakies pomysły?

  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie:

-Wtryski po regeneracji

-Turbo i sterownik po regeneracji

-nowy sterownik EGR

-EGR wyczyszczony (był czysty jak na EGR)

- nowy regulator ciśnienia na listwie

- nowy czujnik ciśnienia na listwie

- nowa przepławka

- nowy olej w skrzyni + adaptacja

- nowa pompa Vacum

- nowe węże podciśnienia

- węże turbo sprawdzone.

- brak klapek (zaslepione) sprawdzony kolektor dolotowy (szczelny)

- wymieniony kolektor wydechowy na żeliwny

- nowy filtr Paliwa, powietrza

- nowy separator oleju (odma)

-moze cos jeszcze juz nie pamietam...

- Brak błędów w samochodzie.

 

auto przerywa przy spokojnej jezdzie tj( mala predkosc do 70km/h w zakresie obrotów 1300-2000 przy małym obciążeniu.

 

Auto to BMW e60 530D Automat.

 

Nie mam już sił...prosze pomóżcie...u każdego mechanika zostawiam fortunę i dalej nic!

Opublikowano
Nagraj filmik jak jedziesz autem tak aby było widać obrotomierz i licznik (wyłącz radio czy inne odtwarzacze) aby można było posłuchać jak silnik chodzi jeżeli się da, zrób teścik, pierw na D z prędkości 70km/h przy niskich obrotach (4 bieg) zacznij wciskać mocniej pedał gazu aby auto zaczęło pod dużym obciążeniem przyspieszać ale żeby nie zredukowało na niższy bieg, aż do momentu gdy osiągnie pewną prędkość aż samoczynnie wskoczy 5ty bieg i zobaczymy co się będzie działo, jakie reakcje oraz dźwięki jeżeli wystąpią i druga identyczna próba, lecisz na 4tym biegu przy granicy redukcji na 3ci aby obroty byly bardzo niskie i powoli przyspieszasz aż osiągnie chociaż 2,5 tyś obrotów.
Opublikowano
Odłącz węzyk podcisnieniowy od EGR i pojezdzij. U mnie po komputerowym odłączeniu EGR problem calkowicie ustąpił.
Opublikowano

Filmik nagram jak odbiorę od kolejnego mechanika który twierdzi ze wszystko jest w porządku.

Ale mogę już powiedzieć iż:

 

Auto w momencie jak przerywa:

obrotomierz bardzo delikatnie faluje (ok 100 obrotów góra/dół) przy dodaniu gazu (nawet delikatnym) od razu przestaje falować i później gładko zmienia bieg (wykluczam konwerter)

podczas przerywania:

 

-wartości przepływomierza odczytywane skaczą od minimum po max

- rozjeżdżają sie korekcje wtrysków (na jałowym oraz pod obciążeniem jest ok (korekcje w normie))

 

po odłączeniu czy to podciśnienia EGR, przepławki, nawet czujnika ciśnienia spalin przed katalizatorem wszystko wraca do normy ( ale tak nie można jeździć )

 

Po ograniczeniu EGR tez wraca do normy ale znowu ciśnienie Turbo spada na jałowych z ok 1020 mbar na 800 (nie jest to rozwiązanie problemu a obejście bokiem)

 

dodam ze nie mam klap wirowych i ciśnienie doładowania jest zawsze mniejsze niż powinno o ok 100-150 mbar ( według ludzi od turbo przy braku klap jest to normalne )

Brak nieszczelności, turbo ponownie sprawdzone (na maszynie chodzi idealnie).

Opublikowano
U mnie to samo Bmw e60 525d 177km od jakiegoś czasu przy spokojnej jeździe faluje wskaźnik paliwa i jakby nie dostawał paliwa a to zaczeło się psuć po wymianie kolektora wydechowego więc trzeba szukać problemu w silniku. Jak ktoś rozwiąże problem dajcie znać
Opublikowano
Ja mam dokładnie ten sam problem w E90 325D (M57TU2). Szukam już jakiś czas dość długi i nic... Mam podejrzenie, że to przepustnica, ale nie mam skąd wziąć drugiej na podmiankę... Po odłączeniu czy to EGR czy przepustnicy, czy też przepływki, problem znika i auto jedzie jak należy... Jka coś znadę to dam znać - mam dwa tygodnie urlopu od przyszłego tygodnia, więc będę szukał :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.