Skocz do zawartości

Padniete turbo-Nowe czy regeneracja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam straszny dylemat czy regenerować turbinę , czy kupić nową. Auto to BMW 320d z 2003r.Turbinę mam wyciągnięta już z auta ,łopatki są całe ale ma poprzeczny luz i puszczała już olej.Naczytałem się wiele o regeneracji ,jedni piszą że ok inni że strata kasy.Prosiłbym o jakieś namiary na sprawdzone zakłady regenerujące i czy warto regenerować.Dzwoniłem dohttp://motoremo.pl/index.php?lang=pl i pytałem o nową powiedzieli że 2700 brutto jak oddam starą w obojętnie jakim stanie jest.Skłaniałbym się ku nowej,choć mam taki mętlik w głowie że już sam nie wiem . Majówka za pasem a ,ja bez auta .Proszę o jakieś dobre rady lub sugestie.
Opublikowano

Witam

Nie wiem jakie przebiegi roczne robisz i czy kraj i zagranica ale moje zdanie jest takie że jak jeździsz tylko po kraju to ja bym regenerował, taka regeneracja jeśli łopatki są całe i tylko olej puszczała to powinieneś się w kwocie 1100 zł zmieści gwarancja 24mc i dbając o turbo pośmigasz sporo km.

Ja regenerowałem u gladyska w Krakowie i jestem zadowolony.

Przy regeneracji musisz na jedno się nastawić że części to turbiny nie będą oryginalne tylko zamienniki pewnie meleta ale jest to dobry zamiennik.

 

Jeśli śmigasz za granice to tylko nowy oryginał = spokojna i mniej ewentualnie kosztowna eksploatacja.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
ja osobiście dwa razy regenerować turbiny i byłem zawsze zadowolony. Jeśli oddasz do dobrego serwisu, nie do antka ze stodoły, uzyskasz gwarancję, bardzo ważna sprawa, to możesz śmiało regenerować. Przed odddaniem auta poczytaj opinie na temat serwisów w twojej okolicy, wybierz najlepszego i ciesz się ponownie jazdą. !
Opublikowano
Witam turbo jest już po regeneracji Jutro będzie w aucie to napisze co i jak .Dziękuje za podpowiedzi.
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Jak jest, nie ukrywaj wiedzy! :nienie:
Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano

Sam... gratuluję i życzę mnóstwa km. Może masz ochotę jeszcze jedną zregenerować?

Co weszło w zakres regeneracji? Rozumiem, że wirnik był cały.

Patrzcie w lusterka, BMW są wszędzie!
Opublikowano
Ja sobie sam zregenerowałem za 200 zł i jeżdze do dziś :D częsci kupione na allegro

 

"Do dziś", czyli od kiedy i ile kilometrów zrobiłeś w tym czasie, gdzie jeździsz, robisz trasy Europejskie? Wiesz, nie to, żebym negował, spoko luzik, w końcu polak potrafi i z betonu dach urzeźbić, ciekawe tylko czy takie domorosłe turbo wytrzymałoby jednostajne 150 km/h do Genewy i z powrotem w ciągu 48 godzin.

 

A co do regeneracji, to ja ufam tylko TurboTec z Jaworzna. Robili mi już 2 turbiny, i odpukać, jak przyjdzie czas, to zrobią i kolejne. Nie ufam nikomu innemu, zwłaszcza przy turbo VNT, gdzie jak wiadomo Garet nie umożliwia regeneracji, a części dostępne są tylko aftermarketowe, a znając polaczków - cwaniaczków, jeśli aftermarketowe są chińskie za 10 pln i angielskie za 100, a cała regeneracja ma kosztować 599 PLN (cena przykładowa z alle...), to wiadomo jakie wezmą.

 

Także albo turboteki, albo kupno korka z turbotechniki, niby opinie są podzielone, jednym działa, innym zdechło, ale ci co im działa, to robili porządnie, z płukaniem i wymianą oleju, a ci, co im padło, to tylko jakoś ciężko informacje wydobyć.

None of you seem to understand...

I'm not locked in here with you.

You're locked in here with me!


//Potrzebujesz podpiąć się pod kompa? Daj znać. Pomogę za free.

Opublikowano
Sam... gratuluję i życzę mnóstwa km. Może masz ochotę jeszcze jedną zregenerować?

Co weszło w zakres regeneracji? Rozumiem, że wirnik był cały.

Właśnie wirnik a dokładnie kolo kompresji sie wysypało miał taki luz na łożyskach ze tarło o obudowe i połamało łopatki wymienione koło kompresji i wszystkie łożyska plus uszczelnienie

Opublikowano
W turbinie nie ma łożysk a jest tylko miedziana tulejka,i nie ma tez żadnych uszczelnień na wałku turbiny.Wiem bo wczoraj rozebralem turbine na części pierwsze.jedynie co sie zużywa to ta właśnie tulejka na której pracuje wirnik
Opublikowano
Mi chodzi o to że na wałku turbiny nie ma uszczelniaczy gumowych,a te duże to są od karterów turbiny,a wszystko śmiga bez uszczelniaczy.Ciekawe jak to jest zrobione że olejem nie wali na boki podczas smarowania
Opublikowano
Nie mam pojęcia jak to sie dzieje ze ze ten olej nie wali na boki ale ta duża płaska częsc nazywa sie odrzutnik oleju i pewnie on ma za zadanie zeby nie waliło olejem ale nie wiem bo nigdy nie zagłębiałem sie w ten temat
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

chciałem się dowiedzieć co sądzicie o ile w ogóle słyszeliście o Kowalewiczu z Wijewa obok Leszna? Mam dylemat czy regenerować czy kupić nowa, różnica w cenie jest dość duża. Znacie kogoś sprawdzonego z wlkp kto pewnie i dobrze zregeneruje turbine?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.