Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem tu nowy i od niedawna jestem również właścicielem BMW 523i.

W jednym poście postaram się streścić problemy z jakimi się borykam.

W temacie BMW jestem "zielony", bo to tej pory jeździłem autami głównie z grupy VAG. Tak więc proszę wiedzy nakładać mi łopatą do głowy. Dlatego też założyłem oddzielny post.

A więc zacznę od spraw wewnątrz auta:

Temperatura, jaką pokazuje komputer stoi na -40stopniach, a przecież już wiosna:)

Po każdym uruchomieniu silnika radio ryczy jak oszalałe, a ustawienia balance i fader ustawiają się na jedną stronę.

Tyle spraw kosmetycznych, czas na mechanikę...

Na biegu jałowym obroty falują między 500 a 800. Zdarzyło się, że auto zgasło. Trzęsie nim wtedy jak starym pijakiem.

W zawieszeniu przednim i tylnym nawet na delikatnie nierównej nawierzchni słychać stuki i czuć jak auto "pływa". Słyszałem, że to sprawa wahaczy :lol: , ale wolę poradzić się kogoś obeznanego w tym temacie.

Zapomniałem dodać o nieznośnym zapachu we wnętrzu auta. jak by olej się smażył. Silnik suchutki...

Proszę o nieusuwanie tematu. Sprawa dość pilna...

Dzięki i pozdrawiam...

 

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Edytowane przez Pietrrras
  • Moderatorzy
Opublikowano

Najpierw proszę zatytułuj poprawnie temat i nikt Ci go nie usunie.

1.-40 to typowa usterka uszkodzonego czujnika temp. zewnętrznej lub jego brak. Znajduje się on lub powinien w prawym przednim krótkim nadkolu.

2.Radio do wymiany lub naprawy. Uszkodzona jest podobno kość pamięci. W swoim też tak miałem, z tym że głośność nie szalała.

3.Co do motoru nie podpowiem, nie jestem obeznany w benzynie przynajmniej w BMW.

4.Zawieszenie musisz posprawdzać gdzieś u mechanika lub diagnosty. Przez neta pod auto Ci nikt nie zajrzy. Jeżeli tył auta jest bardzo niestabilny to znaczy, że problem dotyczy tulei pływających tzn. ich prawie braku :mrgreen:

wachaczy

Do cholery!!!Nie przez "ch" :mad2: Plaga jakaś czy co???

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

3. Na początek do przeczyszczenia silniczek krokowy.

 

BTW.

Polecam uzywanie opcji 'szukaj' np piszesz: "e39 krokowy". Wyskoczy Ci wszystko co powinieneś wiedzieć w temacie.

Większość z rzeczy które opisałeś (jeśli nie wszystkie) były już wałkowane wielokrotnie. Powodzenia :)

Opublikowano

wybaczcie, jestem świerzakiem i zależy mi na czasie...

z tym radiem na początek... stacje radiowe zapamiętuje, ale ustawienia eq już nie ;/

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ciesz się, że to nie temat o wachaczach

No właśnie w tym problem- to temat o wachaczach :mrgreen:

Musiałem się przemóc pisząc przez ch :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Wiesz nie chodzi tu czy ktoś się z Ciebie śmieje czy coś tylko staramy się pisać bez błędów żeby czytelnikom było łatwiej i lepiej czytać. Tyle ode mnie. Pzdr :D
Opublikowano
zapisz się do fanklubu profesora Miodka.

 

My tu w większości należymy do fanklubu profesora Zbigniewa Lwa -Starowicza :mrgreen: :mrgreen:

Opublikowano

Po pierwsze kolego ,nikt Ci po chamsku nie zwrócił uwagi a wręcz przeciwnie. PO drugie to sam po chamsku się zachowujesz, a po trzecie to na temat, i swoje wątpliwości odpowiedź dostałeś na samym początku.

Pozdrawiam.

Opublikowano

z tego wszystkiego pomocna okazała się odpowiedź na temat czujnika. fakt faktem był walnięty, więc dzięki za pomoc w jego zlokalizowaniu.

robiłem podmiankę radia i nie pomogło. Swoją drogą nie wiedziałem, że jest przy tym tyle grzebania.

Mankamenty zawieszenia odnalazłem sam. Przód - Wahacze, tył - wybulona opona ;/

w dalszym ciągu nie wiem co jest grane z pracą silnika. Mocy mu nie ubyło, ale na biegu jałowym obroty falują tak, że prawie gaśnie.

Opublikowano
Krokowca wyciągałeś do czyszczenia tak jak koledzy wyżej pisali? Na pewno jest w nim syfu jak tego nie robiłeś? Jeżeli to nie pomoże kup sobie zmywacz do hamulców i psiukaj na włączonym silniku po rurkach od filtru powietrza itd. Być może gdzieś łapie lewe powietrze.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jesteś tu jakimś hejterem czy kim? potrzebuję pomocy w sprawie technicznej, a nie cwaniactwa w sprawie ortografii, więc proszę wsadź sobie w buty swoje uwagi i zajmij się czymś bardziej pożytecznym. Ewentualnie zmień forum i zapisz się do fanklubu profesora Miodka.

Dostałeś odpowiedź. To czego się tu bulwersujesz. Takich jak Ty było tu dużo i już ich nie ma. Nie pasuje Ci to sam zmień forum.

Bo jak by nie patrzył na moje i Twoje posty to jednak.......... cyfra hamuje(ale pewnie nie wiesz o co chodzi bo nie byłeś w wojsku).

Póki co raportuję Twoje posty. Kultury może trochę.

Jak ktoś po chamsku to ja też.

A i jeszcze temat jest źle zatytułowany więc czeka go śmietnik!

Chciałeś to masz.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Jesteś tu jakimś hejterem czy kim? potrzebuję pomocy w sprawie technicznej, a nie cwaniactwa w sprawie ortografii, więc proszę wsadź sobie w buty swoje uwagi i zajmij się czymś bardziej pożytecznym. Ewentualnie zmień forum i zapisz się do fanklubu profesora Miodka.

Dostałeś odpowiedź. To czego się tu bulwersujesz. Takich jak Ty było tu dużo i już ich nie ma. Nie pasuje Ci to sam zmień forum.

Bo jak by nie patrzył na moje i Twoje posty to jednak.......... cyfra hamuje(ale pewnie nie wiesz o co chodzi bo nie byłeś w wojsku).

Póki co raportuję Twoje posty. Kultury może trochę.

Jak ktoś po chamsku to ja też.

A i jeszcze temat jest źle zatytułowany więc czeka go śmietnik!

Chciałeś to masz.

 

nie spinaj się. w wojsku byłem i wiem co oznacza "cyfra" ale mniejsza o to. Nie musisz na moje posty odpowiadać. Inni koledzy piszą z sensem i na temat. z góry dzięki za krokowiec:) pomogło, ale nie do końca... teraz obroty falują tylko na ciepłym silniku. lewego powietrza nie dostaje, gazu tam nie ma... Co mnie zaciekawiło, to fakt, że przepływka jest odpięta, a po jej podpięciu nie ma różnicy.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Nie spinam się, tylko podszedłeś do sprawy jakbym co najmniej Ci głowę urywał.

Trochę luzu i będzie :cool2:

Żartujemy sobie czasami z różnych rzeczy dla rozluźnienia atmosfery i nie należy się od razu naskakiwać na innych. Jeżeli Ci będzie lżej to ze mnie też chłopaki żartują i dobrze jest :D

Co do tematu to tyle co wiedziałem to napisałem w pierwszym poście.

ec2Wze6.jpg
Opublikowano

no to w celu rozluźnienia atmosfery powiem Ci, że masz byka w nicku :D

zastosowałem się do Twoich wskazówek no i męczy mnie tylko to, że obroty świrują. raz czy dwa zdarzyło się, że po ostrym przygazowaniu auto zgasło...

Opublikowano
Jak sprawdziłeś czy dolot jest szczelny? Bo patent ze zmywaczem do hamulców w spray-u jest bardzo dobry tak jak kolega radził na poprzedniej stronie. Czasami nie da się sprawdzić dobrze dolotu na oko.
Opublikowano
Jak sprawdziłeś czy dolot jest szczelny? Bo patent ze zmywaczem do hamulców w spray-u jest bardzo dobry tak jak kolega radził na poprzedniej stronie. Czasami nie da się sprawdzić dobrze dolotu na oko.

znajomy sprawdzał plakiem. wszystko ponoć gra

 

Z obrotami wszystko jasne... padła sonda, ale żeby było ciekawiej nowa również była walnięta i dopiero trzecia się spisuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.