Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanie jak w tytule. Chodzi o komfort na dołkach ale jednocześnie dobre czucie drogi (estetyczne proporcje felga/bryła pojazdu pomijam).

Uszczegóławiając: zastanawiam się nad 17 albo 18 (19 chyba raczej nie) - ew. inna opcja na zimę a inna na lato.

Z tego co wydaje mi się, że może mieć wpływ, to przymierzam się do opcji: xdrive, adaptacyjne zawieszenie sportowe, zmienny sportowy układ kierowniczy, silnik R6.

Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%
Opublikowano
Nie przesadzajmy z tymi "polskimi drogami". Naprawdę nie są w tej chwili złe, choć pewno każdy wskazałby jakiś przeciwny przykład.A wracając do tematu - spokojnie możesz brać 18-tki.
Primator
Opublikowano
17 lub 18. Ale chyba tez sklanialbym sie do 18. Pytanie jaka linie chcesz wziac i czy m-Pakiet. W Sport Line 18 sa bardzo fajne, a jak m-Pakiet to zdecydowanie lepiej wygladaja 19.
Opublikowano
Ja w zimę jeździłem na 17, teraz zmieniłem na 18. Na 17 komfort jazdy był większy. Osiemnastki trochę rzucają na koleinach - ale za to ten wygląd :8)
Opublikowano

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Czyli 18" można spokojnie używać w lecie...

Co do kolein to zebrałem też opinie w innym wątku, ze "zmienny, sportowy układ kierowniczy" (zawiera servo) radzi sobie z nimi.

Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Do serii 3 - 17' są optymalne, 18' fajnie wyglądają i to jest maks. 19' do trójki to juz przesada, komfort zaden.

 

Oczywiscie bez RSC. Na runflatach masz taki sam komfort na 17' jak i 19'

Hmmmm
Opublikowano
Witam wszystkich ponownie na forum.Jestem szczesliwym posiadaczem F30 i chce sie pochwalic jazda na naszych wspanialych polskich drogach.Wczesniej posiadalem auto z felgami 18 o profilu 45 i nie bylo tragedii.Zdecydowalem sie na 19 (profil z przodu 40, z tylu 35) bo strasznie mi sie podobaly przy sportowym adaptacyjnym zawieszeniu.Zona mi oczywiscie odradzala mowiac,ze bede zalowal.A tu sie okazalo,ze autko rewelacyjnie tlumi te nasze nierownosci na drogach.Moja sama mi to przyznala.Wiec smialo mozna brac te 19 ale warunek jeden adaptacyjne zawieszenie.Taka moja skromna uwaga.Pozdr.
Opublikowano
Ja mam 18", sportowe zawieszenie M i co prawda czuje się czasami jakbym jechał taczką, ale mi to nie przeszkadza. Plusy takich kół i zawieszenia mocno tłumią minusy :) Polecam więc :)
Opublikowano

Dzięki wszystkim.

Udało mi się jednak przetestować różne konfiguracje i uznałem, że właśnie 18" z adaptacyjnym sportowym zawieszeniem M "dadzą radę".

Przejmowanie całkowitej kontroli nad światem - postęp: 0,000000001%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.