Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest taki, ze pod odpaleniu samochodu obroty utrzymuja sie cos ok 1500obr a czasem nawet i kolo 2000obr, dolot rozkrecalem caly, nowe uszczelki, krokowiec, przeplywka itp. Po odkreceniu korka od oleju obroty spadaja nie co ponizej 1000obr w sumie tak jak powinno byc, tak samo jest w przypadku wyjecia bagnetu, odpinalem przeplywke, krokowca, rezystor przepustnicy, czyscilem obydwie przepustnice, dalej nic. Prosze o porady..

Ponizej dodaje zdjecia ustrojstwa pod maska i zdjecie z programu od gazu.

 

28042013151.jpg

25042013148.jpg

28042013149.jpg

28042013150.jpg

Opublikowano
A u mnie jest na odwrot podczas jazdy gdy jest na luzie trzyma obroty 1200, gdy sie zatrzymam obroty spadaja do 800 i jest ok. Ma ktos jakies pomysly? 1,8is m44

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.