Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Główne chce to do normalnej jazdy, ale dośc dynamicznej. Pewnie czasami będe się bawił manetkami.

Z Krakowa.

 

Oczywiście, że bierz automat. Manual to bym brał TYLKO wtedy jakbym chciał szaleć nonstop albo jakby się akurat trafiła wyposażona/zadbana/tania sztuka z manualem. Jeżeli chcesz jeździć "tylko" "dość dynamicznie" to automat w niczym Ci nie przeszkodzi a czasem nawet pomoże :wink:.

 

Mówiąc wprost: autmatem spokojnie jest możliwość jeździć szybciej niż manualem, w dynamice jazdy nic nie przeszkadza. Uważam, że jest może 1-3% sytuacji gdzie w trakcie tej dynamicznej jazdy manualem lepiej byś kontrolował samochód i chodzi mi głównie o kontrolowane poślizgi w maksymalnym zakresie obrotów.

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 83
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Automat , trochę lipa , tak jak będziesz do pracy smigał to oki , ale zapomnij o wariowaniu automat to raczej dla dziadków jest :(
Opublikowano
Już nie przesadzaj, że automat to tylko do emeryckiej jazdy. Jedyne czego na niem nie zrobisz to gazowanie do odcinki. Można na nim spokojnie dynamiczne pojeździć, czy nawet driftować. Jedynie trzeba uważać z gazem, bo depnięcie do "dechy" spowoduje przełączenie biegu. Po opanowaniu skrzyni da się zrobić to samo co w manualu, szczególnie w 3.0 turbo gdzie nie brak momentu i nie trzeba strzelać ze sprzęgła.
Opublikowano
z tego co piszesz to masz 335d może ma większy moment obrotowy i dlatego tak łatwo się driftuje , ja kupiłem ostatnio własnie 335i drift tym to ciężka sprawa , może kwestia praktyki
Opublikowano
Dzięki za info też o tym myślałem , ale w pierwszej kolejności podobno warto wgrać soft do skrzyni od alpine , przetestuje .
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wszystko zależy od wprawy.

Na mokrym czteronaped bardzo trudno objechac tylnonapedem.

A z kolei w drugą stronę możesz 335i x zrobic niespodzianke kierowcy w m3 jesli zle zmieni bieg lub jest troche wody.

Także jest sporo zmiennych :)

Opublikowano
Panowie nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj , mam proste pytanie tzn.

Duża jest różnica w przyspieszeniu w e92 325i skrzynia automatyczna + napęd 4x4 vs skrzynia manualna i napęd na tył ?

 

Sorry, teraz widzę, że pytales o 325i. Nei wiem jak sobie radzi slabszy silnik z cieższym samochodem (naped + automat). Zakładam jednak, że z automatu i 4x4 wynikają podobne plusy jak w 335i. I podobne ułomności :) Wszystko zależy od pkt. widzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.