Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale chcesz specjalnie kupować kolejny kabelek tak naprawdę niepotrzebny do Twojego auta ??? DRL przez NCS-a sobie zrób.Cały opis jest na forum
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

właśnie próbowałem ale przez to dziadostwo nie mam dostępu :? brak dostępu do komputera w aucie

przerabiałem wszystkie sposoby ncs carsofty disy i nic

Opublikowano
Jeśli chodzi o to auto które masz w podpisie nie powinno być najmniejszego problemu w tym kablu,który masz :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Ale w ogóle INPA działa ci poprawnie ???? Tylko z DIS masz taki problem ??? U mnie DIS też nie działa jesli chodzi o kodowanie :mrgreen: :mrgreen:
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

inpa działa super tylko cały czas pali sie ignition nawet jak kluczyk nie jest przekręcony a tak to wszystko inne ok

zobaczę może coś źle skonfigurowałem w ncsie

Opublikowano

U mnie też ignitioin się pali cały czas ale nie szukam przyczyny :mrgreen: :mrgreen: ale NCS smiga bezproblemowo

Musisz posprawdzać jeszcze raz :mrgreen:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano

i jestem po walce z autem... i przegrałem:( mam dostęp tylko do nie których modułów kompa w aucie po wyciągnięciu plików z auta mają one tylko pare linijek tekstu , poduszki i jakieś tam pierdoły a jak chcę wejść w inne moduły auta jest napisane że brak komunikacji albo dostępu :cry:

muszę jeszcze trochę o tym poczytać.

a korzystałem z tego opisu:

krok po kroku , lipa trochę

 

 

 

 

 

Aktywacja świateł do jazdy dziennej w E46 po i przed liftem oraz E39

1 Oczywiście potrzebujemy interfejs do podłączenie się do bmw i program NSC-expert

2 Uruchamiamy NSC musimy stworzyć profil tak więc klikamy File-load profile – expertmode – OK

następnie File- Edit prifl – hasło: repxet – ok

sprawdzamy,czy Nettodata-Trace jest ON(jeśli nie,to Coding i ptaszek przy tym)

wybieramy w car/key memory przycisk Individualisierung i zaznaczamy wszystkie 3 opcje czyli :

individualierung aktiv, kernfunktionen, trace individualizable FSW/PSW – ok

 

conistance check = sprawdza czy wszystko

klikamy przycisk FSW/PSW i zaznaczamy ptaszkiem FSW/PSW-Manipulate with FSW_PSW.MAN

OK OK

możemy zapisać ten profil żeby za każdym razme tego nie robić File -save i nazywamy np E46

3 W katalogu ncsexpert/work utwórz pusty plik FSW_PSW.MAN (np. w notatniku)

4 Kliknij F1 (VIN/ZCS/FA), następnie kliknij F3 (ZCS/FA f.ECU)

5 Wybierz swój samochód w oknie które się otworzy- E46 oczywiście

6 Wybierz ECU do komunikacji, ja wybieram ALSZ

7. Teraz wciśnij F6, czyli Back

8. Wbierz F4 “Program ECU”, w tym przypadku kodujemy światła, a więc w oknie, które się pokaże wybieramy moduł ALSZ

9 Następnie wybieramy F5 (Basic functions) która to funkcja odczytuje nam do pliku wszystko co mamy w samochodzie zakodowane i następnie w oknie które ci się pokaże zjedź suwakiem niżej i kliknij dwa razy na „coapireadsggetfswpsw”, następuje odczyt/kopiownaie FSW_PSW.TRC

10 W katalogu ncsexpert/Work znajdziesz teraz plik FSW_PSW.TRC, skopiuj go gdzieś w inne miejsce na dysku, zmień nazwę na FSW_PSW.MAN, wyedytuj w notatniku i zmień:

E46 po lifcie

DRL_DIMMUNG

wert_01

TAGFAHRLICHT_ECE

nicht_aktiv

GED_FL_ALS_DRL

nicht_aktiv

na

DRL_DIMMUNG

wert_02

TAGFAHRLICHT_ECE

aktiv

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

E39

FL_DIMMUNG_ALS_DRL

wert_02

GED_FL_ALS_DRL

aktiv

E46 przed liftem

jednak tu się też zapalają kierunki

FERNLICHT_DRL

aktiv

EINZEIT_DRL

wert_01

TAGFAHRLICHT

aktiv

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_1

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_2

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_3

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_4

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_5

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_6

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_7

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_8

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_9

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_10

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_11

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_12

us

PROGRAMMPARAMETER_LSZ_13

us

11. Następnie po zrobieniu w/w zmian zapisz plik FSW_PSW.MAN i wgraj go do katalogu ncsexpert/Work, podmieniając wcześniej utworzony.

12 wciskamy Execute Job, po chwili światła się nam zapalą, długie i ustawią się nam.

 

Od tej pory mamy już światła długie świecące słabiej niż normalnie jako dzienne. Zapalają się po włączeniu zapłonu. Jeżeli ustawimy na pokrętle na A (Automatyczne włączane przez czujnik zmroku) czyli pokrętło w lewo, w ciągu dnia 50% długie będą jako dzienne, a jak się ściemni same przełączą się na ksenony.

wert_01 w tym przypadku to światła wyłączone (0% światła)

wert_02 to coś około 18 % (tylko nie jestem pewien, czego – czy światłości czy poboru prądu; i tylko ten jest alternatywnie dostępny w LCM2)

wert_03 to coś około 20-22%

(przy korzystaniu z BMW-klub.pl)

Opublikowano

temat zamknięty :) wszedłem przez inny moduł i gra:) poprostu trochę inne moduły były odpowiedzialne za światła.

no i tani interfejs dał radę

dzieki za pomoc

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.