Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam zapaliłą mi sie kontrolka od recznego(klocki) i cały czas sie pali na czerwona do tego jeszcze servis wiadomo :) wymieniłem klocki przod i tył bo były wytarte czujniki zuzucia klockow tez nowe kontrolka sie dalej pali i nie moge zresetowac na liczniku jest jakies ominiecie tych czujnikow czy musze jechac wpiac sie w obd????

 

 

 

http://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=kontrolka+klockow+e90&source=images&cd=&docid=8SeetxtZgLD1eM&tbnid=x6ixidrgX5ryWM:&ved=&url=http%3A%2F%2Fwww.bmw-klub.pl%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D70%26t%3D103931%26start%3D0&ei=J-N7Uf7UOI7LtAbrrYGgAQ&bvm=bv.45645796,d.bGE&psig=AFQjCNHemcwvGYQrQD8dV0PzIlTU5VIYOg&ust=1367159920892009

Opublikowano

Podepne sie pod temat...

Mam jeszcze wg BC 7000 km klocków z tylu... i systematycznie spada. Czy jak wymienię klocki lada dzień zanim wyskoczy opisywany wyżej komunikat mogę nie zmieniać czujnika?

Widział ktoś gdzieś na forum instrukcje krok po kroku wymiany klocków i tarcz w e90/91 z tylu? Ogolniki znalazłem ale tutoriala prawdziwego nie...może ktoś pomoże?

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano
Z tego co się orientuję to czujniki w sobie mają 2 stopnie zużycia. Prawdopodobnie jeden już przekroczyłeś więc czujnik raczej do wymiany na nowy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Kolego kupujesz nowe tarcze i klocki a 20 zl na czujniku chcesz oszczedzic? Tak jak wyzej czujnik ma dwa poziomy i jak pierwszy juz jest przytarty to trza wymienic przy wymianie klockow bo nic z niego juz nie bedzie. Edytowane przez feel_x

🙃🙃

Opublikowano

Tydzień temu zmieniałem klocki z tyłu i też myślałem, że czujnik będzie ok bo komp pokazuje 7000 km :shock: .

 

Po rozebraniu koła , klocki na kole z czujnikiem ( prawe koło tylnie ) miały około 2mm :shock: . Na lewym kole wewnetrzny klocek miał mniej jak 1mm :evil: .

 

Nie wiem jak bym mógł na tym jeszcze 7000 km zrobić jak pokazał komp .

 

Ale do rzeczy . Zmieniłem klocki , założyłem stary czujnik i klapa . Komp pokazał od razu , że 0 km do końca i jedź do BMW .

Więc następnego dnia zmieniłem czujnik z tym , że trzeba było demontować nadkole do tego .

 

Po założeniu nowego czujnika , skasowałem inspekcję za pomocą manetki i zegarów , po czym na kompie pokazało się 80 000 km

Opublikowano
Z tego co wiem na pewno potrzeba nowego czujnika i błąd kasuje na podpietym kompie na 100%. Bez nowego czujnika nic nie zrobisz.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Kolego kupujesz nowe tarcze i klocki a 20 zl na czujniku chcesz oszczedzic? Tak jak wyzej czujnik ma dwa poziomy i jak pierwszy juz jest przytarty to trza wymienic przy wymianie klockow bo nic z niego juz nie bedzie.

 

No własnie.

 

Jak wymienasz olej spróbuj przefiltrować stary przez bibułe to może będzie dobry....i zalejesz jeszcze raz :norty:

Opublikowano
No własnie.

Jak wymienasz olej spróbuj przefiltrować stary przez bibułe to może będzie dobry....i zalejesz jeszcze raz

Po przefiltrowaniu warto dodać trochę smalcu - poprawia smarowanie :wink: :mrgreen:

 

A tak na serio: czujniki są dwustopniowe. Czy ktoś wie który stopień co sygnalizuje? (jaki komunikat generuje?)

Kiedy tzn przy jakiej grubości klocka?

Pozdrawiam
Opublikowano

Co wy tam o tym oleju piszecie - smalec , przefiltrować .

 

Ja zmieniam olej komputerem - po prostu kasuje inspekcje i znów komp pokazuje, że mam nowy :twisted:

 

 

A co do czujnika To on nie jest dwustopniowy. On ma taki plastik , który się ściera. W tym plastiku są jakieś druciki metalowe ścierające się z plastikiem i komp samochodu odczytuje inny opór i pokazuje nam ile do końca mamy.

 

Jak to się zedrze do końca to po prostu nie ma obwodu - i pokazuje błąd.

 

Co do tych czujników to powinny one być na każdym kole !!! Bo przez ABS i ESP klocki na każdym kole zużywają się inaczej .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.