Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
drgania nie od sprzęgła a od skręcającego się wału minimalnie.

 

Poliuretan w łącznik wału (np.olkusz), poliuretanem oblana podpora wału w celu jej usztywnienia, do tego dyfer również na poliuretanie. 300 ogarnia, powyżej i tak są drgania ale do akceptacji.

 

dodam od siebie że jak wykres jest skopany to takie drgania i przy 250 koniach mogą wystepować. Przerabiałem na sobie te drgania, jakby ktoś zagęszczarkę w bagażniku umieścił :)

 

U mnie jest pod 400 i nie ma drgań ;)

  • 7 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Swap skończony + odświeżone hamulce, auto stało prawie rok więc trzeba bylo. W sterowników 0 błędów xD

036bea38b107e5c8med.jpg


9f16b10333c813c0med.jpg


Oczywiście dolot zrobiony od podstaw. Węże klimy z x3 bo Ori słabo pasowały.


Teraz czas na mody... Po głowie chodzi mi upgrade do twin turbo albo jakaś mocna hybryda. Tylko ponoć jest problem aby gtb wpakować bo sterownik tego nie ogarnie. A GT znów będzie miało laga jak....

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie i Panewki... :D zaczynam etap modyfikacji... :)

jestem przed wyborem czy wkładać hybrydę czy robić upgrade do twin-turbo z 335d (286km, oczywiście zostaje manual)

330d z hybrydami jest sporo a twin w e46 z manualem... każdy chyba wie.

Opublikowano
Przed ostateczną decyzją muszę być pewien, że uda mi się wysterować te turbiny, chcę zostać przy Ori sterowniki i Ori instalacji. Obecnie udało mi się stworzyć prosty sterownik pobierający dane sterujące aktuatorem turbiny. Jest to obecnie szum cyfrowy który będę musiał uporzadkować. Jest prostsze rozwiązanie, zawsze mogę zastosować dodatkowy czujnik który fizycznie będzie zaczytywać dane z nastawnika lecz takie rozwiązanie będzie miało dużo większe opóźnienie lecz będzie dużo łatwiejsze do zrobienia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nigdy nie byłem fanem takiego wydechu w e46, ale tu wygląda to zgrabnie :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Sterownik jest zupełnie inny w bi turbo , masz trzy zawory sterujące pracą . Szczerze cięzki temat z wysterowaniem tego w E46 , Sterownik silnika byś musiał mieć z 3,5d a one wszedzie są wzbudzane nie EWS tylko CASem . Inny temat to sam słupek , tam jest sporo zmian , nie tylko same turbiny , nawet powrót oleju do silnika z turbiny jest inaczej wiercony w bloku . Jest to element nie dostępny w ASO , można dorobić i dopasować . Silniki niby te same , ale stopień sprężania też jest lekko inny . Przepływaka musi być inna od 335d plus obudowa filtra powietrza zewnetrzna . Do wymiany roznież pokrywa zaworów ... rurki odmy , wiązka to pikuś . No i druga sprawa za 335d tylko a automacie były . Myśle ze prosciej wsadzisz GTB z N57 (mam takie coś na sprzedanie z kolektorem wydechowym ) niż zabawa w biturbo z nie pewnym efektem . Jak wymyślisz coś ze strownikiem silnika to jestes w domu . Można sprobować wywalić błedy ze sterownika na stole ktore bedą sie generować od 335d o ile zapali .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.