Skocz do zawartości

330d na sterydach...


SmokE88

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no właśnie ty patrzysz na km które mnie mało co interesuje bo w fotel wgniata Cię niuton i to jest mój cel... (a że niuton z km idą w parze) miałem projekt golfa silnik przygotowany na 600km z 2.0 16v 9a + napęd 4motion z S3 zakuty od góry do dołu + GT2876r (suszarka oczywiście nie dała by rady nadmuchać 600km) + wszystkie śruby arp i teraz mam cały silnik do sprzedania bo są tego za duże koszta i osiągi nie są adekwatne do kosztów...

a w dieslu da radę zrobić nawet 400km przy 700nm

 

zapomniałeś o portingu i większych zaworach

 

o skrzynię się raczej nie martwię w ostateczności będzie wymiana na inna, sprzęgło będzie zrobione, szpera.... hmmm ja nie widzę większego sensu robić szpere

 

W Krzywej na zlocie startował golf 3 507 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ty patrzysz na km które mnie mało co interesuje bo w fotel wgniata Cię niuton i to jest mój cel... (a że niuton z km idą w parze) miałem projekt golfa silnik przygotowany na 600km z 2.0 16v 9a + napęd 4motion z S3 zakuty od góry do dołu + GT2876r (suszarka oczywiście nie dała by rady nadmuchać 600km) + wszystkie śruby arp i teraz mam cały silnik do sprzedania bo są tego za duże koszta i osiągi nie są adekwatne do kosztów...

a w dieslu da radę zrobić nawet 400km przy 700nm

 

zapomniałeś o portingu i większych zaworach

 

o skrzynię się raczej nie martwię w ostateczności będzie wymiana na inna, sprzęgło będzie zrobione, szpera.... hmmm ja nie widzę większego sensu robić szpere

 

W Krzywej na zlocie startował golf 3 507 km

 

 

iii ?? jakoś nie czaję twojej wypowiedzi... co ma piernik do wiatraka ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy w programie obrabiajacym viedeo dac jeden filmik x1,15 i mamy nienaturalnie dobre czasy patrzac na zegary

pelno takich pseudo wyscigowych aut na YT

 

oczywiscie nie mowie że Ty tak zrobiłes ;)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 100km/h jak zła idzie :cool2:

przy 140-150 uślizg sprzęgła? i czas "filmikowy" 100-200 już na poziomie setupu 300@700, ciekawe co by wyszło bez tego elementu,

 

 

napisz szerzej o obecnym lagu, od 2,5tys obr./min jest power czy później ?

zwłaszcza ciekaw jestem jak się ma do laga na seryjnej turbinie

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 100km/h jak zła idzie :cool2:

przy 140-150 uślizg sprzęgła? i czas "filmikowy" 100-200 już na poziomie setupu 300@700, ciekawe co by wyszło bez tego elementu,

 

 

napisz szerzej o obecnym lagu, od 2,5tys obr./min jest power czy później ?

zwłaszcza ciekaw jestem jak się ma do laga na seryjnej turbinie

 

Dmucha od ok 2350obr. Jak startujesz to musisz turbo wpierw rozkręcić bo nie da rady nadmuchac i jest z lekka lipa na 1 i 2gim biegu no ale na 3ce i 4ce pełen szał... Aha i na 2ce i 3ce musisz wysoko kręcić bo jak zapniesz 3ke lub 4ke a obr będą poniżej 3800obr na kolejnym biegu to straszny uslizg sprzęgła jest, oczywiście przy pedale w podlodze

Edytowane przez SmokE88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile Ci pompuje teraz turbo przy 4000obr ?

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doładowanie męskie, a masz info jak po obrotach spada ?

 

a wracając do pytania o wstawanie turbinki, jedziesz np. na drugim biegu ze stałą prędkością, masz 2000obr/min i dajesz pełen but, przy jakich obrotach odczuwa się spool ??

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda że już po "majówce" w Toruniu bo można by rozwiać pewne zarzucane mity, obalać stereotypy,wyjaśnić co nie co i przede wszystkim udowodnić.

Chyba że koledzy j.w. nie gustują w takich "spendach".

Pełno jest filmików jak klekot "zjada" m3 e46, oczywiście nie wiemy jaki jest stan tego m3, ale tym argumentem zawsze można wszystko podważać.

Dziwi mnie tylko, że gro ludzi kibicuje projektowi "najmnocniejszemu 136 na koksie" a depcze taki projekt j.w.

Chociaż ja słusznie zauważył kolega, progres z pytań do zawodostwa posiadacza tej mocnej 330d jest wyraźnie zaskakujący.

 

Kibicuja, bo widza fakty a nie mity wyssane z palca.

Zobacz jego czas na 1/4 i srednie czasy osiagane przez M3. Wtedy zastanow sie nad tym gnieceniem E92 M3...

 

Pokaz gdzie tak jest pelno filmow jak 330d zjada M3.

Pamietaj, ze do M3 wlozyc kompresor to jest bajka.

 

Do autora

Co do projektow, w ktorych biore udzial, to mam swoj projekt i swoj rozum. Jakim ty jestes ekspertem jak miesiac temu jeszcze nie widziales jakie wtryski masz wlozyc a dzisiaj juz negujesz wszystkie istniejace w Polsce projetky 330d i twierdzisz, ze twoja odstawia je na kilometry...

 

W dodatku jestem na tyle dobry z matematyki, ze potrafie prownac czas powyzej 14s do czasu ponizej 13s.

Edytowane przez dxtr71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest filmik pomodzonego e46 330d vs m3 e92

i jednak da się

 

wcześniej była mowa o filmiku z pl 330d+ vs e46 m3 cabrio, do 160 wygrał i do tej prędkości się ścigali,

a że dalej pewnie by stracił do m3, to zupełnie inna bajka

 

i już zupełnie nie wiem a co chodzi z porównaniem do m3 z kompresorem, wg tej samej zasady można porównać z motocyklami albo do wyścigu z krasnalami ogrodowymi ...

 

czytam temat z zaciekawieniem i nigdzie nie zauważyłem, żeby autor porównywał swoje auto do innych znanych mocnych e46 330d+

jedynie ja pisałem o czasie 100-200 względem mocnego moda na seryjnej turbinie,

a jednak jest to chyba pierwsza próba zastąpienia seryjnej suszarki w m57n :cool2:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam temat z zaciekawieniem i nigdzie nie zauważyłem, żeby autor porównywał swoje auto do innych znanych mocnych e46 330d+

jedynie ja pisałem o czasie 100-200 względem mocnego moda na seryjnej turbinie,

a jednak jest to chyba pierwsza próba zastąpienia seryjnej suszarki w m57n :cool2:

 

próba udana xD nic tylko czekać pozostaje xD wykres będzie mówił sam za siebie xD i chyba będę musiał stworzyć Projekt z opisem i fotami

 

Do autora

Co do projektow, w ktorych biore udzial, to mam swoj projekt i swoj rozum. Jakim ty jestes ekspertem jak miesiac temu jeszcze nie widziales jakie wtryski masz wlozyc

 

tylko swój 1 projekt masz i w żadnym nie brałeś udziału ?? ohh ahh jak mi przykro...

http://www.raceism.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=1399&start=270

tu pracowałęm przy swapie, trochę elektryki, spasowaniem wszystkiego... a wsadzić v5 do mk2 jest o tyle trudne że nic nie pasuje a do tego klient zażyczył sobie mieć klimę...

 

nadal chcesz podważać moje kompetencje ?? jakieś doświadczenie mam...

 

to niech Ci to da coś do myślenia... w miesiąc ile się człowiek potrafi dowiedzieć / nauczyć a tak serio to pytałem bo kto pyta nie błądzi i wolę wydać kasę raz a dobrze a nie kupować i potem żałować...

 

a dzisiaj juz negujesz wszystkie istniejace w Polsce projetky 330d i twierdzisz, ze twoja odstawia je na kilometry...

W dodatku jestem na tyle dobry z matematyki, ze potrafie prownac czas powyzej 14s do czasu ponizej 13s.

 

weź mnie zacytuj gdzie ja neguję wszystkie projekty ??

 

Widzę że jesteś dobry z matematyki... hmm... to idz se być gdzieś indziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest filmik pomodzonego e46 330d vs m3 e92

i jednak da się

 

wcześniej była mowa o filmiku z pl 330d+ vs e46 m3 cabrio, do 160 wygrał i do tej prędkości się ścigali,

a że dalej pewnie by stracił do m3, to zupełnie inna bajka

 

i już zupełnie nie wiem a co chodzi z porównaniem do m3 z kompresorem, wg tej samej zasady można porównać z motocyklami albo do wyścigu z krasnalami ogrodowymi ...

 

czytam temat z zaciekawieniem i nigdzie nie zauważyłem, żeby autor porównywał swoje auto do innych znanych mocnych e46 330d+

jedynie ja pisałem o czasie 100-200 względem mocnego moda na seryjnej turbinie,

a jednak jest to chyba pierwsza próba zastąpienia seryjnej suszarki w m57n :cool2:

 

Oczywiscie, ze nie jest to pierwsza proba. Przeciez sa mody powyzej 300KM porobione i maja wieksze suszarki. Wciaz jednak nie odchodza M3.

No jak nie wiesz o co chodzi, to sie juz nie dowiesz.

 

PS: Ten film moze byc tak samo realny jak i nie realny. Nie mam tam kompletnie zadnych szczegolow co do samochodu, jego mocy etc.

Wszystko sie da, wystarczy wyrzucic cale wyposazenie, powkladac plekse zamiast szyb, zalozyc slicki i juz mozna poprawic znacznie czas na 1/4. Mozna tez przeszczepic silnik od 335/535 i bawic sie powyzej 350KM.

Edytowane przez dxtr71
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie musze nad niczym gdybac.

Po co pytasz na forum (sprawdzcie kolegi poprzednie posty) o wtryski i inne w sumie podstawowe rzeczy skoro jestes takim eskpertem?

Masz bardzo wysokie mniemanie o sobie i swoim modzie, tylko wciaz brak jakichkolwiek dowodow na to, ze faktycznie sa to takie cuda wianki.

 

TWOJ CZAS TO TWOJ JEDYNY DOWOD, a jest on slabszy niz srednie czasy M3 - ergo, nie masz tyle koni, ile myslisz, ze masz.

 

Co do cytowania twoich negacji, to przeczytaj swoje pierwsze posty w tym temacie - to jest malo, to jest cienki, 300KM to seryjna suszarka.

300KM to calkiem duzo jak dla seryjnego przeniesienia napedu a wszystko powyzej to juz przepasc. Jakto czlowiek z doswiadczeniem w tuningu benzyn powinienes wiedziec, ze diesel to nie benzyniak i momenty sa troszke wyzsze.

 

W dodatku chwalisz sie Golfem V5. Z tego co pisales, to robiles golfa ktory byl bodaj 500+ a nie tylko swapowales silnik z IV GTI do II GTI.

Kompletnie nie wiem co w tym projekcie nawiazuje do nieziemskich mocy, turbin itd. Na moje, nie eksperckie oko to jest silnik wolnossacy a w takiej postaci nawet po hardcore modach mechanicznych 500KM nie wyciagnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czytam temat z zaciekawieniem i nigdzie nie zauważyłem, żeby autor porównywał swoje auto do innych znanych mocnych e46 330d+

jedynie ja pisałem o czasie 100-200 względem mocnego moda na seryjnej turbinie,

a jednak jest to chyba pierwsza próba zastąpienia seryjnej suszarki w m57n :cool2:

 

Oczywiscie, ze nie jest to pierwsza proba. Przeciez sa mody powyzej 300KM porobione i maja wieksze suszarki. Wciaz jednak nie odchodza M3.

No jak nie wiesz o co chodzi, to sie juz nie dowiesz.

 

no właśnie jest to pierwsza znana taka próba w PL

jak masz inne zdanie, daj linka na potwierdzenie tego co piszesz

 

PS: Ten film moze byc tak samo realny jak i nie realny. Nie mam tam kompletnie zadnych szczegolow co do samochodu, jego mocy etc.

Wszystko sie da, wystarczy wyrzucic cale wyposazenie, powkladac plekse zamiast szyb, zalozyc slicki i juz mozna poprawic znacznie czas na 1/4. Mozna tez przeszczepic silnik od 335/535 i bawic sie powyzej 350KM.

 

to jest akurat znane słowackie e46 330d+

i mogę zacytować ciebie "No jak nie wiesz o co chodzi, to sie juz nie dowiesz." :norty:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze? Nie chce mi sie nawet szukac ale bylo auto z jetronicka, widzialem zdjecia z hamowni i mialo wtryski od 335d, wieksza dmuchawke i ICka napewno.

viewtopic.php?p=613335 Tu byl kiedys link do topica i zginal... Co poradzisz.

 

Co do tematu numer dwa i znanego auta. Ich strona wyglada jakby byla robiona na kolanie. Nie ma tam nic o tym aucie ani chyba zadnym innym aucie.

W filmiku nie ma zadnych faktow. M3 ma start jak rakieta a 330d mu odstaje a potem wyglada to dziwnie.

 

Facet w tym slynnym 330d ma 340KM i 13,2s na 1/4. M3 E92 w serii schodzi ponizej 13s praktycznie kazde. Z wynikow na stronie nawet ponizej 12s.

Doladowane kitem ESS troche ponizej 11s. Dla mnie to sa cuda, ze to 330d na filmie bierze M3.

 

http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=512210

 

I tak jak mowilem, jak widzisz slawne i pomodzone 330d nie przebije 340KM. Musisz jeszcze te niutony jakos przeniesc i jak nie masz skrzyni od 335d, pomodzonej w dodatku, to mozesz zapomniec o temacie. Wiec wciaz uwazam, ze kolega mowiac, ze ma moc z ksiezyca, w porownaniu do innych, znanych, modow, troche sie zagalopowal.

 

Kibicuje wszystkim modom od M47 po SXX ale nie ma sie co przeceniac i przeczyc faktom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.