Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak się pochwałę że po pierwszym pomiarze wyszło mi 323km i 730nm i sprzeglo odmuwilo posłuszeństwa... Będzie grubo jak tylko sprzeglo zrobię wstawie wykres....Podana moc i tak jest zaniżona bo pomiar był robiony do uslizgu a i tak jeszcze spory zapas został na suszarce i wtryskach

 

 

Napisz, w takim razie co masz za turbinkę, skoro jest jeszcze na niej spory zapas :)

 

Rozumiem, że wtryski z 535d 272PS?

  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Turbo hybryda zrobiona na zamówienie.... Jak ktoś chce suszarke do 400km to pisać na.pw cena 5000zl
Opublikowano
i siadło jakieś sprzęgło lub pomysły co do niego są ??
życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
sprzęgło od radzikowskiego tarcza z tłumikiem + sztwyne koło + wzmocniony docisk to jest koncepcja bo wieloklin na tarczy ma 26 zębów i problem z tarczą która by odpowiadała wymiarą piasty tarczy i wieloklinem =) ja po długim czasie szukania znalazłęm ową tarczę i czekam na kuriera następnie wstępne testy xD
Opublikowano

Proponuje poszukac w necie, z bardziej charakterystycznych rzeczy to byl srebrny touring i mial na klapie 318i chyba albo d

 

 

Edit : lap http://www.bmw-klub.szczecin.pl/printview.php?t=2228&start=0&sid=bb33a659f37056f5ae2da3aa72ac4f55

SPRZEDAM : komplet zderzaków ori e92 (barberarot metallic)


Moje e92 : http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=214546

Opublikowano
ten koleś co ma te 318d ma praktycznie porobione to samo co ja tylko że on ma szpere a ja mam turbo hybryde u softmajstra byłem to powiedział że silnik na 400km jest gotowy gorzej z napędem i jego przeniesieniem i wiadomo że newton będzie się odzywać :D
Opublikowano
sprzęgło od radzikowskiego tarcza z tłumikiem + sztwyne koło + wzmocniony docisk to jest koncepcja bo wieloklin na tarczy ma 26 zębów i problem z tarczą która by odpowiadała wymiarą piasty tarczy i wieloklinem =) ja po długim czasie szukania znalazłęm ową tarczę i czekam na kuriera następnie wstępne testy xD

 

jednomas od Otoczaka czy inna opcja ??

 

jakie wrażenia po wywaleniu dwumasy?

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano
1mas od radzikowskiego nie mam tego zestawu jeszcze tak jak pisałem ;) niestety miałem trochę innych wydatków (m-pakiet zderzaki i progi + PDC) wiec dopiero będę robić sprzęgło ;D
Opublikowano

ok, to czekam na bieg wydarzeń,

a jak wagowo ma się jednomas do oryginalnej dwumasy, dużo lżejszy ?

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)
Opublikowano

Objezdzasz E92 M3 na oryginalnym turbo, wtryskach i sprzegle? No to jest dopiero dobra bajka :). Jakby nie patrzec to jest 420 konne i odelzone autko.

Pokaz filmik, zdjecie, cokolwiek.

 

Ile masz koni i momentu?

Opublikowano

Sorry, ja nawet nie uwierze, ze objezdza E46 M3.

One maja srednio w stocku okolo 13,5s na 1/4 mili :).

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1272256

 

To musialo byc bardzo wolne E90 :). Pewnie na jeden gar nie palila. Zreszta facet raz pisze, ze ma sprzeglo od radzikowskiego, raz, ze nie.

Ja tez nie rozumiem gdzie jest problem ze sprzeglem pod 26 zebow? Takie sprzeglo masz seryjnie w 330d czy 335d? Wkladasz docisk mocniejszy (powinien od 335d pasowac, mozna go dodatkowo wzmocnic u Radzikowskiego) z oryginalnego dwumasu sie jednomas robi i tarcza na spieku. Ot wsio.

Opublikowano
Objezdzasz E92 M3 na oryginalnym turbo, wtryskach i sprzegle? No to jest dopiero dobra bajka :). Jakby nie patrzec to jest 420 konne i odelzone autko.

Pokaz filmik, zdjecie, cokolwiek.

 

Ile masz koni i momentu?

 

Gdzie ja napisałem, że na ori Turbie i wtryskach objechałem e92 M3 ??

radzę przeczytać dokładnie temat…

Co do mocy też pisałem… wykres będzie jak zrobię sprzęgło i będzie jeszcze raz wystrojone

na ślizgającym się sprzęgle ciężko zrobić dokładny pomiar pomiar

 

Sorry, ja nawet nie uwierze, ze objezdza E46 M3.

One maja srednio w stocku okolo 13,5s na 1/4 mili :).

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=1272256

 

To musialo byc bardzo wolne E90 :). Pewnie na jeden gar nie palila. Zreszta facet raz pisze, ze ma sprzeglo od radzikowskiego, raz, ze nie.

Ja tez nie rozumiem gdzie jest problem ze sprzeglem pod 26 zebow? Takie sprzeglo masz seryjnie w 330d czy 335d? Wkladasz docisk mocniejszy (powinien od 335d pasowac, mozna go dodatkowo wzmocnic u Radzikowskiego) z oryginalnego dwumasu sie jednomas robi i tarcza na spieku. Ot wsio.

 

no radzę się dokształcić :D kompletny brak wiedzy… sprzęgło z tłumikiem drgań przy 330d i 335d ?? heh… od kiedy sprzęgło z automata pasuje do manuala ??(przecież wszystkie 335d są w automacie) a dwa to pisałem że to jest koncepcja a nie że już to mam…

 

kilka fotek co miałem na Tel zrobionych może jakiś filmik jeszcze nakręcę

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z208/2084183/middle/1.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z208/2084183/middle/2.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z208/2084183/middle/3.jpg http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z208/2084183/middle/4.jpg http://www.galerieallegro.pl/views/2084183/1.jpg

Darmowe galerie zdjęć

Opublikowano

Kibicuje projektowi ale niestety musze pare mitów tutaj obalić...

 

Ktoś kiedyś wrzucił filmik jak na starcie bierze E46 M3 - CABRIO bo strzela z drugiego biegu i jako tako na starcie go bierze ( E46 M3 dogoniło te 330D btw.) I tak powstał mit że objeżdża M3 :) Masa E46 M3 sprowadzanych do PL to albo szroty, albo angole też szroty. Wystarczy jedna usterka i już nie jedzie auto.

 

 

Czas na 1/4 mili 14sek... Byle jaka ibiza 250KM taki czas uzyskuje a śmiem twierdzić że obecnie jest ich SETKI! setki przerobionych na GTB2260. To raz. Dwa : Kilkadziesiąt przerobionych mocniej czasy niiiiskie 13sek :)

 

Co do 400KM w tym silniku to tak jak w bliźniaczej jednostce 2.0D byłoby 265KM. Sporo :cool2:

 

 

Wrzuć wykres tego co masz jak możesz :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano

tylko że gtb2260 jest małe przy tym co mam obecnie mam wpakowane pod maską ;) kłócić i spierać się nie będę... zobaczymy co czas pokaże ;)

a ja tylko raz jechałem z m3 e92 i je objechałem więc przyczyn wygranej może być wiele (DSC, Czas reakcji, kierowca, mocniejszy motor) no ale jak jechałęm z m5 e60 to niestety baty dostałem xD

Opublikowano

Nie ma szans, ze objechales E92 w M3 i juz. Nie ma szans, ze objechalbys E46 w M3 zdrowe.

Popatrz na czasy na 1/4 srednie tych samochodow i na swoj. Dobry kierowca w E92 jest w stanie tylko ciutke ponad 12s zrobic. Dwie sekundy na 1/4 mili to jest przepasc po prostu.

 

Ze sprzeglem mi sie posralo. Mozesz cala skrzynie od 335d wlozyc automat i po modach wytrzyma wiecej niz manual z 330d.

Od E60 530d jest mocniejszy docisk w serii niz w E46 330d.

 

To jaka masz suszarke, bo to chyba nie tajemnica? Kolega piszac GTB2260 mial na mysli ibizke 1,9TDI 250KM+.

Jezdzisz tym autem na co dzien czy tylko sie scigasz? Z potezna turbina musisz miec laga z dolu jak sto piedziesiat.

Jak wyglada turbo dziura? Masz system podtrzymania turbo?

Opublikowano

suszarka raczej tajemnica zrobiona na zamówienie hybryda

ale lag jest spory niestety ale funn jest na wysokich obr... ciśnie równo do 5000.obr

Opublikowano

Wybacz, ale poki nie zobacze wykresu to nie uwierze.

Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazuja, ze tyle nie masz. Mozeee z chmura za soba zrobiles 320KM ale to wszystko.

 

Bez innej skrzyni, sprzegla i szpery nie powalczysz duzo wiecej. Potem zaczniesz juz myslec o kuciu silnika. Takie czesci do diesla to juz prawdziwy hardcore i nie wpasujesz niczego latwo od innego modelu.

 

No i tutaj zadaj sobie pytanie czy nie lepiej np kupic M3 (albo 325), nawet w E36 i uturbic? startujesz od 321KM i duzo latwiej przeniesc moce typu 500KM bo moment nizszy niz w ciezarowce.

Opublikowano

no właśnie ty patrzysz na km które mnie mało co interesuje bo w fotel wgniata Cię niuton i to jest mój cel... (a że niuton z km idą w parze) miałem projekt golfa silnik przygotowany na 600km z 2.0 16v 9a + napęd 4motion z S3 zakuty od góry do dołu + GT2876r (suszarka oczywiście nie dała by rady nadmuchać 600km) + wszystkie śruby arp i teraz mam cały silnik do sprzedania bo są tego za duże koszta i osiągi nie są adekwatne do kosztów...

a w dieslu da radę zrobić nawet 400km przy 700nm

 

zapomniałeś o portingu i większych zaworach

 

o skrzynię się raczej nie martwię w ostateczności będzie wymiana na inna, sprzęgło będzie zrobione, szpera.... hmmm ja nie widzę większego sensu robić szpere

Opublikowano

Zobaczymy, pogadamy. Jak miales takiego golfa, to winszuje, ale standardowo nie wierze.

Auta, ktore maja po 500-600KM zblizaja sie do 10-11s na 1/4 mili i twoje 330d moze tylko wachac spaliny.

 

Niutonometry sa dobre, jak chcesz ciagnac przyczepe za soba, chyba, ze utrzymalbys je do 5tys RPM, co nie jest mozliwe.

Kazdy, nawet poczatkujacy Ci powie, ze moc to Nm*obroty, wiec jak cos ma 600KM to zawsze bedzie wiecej niz 400KM, chocby to bylo z odrzutowca a nie diesla. Nikt auta na spieku i tak nie uzywa do codziennej jazdy, wiec z tych 600KM korzysta sie tylko w efektywnym zakresie obrotow przeciez.

 

Szpera niepotrzebna mowisz, slicki pewnie tez roznicy nie robia...

 

PS: porting kanalow to pikus w porownaniu z kuciem diesla.

 

Ja tylko nie rozumiem, jakim cudem z goscia, ktory dopiero pytal o to jakie wtryski ma wkladac i czy jednomas to dobre rozwiazanie, stales sie ekspertem od dragow? Tym bardziej, ze nawet z prostej kalkulacji (wiedz, dodawanie, odejmowanie) wynika, ze e92, ktore objechales srednio jest od 1,5 do 2s lepsze na cwiartke.

Opublikowano (edytowane)

ty masz swoją "wiedzę" a ja swoją...

poczekamy zobaczymy tyle mam Ci do powiedzenia

 

a może byś się pochwalił w jakich projektach miałeś udział ?? jakie już osiągi masz na kącie że taki spec jesteś ??

 

czy tak waszym zdaniem jezdza zrowe m3 ??

 

Edytowane przez SmokE88
Opublikowano

Szkoda że już po "majówce" w Toruniu bo można by rozwiać pewne zarzucane mity, obalać stereotypy,wyjaśnić co nie co i przede wszystkim udowodnić.

Chyba że koledzy j.w. nie gustują w takich "spendach".

Pełno jest filmików jak klekot "zjada" m3 e46, oczywiście nie wiemy jaki jest stan tego m3, ale tym argumentem zawsze można wszystko podważać.

Dziwi mnie tylko, że gro ludzi kibicuje projektowi "najmnocniejszemu 136 na koksie" a depcze taki projekt j.w.

Chociaż ja słusznie zauważył kolega, progres z pytań do zawodostwa posiadacza tej mocnej 330d jest wyraźnie zaskakujący.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.