Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam szukam jakiegoś mocnego projektu mianowicie interesuje mnie czy ktoś w PL zrobił taki projekt i jakie były jego osiągi...(silnik M57N na jakiejś mocnej turbinie) szukałem dużo na ten temat i nic nie znalazłem... jak w złym miejscu temat to sorry Edytowane przez SmokE88
  • Odpowiedzi 163
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
300km to na ori suszarce robisz... możesz mi wierzyć że szukałem, szukam mocniejszego m57n niż +-350km
Opublikowano
Bo do jazdy na co dzień by się nie nadawał, chyba że lubisz na spieku jeździć w korkach.
Opublikowano
U mnie 297 Km i 618 Nm zrobione 40 tyś na tym modzie i sprzęgło trzyma się rewelacyjnie. Dałoby się wyciągnąć więcej ponad 300 Km i ponad 700 Nm ale sprzęgło musiałoby być mocniejsze, większe wtryski, no i nie wiem czy seryjnie przeniesienie napędu by to dało rade ogarnąć
Opublikowano
Wszystko zależy jak się jeździ i jaki wykres po programie. Ale moim zdaniem powyżej 300km 700nm to zwykłe sprzęgło nie da rady, oczywiście mając na uwadze to żeby można było taką moc wykorzystywać a nie mieć na papierze a w ogóle nie cisnąć, z obawy że coś nie wytrzyma itd.
Opublikowano
Ja mimo wszystko bardziej bym się obawiał o stan wału napędowego i dyfra przy takiej mocy. Wiem z doświadczenia w mojej buni mogło być dużo więcej koników i Nm ale okazało się, że przy ponad 300 KM i 700Nm auto na 5,6 biegu jak wciskasz w podłogę gaz wpada w takie wibracje dochodzące z wału czy też dyfra, że lepiej było dać sobie spokój
Opublikowano
całą podłoge trzeba wzmocnić (chociaż po lifcie już tylnie mocowanie wózka z dyfrem zostało wzmocnione fabrycznie) podporę wału sztywną na zamówienie zrobić i sprzegło porządny spiek ;) dobrze wyważony
Opublikowano
To nie dyfer ani wał, tylko tarcza sprzęgła się wichruje przy takim przeciążeniu i dochodzi do przekroczenia tolerancji jej tzw "bicia".

 

Przed modem profilaktycznie wymienione sprzęgło i dwumas na nowy oryginalny. Poza tym dźwięk dochodził z tyłu auta

Opublikowano

Te drgania są od wału a nie sprzęgła. Znajomy walczył z tym kupę czasu w M57N. Wymienił podpory wału, poduszki pod silnikiem, sprzęgło i dwumasę, regenerował wtryski, robił całe zawieszenie z tyłu i wibracje jak były, tak pozostały.

Wystarczyło oddać wał do wyważenia i problem ustał :lol:

Opublikowano
To nie dyfer ani wał, tylko tarcza sprzęgła się wichruje przy takim przeciążeniu i dochodzi do przekroczenia tolerancji jej tzw "bicia".

to nie tarcza sprzęgła tylko cała masa problemów z przeniesieniem napędu na wał czyli poczynając od dwumasu który musi być nowy , po łacznik elastyczny oraz podpory ...

są ciekawe rozwiązania które udało się wypracowac podczas Marcina zabawy z 535D manual ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Tak się pochwałę że po pierwszym pomiarze wyszło mi 323km i 730nm i sprzeglo odmuwilo posłuszeństwa... Będzie grubo jak tylko sprzeglo zrobię wstawie wykres....Podana moc i tak jest zaniżona bo pomiar był robiony do uslizgu a i tak jeszcze spory zapas został na suszarce i wtryskach
Opublikowano
A można wiedzieć kolego po co Ci tak mocne e46 w dieslu?

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

Opublikowano
A można wiedzieć kolego po co Ci tak mocne e46 w dieslu?

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

To na 1/4 w profesjonalnych wyścigach wciagna Cie ...;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ty sobie żartujesz czy serio pytasz ?? oczywiście na 1/4 mili i 4fun

czy sądzisz że diesel jest niby słabszy niż PB ??

I myślisz ,że samo podniesienie mocy do ponad 300km zapewni Ci zwycięstwo?

Opublikowano
nawet będzie miał 400 KM to i tak bez szans ... widziałem co się dzieje w VAGach i co mają tam powkładane , na innym forum chyba widziałem 335d z modami i wtryskiem podtlenku a i tak ledwo ledwo 5 miejsce nie pamiętam dokładnie

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
spoko z uślizgającym się sprzęgłem na 1/4mili 14.1s gdzie r8 robiło dziś 14.42s moje auto mój fun :D i objechałęm e92 m3
Opublikowano
spoko z uślizgającym się sprzęgłem na 1/4mili 14.1s gdzie r8 robiło dziś 14.42s moje auto mój fun :D i objechałęm e92 m3

Nie no jasne ...ja jak najbardziej kibicuje... Tylko powiedz jaki był najlepszy czas diesla ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.