Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukałem ale nie znalazłem :mad2:

Gdy ustawie auto, ogrzewanie leci na nogi, później szyba i nogi, po długim nagrzaniu szyba, kratki i nogi.

Problem taki że jest zima siedzimy w kurtkach na climatronicu ustawiam auto i klikam nawiew na szybę bo w zimowych butach niepotrzebne mi grzanie nóg.

Odpalam zimny silnik ustawiam 16,5 C moc nadmuchu jest niska, gdy silnik się podgrzeje nadmuch się zwiększa, gdy mocniej wzrośnie temperatura silnika nadmuch również.

Głowny problem że w środku robi się coraz cieplej i jest za gorąco, zmiana temp na 16 C powoduje wyłączenie ogrzewania więc najmniej to 16,5 C.

Rozwiązaniem jest manualne zmniejszenie siły nadmuchu ale w tedy ludzie chuchają i mi szyba paruje albo uchylanie szyby.

Jeżdżę po mieście i się gotuję, dopiero trasa jakieś 30km i robi się chłodno temp zwiększam np do 18C.

 

Co może być nie tak ? Wydaje mi się że również klimatyzacja za szybko się wyłącza bo przy ustawieniu 18C utrzymuje się upał w lato.

 

Może źle jest mierzona temperatura w środku ? Można sprawdzić np inpa odczyt z czujnika temperatury wewnątrz bo on chyba myśli że w środku jest chłodniej niż faktycznie?

Opublikowano
Ogólnie to ten cały klimatronik w E46 jest według mnie to bani i jeszcze te pokrętło przy środkowych kratkach z zimnym czy ciepłym powietrzem :mad2:
Opublikowano

Do bani to jest w passacie b5 ... grupie vag ogólnie do 2004r.

Szyby ani nie parują, nie skrapla się po nich i te pokrętła są moim zdaniem rewelacyjne.

Chcesz ciepłe na nogi i szyby ok, a na twarz nie chce wrzątku i można to połączyć.

Znam bolączki e46, świszczenie nawiewu, które 2 lata temu robiłem ale serio, bywają gorsze.

To o czym pisze założyciel tematu to ten elektrozawór, miałem to samo przez nadgorliwość po lakierniku bo ktoś uznał że mam brudny silnik.

I było albo zimno albo gorąco. Klimę też kalibrowałem, bezskutecznie. Wymiana elektrozaworu pomogła.

Opublikowano

Nie wiem czy tutaj jest tak samo, ale w DU Nubirze zakurzył mi się czujnik w panelu klimatronika, powietrze jest na niego zasysane przez rurkę prowadząca do wiatraka - może tutaj tez jest to możliwe - otwory w panelu są podobne.

 

PS: Odbiegając od tematu usterki - ta dodatkowa regulacja kratki środkowej jest rewelacyjna(przynajmniej w zimę, tego mi brakuje w innych znanych klimatronikach). Jeżeli w lato natomiast da się tam powietrze cieplejsze ustawić niż z pozostałych to już naprawdę będę pod wrażeniem. Biorąc pod uwagę że można tam jeszcze coś pogrzebać NSCem, to jak na 15 lat robi wrażenie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.