Skocz do zawartości

[e60] 550i Warka, WBANB51040CN20161


Rekomendowane odpowiedzi

Zna ktoś to auto, coś się rzuca w oczy ze zdjęć oprócz dołożonego m-pakietu?

Ogłoszenie wisi co najmniej pół roku.

 

http://otomoto.pl/bmw-550-zadbane-C27834054.html

 

VIN WBANB51040CN20161

Kod typu NB51

Typ 550I (EUR)

Typoszereg E E60 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N62/TU

Pojemność skokowa 4.80

Moc 270

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SILBERGRAU METALLIC (A08)

Tapicerka LEDER WALKNAPPA/SKIN/SCHWARZ (LDSW)

Data prod. 2005-09-21

 

Nazwa (ETK)

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

Nazwa (ETK)

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S590A LM RAEDER STERNSP.123 MIT NOTLAUF. Obr. BMW, st. le. spr. gw. 123

S606A NAVIGATIONSSYSTEM BUSINESS System nawigacji Business

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Nazwa (ETK)

S435A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zna ktoś to auto, coś się rzuca w oczy ze zdjęć oprócz dołożonego m-pakietu?

Ogłoszenie wisi co najmniej pół roku.

 

I wisieć będzie, ja się pożegnałem z V8 kiedy przestało mi się podobać płacenie ~3k za paliwo miesięcznie. Plus ciągle się tam coś dzieje, wrzucasz kase myslisz zrobione, a za tydzien coś nowego. Naprawy V8 nie są tanie, bo byle mieczysław zza płotu tego nie ogarnia. Reasumując, będzie stać, pojdzie i za chwilę stać będzie znowu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, wymieniłem te nity aluminiowe na oryginalne i jakoś te błotniki się nie pokiereszowały. Dziwne. Chyba blachę mam trefną, cholera!

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Hmm, wymieniłem te nity aluminiowe na oryginalne i jakoś te błotniki się nie pokiereszowały. Dziwne. Chyba blachę mam trefną, cholera!

A kto Ci wcześniej je tam włożył żebyś Ty musiał wyjmować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprzedania: - E60 535xi LCI USA 2008 MT

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=222639


Dla amatorów "rynkowych" cen E60 535i/xi taka mała przestroga:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=1983450#p1983450

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus ciągle się tam coś dzieje, wrzucasz kase myslisz zrobione, a za tydzien coś nowego. Naprawy V8 nie są tanie, bo byle mieczysław zza płotu tego nie ogarnia.
hmm myślałem, że te silniki są w raczej ok, no może z wyjątkiem tej rurki układu chłodzenia i uszczelniaczy zaworowych. Widzę, że miałeś 745i, silnik sprawiał problemy? Czytałem, że w 7er z początku produkcji występowały problemy raczej z elektroniką.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus ciągle się tam coś dzieje, wrzucasz kase myslisz zrobione, a za tydzien coś nowego. Naprawy V8 nie są tanie, bo byle mieczysław zza płotu tego nie ogarnia.
hmm myślałem, że te silniki są w raczej ok, no może z wyjątkiem tej rurki układu chłodzenia i uszczelniaczy zaworowych. Widzę, że miałeś 745i, silnik sprawiał problemy? Czytałem, że w 7er z początku produkcji występowały problemy raczej z elektroniką.

 

Serwis mówił tak: o problemach V8 nie czyta sie na codzien, bo 99% ludzi ma diesle albo mniejsze benzyny. A problemów z tymi silnikami wcale nie jest mniej.

 

Główne to: rurka jak wiesz, problemy z valvetronik i ogólnie elektroniką po pewnym czasie, uszczelniacze puszczają i trzeba jeździć z olejem, pompa wody w 550i jeśli jest taka jak w E65 czyli zamknięta wodna jak padnie to zamienników brak, cewki padają. Większość prac z tym silnikiem wymaga zdjęcia 2x pokrywy głowic i wszystko będzie przez to adekwatnie droższe (czujniki czy elementy silnika tez są x2, wiadomo).

 

Jak jesteś pasjonatem BMW i dużych benzyn to czemu nie, ale w cenie utrzymania dobrej sztuki na godnym poziomie (a nie jeżdzenia rupieciem) spokojnie kupisz nowe lub prawie nowe BMW z silnikiem z kosiarki (2.0 d lub i) i zamiast wydawac na paliwo + naprawy, możesz sobie spokojnie splacać za nie rate kredytowa czy leasingową - chyba ze jeżdzisz rekreacyjnie i nie tankujesz za czesto. To jest IMO rozsądniejsze rozwiązanie, zrobisz jak zechcesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupisz nowe lub prawie nowe BMW z silnikiem z kosiarki (2.0 d lub i) i zamiast wydawac na paliwo + naprawy, możesz sobie spokojnie splacać za nie rate kredytowa czy leasingową - chyba ze jeżdzisz rekreacyjnie i nie tankujesz za czesto.

 

To jest IMO rozsądniejsze rozwiązanie, zrobisz jak zechcesz :)

 

A co z chęcią żeby pojeździć czymś z porządnym silnikiem ?

 

Zamiast spłacać rate za kosiarke, lepiej kupić sobie rower a w zime jeździć taksówkami (wystarczy spokojnie), a za reszte kupić sobie złotą armature i kryształowy kibel do chałupy....

 

To nie jest rozsądniejsze rozwiązanie, a bardziej nudne i nijakie po prostu.

 

Trzeba mierzyć siły na zamiary i tyle. Nic nie zastąpi jazdy porządnym silnikiem i tyle. A próba wycenienia aut typu 550i w śmiesznej kasie, "bo nikt nie kupi tego bo to drogie w utrzymaniu" jest polską specjalnością ludzi, którzy nie kupią nigdy takiego auta.

Hehe sprzedawcy marzeń...

Jak jeden z forumowiczów pisał w innym wątku w tym dziale, tylko w POlsce ludzie chcieliby wyceniać eksluzywne wersje silnikowe niżej niz te pospolite....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plus ciągle się tam coś dzieje, wrzucasz kase myslisz zrobione, a za tydzien coś nowego. Naprawy V8 nie są tanie, bo byle mieczysław zza płotu tego nie ogarnia.
hmm myślałem, że te silniki są w raczej ok, no może z wyjątkiem tej rurki układu chłodzenia i uszczelniaczy zaworowych. Widzę, że miałeś 745i, silnik sprawiał problemy? Czytałem, że w 7er z początku produkcji występowały problemy raczej z elektroniką.

 

Dobre V8 produkcji BMW skończyły się na M62/S62. Niestety. Sam przymierzałem sie do 545i/550i , ale odpuściłem temat. Po co ładowac sie w problemy.

Mimo że sam uwielbiam duże benzyny, to jesli chcemy kupic kilkuletnie BMW, to lepiej wziasc cos z silnikiem 2.0d albo 2.0i. I ewentualnie dokupic sobie cos z silnikiem V8 (np e34 lub e39) dla przyjemnosci posiadania i jazdy.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam teraz diesla, ponad 200KM, nie robię dużych przebiegów więc pomyślałem o benzynie, jednak nie chciałbym czegoś słabszego. Na razie się rozglądam,ale fakt v8 i głos rozsądku to zdecydowanie dwa różne bieguny (koncepcja 2 samochodów odpada zdecydowanie). Podoba mi się jeszcze 645i, ale to raczej odpuszczę. Sprawdziłem ceny części (chyba dobre), które wymieniłeś Zodiac i w sumie nie ma tragedii, chyba, że tak jak piszesz, ich wymiana nie będzie tania.

Co do samochodu to go oglądałem, niestety przed napisaniem tu tematu :duh: więc na mniej rzeczy zwróciłem uwagę, tym bardziej, że w tym temacie też nie jestem specjalistą. Fotel wyglądał całkiem ok, książka ostatni wpis koło 71k (trzeba zweryfikować) gdzieś z początku 2011 (podobno jakiś większy przegląd był wtedy). Zaraz po tym sprowadzony i od tamtej pory chyba nic nie robione, oprócz wymiany zderzaków. Stoi na zimówkach na których przyjechał. Świecił się jakiś trójką na wyświetlaczu (chyba komunikat z iDrive), ale nie wiedziałem co to i nie sprawdziłem, a sprzedający stwierdził, że mało paliwa i dlatego. W silniku słychać było jakieś cykanie, ale przyznam się, że pracy v8 przysłuchiwałem się uważniej pierwszy raz więc ciężko cokolwiek mi na ten temat powiedzieć. Podobno była jakaś przygoda na parkingu i wymieniona jest maska (one są aluminiowe?), wszystkie szyby oryginalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Ten M-Pakiet jest dokładany ?? 550i nie mają m-pakietu "w standardzie" ?? Sam zacząłem się interesować tym autem, mój szef ma serie 7 z tym silnikiem i jakoś nie ma z nim problemów. 7er ma nalatane prawie 200 tysi i nic nie robił poza materiałami eksploatacyjnymi... Mówicie, że nie warto się pchać w ten silnik, pomijam już ten konkretny egzemplarz e60 ??
Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety 550i nie ma m-paka w standardzie (nawet jakieś inne bez wisiały na allegro), jak każdy silnik i ten ma swoje problemy (a ktróy nie ma?), a że jest dość rzadki to się o nich dużo nie czyta. Ja by chętnie kupił 5er z takim silnikiem, ale w kraju masz 3 sztuki na krzyż, więc trzeba szukać za granicą, a tam ceny (odrzucając pierwszą stronę ogłoszeń) startują do 19k EUR, czyli z akcyzą wychodzi jakieś 90k PLN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadło tak jak widać: http://otomoto.pl/bmw-550-C31171522.html nadal wisi tylko taniej.

Przód malowany, z tyłu też trochę, napinacz pasa kierowcy jest bodajże z 2008 roku więc poducha raczej wypaliła. Oglądałem sam, bez warsztatu, także nie napiszę, że to szrot, bo jeździł całkiem przyjemnie więc może biorąc pod uwagę cenę jest nawet ok, ale ja się nie zdecydowałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.