Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Turbinka sterowana jest tą gruszka na podciśnienie samochodzik teraz śmiga jak tralala.

Trzeba się przejechać by mieć porównanie.

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
IFrIT_86 nie odpowiedziałeś mi na pytanie niestety :? , czy orientujesz się czy nowe turbo w e6X również było sterowane pod-ciśnieniowo czy elektronicznie ?
Opublikowano

Wszytsko fajnie ale trochę się dziwie ... dla mnie mało sensownym jest zmiana na inne turbo w wypadku jak celujesz w wynik który możesz uzyskać na ori turbo a nie sprawdzasz nawet na hamowni ile wypluje.

Z tego co wiem, to bez eu4 były wydajniejsze i więcej można było kręcić niż ten syf który ja mam czyli eu4.

Lepiej chyba zacząć od zdrowej serii i fmic niż diametralnych zmian, choć bardziej mnie dziwi brak wykresu na np 2 hamowniach.

Opublikowano
Ja zmieniłem głownie turbo bo ori mi padało wec dałen lepsze które pryz mojej jeżdzie jest na wakacjach
Opublikowano

Ja wyszedłem z założenia że na ori i dobrym programie nic nie rozwalisz nawet jak dasz się ponieść emocji ( pół biedy vs na mieście ) np na autostradzie gdzie parę km nie odpuścisz jakiemuś fagasowi w nowszym wozie - btw jak wracałem z programu z wawy to miałem taką akcję z q3 chyba i 225 w deszczu nie był w stanie długo utrzymać - jakaś taka dłuższa dwupasmówka za wawą.

Między innymi też przydaje się fmic.

Opublikowano

No ja cię rozumiem tylko fabryczne turbo bodajże bije 2.4 bara podkreca sie je na 2.6 bara wiec jest podkrecona to co mam, fabrycznie chodzi na 2.6 bara i tak zostalo a mimo to samochód jest mocniejszy po drugie jest odpornijsza na temperature poniewaz pocchodzi z e60 gdzie jest filtr DPF a ja go nie mam wiec wogule ma lajcik.

Mam nadzieje że długo posłuży.

Opublikowano
Hm ........... jeśli z e6X albo e9X można zapożyczyć turbo fabrycznie sterowane podciśnieniowo to chyba jednak zainteresuję temacikiem :wink: .
Opublikowano
Hm ........... jeśli z e6X albo e9X można zapożyczyć turbo fabrycznie sterowane podciśnieniowo to chyba jednak zainteresuję temacikiem :wink: .

No polecam bardzo samochodzik całkiem inny naprawdę śmiga ąz chce się jeżdzić.

Pewnie jak by mi turbo nie padało bym tego nie robił bez potrzeby.

Opublikowano
GTB1752v z E60 jest fabrycznie sterowane elektronicznie. Jak chcecie je zaadaptować do euro 3 to trzeba przerobić na gruszkę. Ale warto bo nie ma porównania GT1749v po programie a GTB1752. To drugie wstaje od 1600 obr i jest dużo szybsze. Ja na tym turbo mam 212KM na doładowaniu 1.75 bara. Choćby się zesrał to nie zrobi tyle na seryjnej GT1749. A nawet jak jakiś magik zapoda w niej to ciśnienie to długo to nie pojeździ
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli miało by wyglądać w pełni jak oryginał to te trzecie, tyle tylko że tam kierunek jest na zwykłej żarówce. Z drugiej strony do czarnej bety te pierwsze dymione też nieźle by wyglądały. Jakbym miał wybierać to brał bym te zbliżone do oryginału.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Jako że posiadam słynne lampy ZKW

W najbliższą sobotę pójdą do regeneracji wkład wejdzie:

- polerowanie kloszy

- regeneracja odbłyśników

- polerowanie soczewki resztę opiszę po zabiegu :)

Opublikowano (edytowane)

Nie wrzuciłem wam wcześniej, to teraz daję dostawa nowego ogumienia na tył letnie.

Goodeyre

Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano

Podsyłam zdjęcia z dzisiejszej regeneracji lamp oraz odbłyśników.

 

Wygląd klosza widać ze matowy itd...

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/15679a6a4c3b.jpg

 

Później popatrzcie jak wyglądały odbłyśniki

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/262dede7efec.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/393ef7f66036.jpg

 

Tutaj fota z zabrudzonej soczewki udało mi się cyknąc jedną druga była taka sama opary od topienia się odbłyśników siadły na soczewce.

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/8ae404649988.jpg

 

A to już po REGENERACJI

 

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/d11c19fbec7e.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/f5427a6122db.jpg

 

Lampy na sam koniec ustawione i spryskane jakimś preparatem (impregnat)

Teraz na drodze w końcu wszystko widać :)

Opublikowano

Zabrałem się też dzisiaj za odkręcanie dolotu.

Będzie on czyszczony wraz z wymianą wszystkich uszczelek, przeczyszczę też egr chociaż nie powinien być brudny (nie dawno czyszczony).

 

Wymieniam też wężyki podciśnienia wszystkie wraz z czyszczeniem zaworków turbiny i egr.

 

Efekty wrzucę w tygodniu.

Opublikowano

jak oponki goodyeara ? Nie są głośne ?

 

odbłyśników to juz własciwie nie miałes ;)

długo zwlekałeś z regeneracją :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Oponki wporządku no z regeneracją były wczęsnij regenerowane z 2 lata temu.

Ale jak zacząłem nic nie widzieć na drodze to trzabyło zrobić.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak opisywałem temat na forum z problemem dmuchawy okazało się że wina lezała w panelu sterowania a nie w jeżu lub dmuchawie

Więc panel został wymieniony zakupiony z allegro i wszystko wróciło do normy :)

 

Temat bardziej rozwinięty tutaj

viewtopic.php?f=69&t=273771&p=2052009#p2052009

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

No zmordowałem zabudowę w bagażniku została cała zmodyfikowana od podstaw.

A więc:

 

1. Tak wyglądała nowa skrzynia zamknięta do mojego głośnika JBL (oczywiście została wytłumiona)

IMG_0467.JPG

IMG_0468.JPG

IMG_0469.JPG
 
2. Lut do głośnika

IMG_0470.JPG

 

3. Głośnik już zamontowany w nowej skrzyni przykręcony spaxami do drzewa

IMG_0471.JPG

IMG_0472.JPG

IMG_0473.JPG
 
4. Przygotówka w bagażniku (rozprowadzenie kabli, wycięcie dziury tam gdzie mam podłokietnik)

IMG_0465.JPG

IMG_0466.JPG
 
5. Tuba umieszczona na miejscu oraz montaż wzmacniacza wraz z kondensatorem.

IMG_0476.JPG

 

6. A tak to wygląda od strony bagażnika

IMG_0477.JPG

IMG_0478.JPG

 

 

Starą skrzynie basową mam na sprzedaż jak by ktoś chciał.

http://allegro.pl/obudowa-skrzyni-basowej-zamknieta-30l-30cm-i5420023052.html

Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano (edytowane)
Doszła mi też dzisiaj kosmetyka w narzędziach w bagażniku przy klapie tylnej, zawsze raziło mnie to w oczy jak otwierałem braki tam. :) Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano (edytowane)

Kolejna modyfikacja wymiana wszystkich znaczków BMW na BLACK CARBON

 

20160601_173952.jpg

20160601_173941.jpg

20160601_173928.jpg

Edytowane przez IFrIT_86

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.