Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Po długim szukaniu w końcu udało mi się zakupić Baware E46 19.01.2013 :guma:

Zakupiłem ją od Forumowicza krzysiek85267

Przebieg przy zakupie to 290 tys km

 

Rozkodowany VIN

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAAS71040FY19416

Kod typu AS71

Typ 320D (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M47DO1

Pojemność skokowa 2.00

Moc 110

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER CHAMELEON/SCHWARZ/GRAU (V3TM)

Data prod. 2003-04-02

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S240A LEDERLENKRAD Kierownica skórzana z pod.pow.

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S265A REIFEN DRUCK CONTROL (RDC) Kontrola ciśnienia w oponach (RDC)

S2CDA LM RAEDER STERNSPEICHE 136 Obr. BMW, st. le. spr. gw. 136

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S660A RADIO BMW REVERSE Radio BMW Reverse (C42)

S723A EDITION EXCLUSIVE Pakiet wydania Exclusive

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn.

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

 

Modyfikacje:

- usunięcie klapek zawirowań (zaślepki aluminiowe)

- wymiana dywaników gumowych dedykowanych firmy PETEX

- wymiana radia na ALPINE IDA-X305S wraz z procesorem dźwięku + skrzynia basowa JBL + wzmacniacz blaupunkt +kostka do sterowania z kierownicy

- wymiana przednich głośników na zestaw MB Quart

- wymiana kierownicy na trójramienną

- usunięcie świateł ledowych i aktywacja fabrycznych świateł do jazdy dziennej

- wymiana żarówek na NARVA Range Power White H7 4500K dlatego aby światła DRL ładnie świeciły na biało a nie na żółto

- montaż klapy łagodzącej wygaszanie silnika

- wymiana tylnych lampek rejestracyjnych na LEDOWE

- zmiana turbiny na gtb1752v

- usunięcie wnętrzności z katalizatora

- aktualizacja całego oprogramowania

- usunięcie zwężki CDV

- zmiana zabudowy subwoofera w bagażniku (głośnik skierowany w środek kabiny)

- wymiana znaczków na masce, kierownicy oraz klapie (Black Carbon)

- wymiana dekielków do felg letnich na Black Carbon

- montaż radia 2DIN od Navipremium na Androidzie 6.0 + kamerka cofania + videorejestrator + Obd2

- montaż rozpórki przedniej STAFFA

- montaż dywaników welurowych PETEX

- montaż routera bezprzewodowego ZTE

- zmiana fabrycznego IC na customowy firmy FMIC

 

 

Serwis/Wymiany : :D

 

Serwis od produkcji po 212 949 km

https://drive.google.com/file/d/1QZMsN4qQqQ4mNwOUa_8Q9ePN1MShpuM-/view

 

Serwis użytkownika z forum który zakupił prosto od Niemca a sprzedał mi :)

- wymienione żarniki w xenonach

- regeneracja odbłyśników xenonów

- wymienione świece żarowe

- wymienione tarcze przodnie + klocki

- wymieniona gałka biegów na m-pakiet

- zmiana radja z fabrycznego na clariona + ramka symetryczna

- wymiana przedniego błotnika lewego (wyszły na rancie ogniska rdzy)

 

Serwis od mojego zakupu:

 

23.04.2013 291964 tys. km

- wymienione tylne osłony tarcz hamulcowych OE BMW

- wymienione tylne tarcze hamulcowe BOSCH

- wymienione szczęki hamulca ręcznego wraz z sprężynkami TRW

- regulacja ręcznego

 

14.06.2013 293654 tys. km

- wymieniony filtr kabinowy CORTECO

- wymiana paska napędowego 6 PK X 2080 CONTINENTAL

- wymiana paska napędowego 4 PK X 968 CONTINENTAL

- wymiana filtra powietrza BOSCH

- wymiana środkowego wieszaka tłumika FISCHER

 

26.10.2013 299986 tys. km

- wymiana filtra paliwa BOSCH

 

08.02.2014 303500 tys. km

- wymiana filtra oleju BOSCH

-wymiana oleju BMW Long Life 5W40

 

07.08.2014 311075 tys. km

- wymiana przednich klocków hamulcowych ZIMMERMANN

- wymiana przedniego czujnika zużycia klocków TEXTAR

 

06.12.2014 322000 tys.km

- wymiana filtra oleju BOSCH

- wymiana oleju na MOTUL X-CLEAN 5W40

 

13.12.2014 323521 tys.km

- wymiana filtra powietrza BOSCH

- wymianan filtra paliwa BOSCH

- wymiana filtra przeciwpyłkowego, kabinowego węglowego PURFLUX

- wymiana kompletnej Odmy Orginalnej BMW

 

20.12.2014 323674 tys.km

- wymiana Piór wycieraczek

- wymiana głównego termostatu

- wymiana łącznika elastycznego tłumika

 

20.05.2015 332012 tys.km

- regeneracja odbłyśników lamp

- polerowanie kloszy

 

25.05.2015 332764 tys.km

- wymiana panela od klimatyzacji

- czyszczenie dolotu + egr + wymiana uszczelek przy kolektorze

- wymiana wężyków podciśnienia

- czyszczenie filterków w zaworach od turbiny oraz egr

 

30.06.2015 333125 tys.km

- poduszki pod silniekiem lewa oraz prawa

- poduszki pod skrzynia lewa oraz prawa

- Olej przekładniowy MTF LT-1 OE BMW

- Olej do przekładni tylnej osi Fuchs

- do dyfra 2 nowe orginalne śruby spustowe (stare były przyrdzywiałe :)

- wszystkie nowe spinki oraz wkręty do zabudowy od spodu silnika

 

04.02.2016 334521 tys.km

- regeneracja alternatora

- wymiana w nim łozysk, szczotek oraz komutatora

 

10.02.2016 334942 tys.km

- wymiana przedniego prawego błotnika

 

13.02.2016 335123 tys.km

- Przednie amortyzatory Monroe Reflex z seri m-pakiet

- górne mocowania amortyzatorów Lemforder

- zestaw osłon i odbojników Sachs

- kompletne gumy oraz śruby wraz z podkładkami do kolumn

- sprężyny na przód i tył firmy EIBACH Pro-Kit

- przednie łączniki stabilizatora Lemforder

- poduszki stabilizatora Meyle

 

12.03.2016 335994 tys.km

- świece żarowe BERU

- pierścień uszczelniający BMW OE 13712247398

- przewód elastyczny BMW OE 13717787863

- uszczelka to turbinki BMW OE 11617801206

 

15-16.04.2016 336474 tys.km

- wykonana akcja serwisowa w BMW związana z wymianą poduszki powietrznej pasażera

- wymiana akumulatorka w pilocie

 

25.04-02.05.2016 336719 tys.km

- w tylne zawieszenie tuleje pływające sztuk 4 wykonane z polierutanu z Olkusza

- zostały wymienione przednie opony takie same jak na tyle są

- zostały ustawione kąty oraz zbieżność

- zostały wymienione tylne przewody hamulcowe na miedziane (do tego spinki, 2 odpowietrzniki oraz regeneracja jednego tłoczka przedniego wraz z gumkami)

- zostały wymienione linki hamulca ręcznego

- został wymieniony płyn hamulcowy ATE DOT 4

- został zalany nowy olej wraz z czynnikiem chłodniczym do klimy

- i co najważniejsze została wykonana kompletna konserwacja podwozia środkiem BOLL (zalepione wszystko :)) przed konserwacją zostały wszystkie elementy maskujące ściągnięte wraz z nadkolami itd. weszło na całe podwozie 4 puszki po 5kg

 

11.05.2016 336803 tys.km

- został wymieniony alternator na regenerowany firmy Lucas

- został wymieniony czujnik ciśnienia doładowania BMW OE

 

17.06.2016 337740 km

- zostały wymienione tylnie amortyzatory Monroe Reflex wraz z elementami montażowymi (śruby, podkładki, uszczelki, odbojniki, poduszka itd.)

 

29.07.2016 338730 km

- został wymieniony olej silnikowy na Motul X-Clean 5W40 + filtr oleju Mann

- został wymieniony płyn chłodniczy na Motul Inugel Expert

 

31.10.2016 340818 tys.km

- został wymieniony Akumulator na Varta Silver Dynamic 85Ah

 

11.03.2017

- wymiana teleskopów maski oraz klapy bagażnika

 

08.04.2017

- wymiana podszybia

 

17-22.04.2017r 344617 tys.km

- wymiana w tyle wszystkich tulei na tuleje poliuretanowe (wózek, wahacze, sanki)

- malowanie wózka, stabilizatora, wahaczy proszkowo

 

16.06.2017r

- polerka całego samochodu oraz nałożenie powłoki ceramicznej

 

20.07.2017r 347187 km

- płukanka silnika przed spuszczeniem starego oleju preparatem TEC2000 Engine Flush (http://tec2000.pl/produkt/engine-flush)

- wlany preparat niby czyszczący układ paliwowy i wtryski TEC2000 Diesel System Cleaner (http://tec2000.pl/produkt/diesel-system-cleaner)

- olej motul x-clean 5W40

- filtr oleju KNECHT

- filtr powietrza KNECHT

- filtr paliwa KNECHT

- uszczelka pod misą olejową ELRING

- nowe oringi pod czujnik temp oleju oraz bagnet

- nowe śruby OE do misy olejowej

- nowy płyn do wspomagania SWAG

- nowe uszczelki do turbiny od węży olejowych (gdzieś był przeciek)

 

11-16.12.2017r 350869 km

- wymiana przednich oraz tylnych tarcz Rotinger

- wymiana klocków hamulcowych Textar

- piaskowanie jarzm i zacisków oraz ich proszkowe malowanie

- wymiana tłoczków, gumek, czujników, śrubek itd

 

06.10.2018r 355803 km

- wymiana wszystkich rolek pasków wieloklinowych firmy INA

- wymiana oleju motul x-clean 5w40 + filtr oleju + płukanka

- wymiana świec żarowych beru

- wymiana zbiorniczka podciśnienia

- wymiana uszczelek i zaślepek kolektora ssącego

- wymiana wężyków podciśnienia

 

01-06.04.2019 358453 km

- regeneracja wtrysków paliwa

- wymiana odmy

- serwis klimatyzacji dobicie gazu wraz z olejem

- montaż zaślepek w tylnich fotelach

Edytowane przez IFrIT_86
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na start zrobiłem:

 

1. Usuwam klapki zawirowań (zamiast nich wkładam zaślepki aluminiowe)

http://moto.bmw-klub.pl/forum/download/file.php?avatar=71426_1347890713.jpg

2. Zakupiłem wycieraczki gumowe PETEX (te które aktualnie są niezbyt pasują)

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRLhRnwlzLkVkhxoYxUDsKpCLs_W6ke_gIgftWVRAMuslx439_NhyaxeXpZgg

3. Wymienię radio które mam ALPINE iDA-X305Shttp://www.alpine.com.pl/p/Products/digital-media-receiver21/ida-x305s

plus do tego Procesor Dźwięku IMPRINT SOUND PXA-H100 http://www.alpine.com.pl/p/Products/processors14/pxa-h100

oraz Zestaw Zwiększający moc KTP-445 http://www.alpine.com.pl/p/Products/add-on-amplifier3597/ktp-445

i oczywiście dokonam kalibracji całego systemu http://www.alpine.com.pl/p/Products/imprint47/ktx-h100

4. Dokupuje także interfejs by sterować multifunkcja z radja

Opublikowano

Wymieniłem też lewe lusterko bo miało jakieś plamki na sobie

Radio zamontowane oraz multifunkcja działa.

Wrzuciłem na przód głośniki BMW E46 zes. dedykowany MB Quart Germany oraz do tyłu skrzynie basową JBL z wzmacniaczem Blaupunkt.

Teraz coś tam słychać basu.

 

oraz

 

Wyłączyłem system RDC ponieważ czujniki w kołach zimowych mają zużyte bateryjki a w letnich wogóle ich nie ma zrobiłem to programem NCS Expert teraz nic nie świeci mi się na blacie

Opublikowano (edytowane)

Jako że wkońcu Wiosna do nas zawitała więc zmiana felg na letnie

 

Setup Letni

 

101_3192.JPG

101_3193.JPG

101_3197.JPG

Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano (edytowane)

Ale wkońcu zmieniłem kierownice na trójramienną zakupioną od forumowisza z innego forum

Słońce troszkę dawało i tak wyszło średnio

 

Oczywiście moja stara czteroramienna kierownica jest na sprzedaż

http://allegro.pl/kierownica-e46-poliftowa-multifunkcja-poduszka-i3179357957.html

 

IMG_0031.JPG

Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano (edytowane)

A więc że w sobote 20.04.2013r ładna pogoda była samochód został ładnie nawoskowany wysprzątany wyodkurzany nasmarowana skórka i dodatkowo zrobiłem to :)

 

Usunołem światła ledowe a aktywowałem do jazdy dziennej te fabryczne.

 

Macie jakieś propozycje co do żarówek długich bo posiadam xenony i ładnie na biało świecą natomiast teraz te dzienne świecą na żółto.

 

IMG_0025.JPG

Edytowane przez IFrIT_86
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładna sztuka, dobrze utrzymane wnętrze. Ciekawi mnie jedno, skoro Twoje wygląda ładnie przy 300 tys km to ile mają te zajechanę wnętrza co niby mają po 200 tyś.....bezawaryjności życzę.

 

PZDR>

Opublikowano
no to tamte fury mają grubo pewnie po 400tys. km hehehehe ja sam bylem pod wrażeniem że tak ładnie w środku :)
Opublikowano
Ja mam u Siebie takie same fotele i jak kupowałęm swoja miałą ok 210 000 i tak Sobie myśle hmm... ciekawe czy to możliwe żeby tak fotel wyglaał, ale historie sprawdziłem i sie okazało że przebieg ori, także przy 290000 nie bede sie obawiał o stan foteli:) generalnie można się natknąć. Bo wyglądają na 190 a nie 290;]
Opublikowano (edytowane)

Parę fotek jak wyglądają aktualne światła DRL oraz wnętrze i nie było fotki bagażnika :)

 

IMG_0025.JPG

IMG_0026.JPG

IMG_0027.JPG

IMG_0028.JPG

IMG_0029.JPG

IMG_0030.JPG

IMG_0031.JPG

IMG_0033.JPG

Edytowane przez IFrIT_86
Opublikowano

Ladne auto. Wnetrze widac ze zadbane.

 

Zapytam z ciekawosci, kierownice kupiles juz z airbag czy musiales kiere i poduszke kupowac odzdzielnie?

Opublikowano
no to tamte fury mają grubo pewnie po 400tys. km hehehehe ja sam bylem pod wrażeniem że tak ładnie w środku :)

 

To że wnętrze nie jest mocno zużyte wynika głównie z pokonywania długich tras. Auto może mieć 100000km i mieć dobite wnętrze albo 400000km i mieć prawie jak nowe. U siebie też mam boczki z tego materiału i przez 26000km od momentu zakupu auta widzę że niestety do prawdziwej, grubej skóry jaka montowana w starszych autach wiele mu brakuje. Kosmetyki do skóry można sobie darować bo LEDER CHAMELEON to zwykły plastik :wink:

Opublikowano
Widzę, że w bagażniku musi być yc yc yc yc :D hhehehe

 

Oczywiście że musi być coś basiku z audio troszkę się nakombinowałem by było zadowalająco bo normalnie to masakra ale teraz chociaż siadam odpalam fure radio i można jechać hihihihihi :D

Opublikowano
Ladne auto. Wnetrze widac ze zadbane.

 

Zapytam z ciekawosci, kierownice kupiles juz z airbag czy musiales kiere i poduszke kupowac odzdzielnie?

 

A więc kierownice kupiłem z poduszką bo wcześniejszą miałem czteroramienną a tam wogóle inna poduszka jest i wystarczyło tylko wyciągnąć i włożyć nową tylko musisz mieć kierownice z kablami do poduszki najlepiej bo te co ja miałem były inne do 4 ramiennej są inne niż do 3 ramiennej

Opublikowano

No to będzie czakała mnie wymiana żarówek by ładnie DRL wyglądały zdecydowałem się na

NARVA Range Power White H7

Opublikowano

A więc kierownice kupiłem z poduszką

 

Tez mam 4ro ramienna kierownice. Jezeli zdecydowalbym sie wziac BMW, ktore teraz testuje to chyba tez bym wymienil na 3 ramienna. Bardziej mi sie podoba. Niestety, wszystkie ktore widzialem byly bez poduszek.

Opublikowano
Fajnie że wspomniałeś o wymianie żarówek H7, też jakiś czas o tym myślę, więc jak zamontujesz poka poka foty jak to wygląda i świeci:)
Opublikowano

Dzisiaj doszła do mnie paczuszka i zostały wymienione takie elementy:

 

- tylnie osłony hamulcowe

- szczęki hamulca ręcznego wraz z nowymi sprężynkami

- tarcze tylnie

Opublikowano

Pokaż zdjęcia Panie Kolego ;) ......... bo do wymiany tylnych osłon trzeba ściągnąć troszkę rzeczy ........ .

 

Ogólnie autko trafiło w dobre ręce :) .

Opublikowano

poleciałem troszkę prostszą metoda rozkręciłem zacisk z jarzem to masz 2 śruby 16 póżniej wyciogłem tarcze zdemontowalem stare szczęki to chwila.

Co do osłon odkeciłem 2x 10 i 2x 16 rozwaliłem blache natomiast nowe przeciołem na pół nawierciłem sobie skeciłem i znitowałem dodając w tyle blaszke po to aby nie ściągać piasty bo by była do wymiany wyczytałem na forum że tak można zrobić bo i tak osłona będzie stabilnie siedzieć i tak też siedzi :)

Opublikowano
:( przede mną też Ktoś tak zrobił wrrrrrrrr z lewej strony bez dodatkowego wzmocnienia i cierpliwie czekam na wymianę tylnych łożysk :norty: .
Opublikowano
no z tymi oslonami jest kiepska sprawa a musza być okej bo kurde ręczny się trzyma na nich w jedenj juz mialem wygnite i srubka wypadla :) i nie trzymal wogule
Opublikowano

Żarówki dzisiaj wymienione na NARVA Range Power White H7 - 4500K.

Ładnie świecą bielszym światłem niż zwykłe na żółto jak będę miał aparat cykne fotke wieczorkiem by lepieje było widać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.