Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znajomy kupił od tej samej firmy nową turbinę i objawy były identycze , oczywiście reklamował .Turbinę sprawdzili i odesłali wraz z wydrukiem z wyważarki i stwierdzili że to nie wina turbiny tylko że na stronie zimnej na wirniku były ślady szlifowania których wcześniej tam nie było,ale turbina po ponownym założeniu śmiga cichutko-wnioski nasuwają się same.
  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Znajomy kupił od tej samej firmy nową turbinę i objawy były identycze , oczywiście reklamował .Turbinę sprawdzili i odesłali wraz z wydrukiem z wyważarki i stwierdzili że to nie wina turbiny tylko że na stronie zimnej na wirniku były ślady szlifowania których wcześniej tam nie było,ale turbina po ponownym założeniu śmiga cichutko-wnioski nasuwają się same.

No to zle info dla mnie :? bo to koszty i czas.

 

W pierwszej kolejnosci musze wyeliminowac osprzet. W czwartek bede juz cos wiecej wiedzial.

Opublikowano

U mnie ten dźwięk również się pojawia, natomiast jeżeli chodzi o pracę turbiny to wszystko jest w normie :)

 

Jak myślicie jaka jest żywotność turbo i jego elementów w przypadku N47M2 ?

Opublikowano
Znajomy kupił od tej samej firmy nową turbinę i objawy były identycze , oczywiście reklamował .Turbinę sprawdzili i odesłali wraz z wydrukiem z wyważarki i stwierdzili że to nie wina turbiny tylko że na stronie zimnej na wirniku były ślady szlifowania których wcześniej tam nie było,ale turbina po ponownym założeniu śmiga cichutko-wnioski nasuwają się same.

Nie chciałem o tym pisać ale miałem podobną historię i to też przyczyniło się do rozwiązania problemu. Tylko ja pojechałem do nich zakład mieli w Zbuczynie. Obsługa dramat a zakład jak jakaś dziupla wygląda. Nie chcieli nawet posłuchać jak auto chodzi tylko stwierdzili ze trzeba wyjąć turbo. Wyjęli turbo rozebrał bez żadnego pytania przeważył na maszynie podszlifował i stwierdził ze jest lepiej wyważona niż z fabryki. Moje pytanie co z gwarancją? A Pan na to ze od Nich kupiłem turbo więc to Ich sprawa jak załatwia reklamację. Nie wspomnę już że szukali usterki w samochodzie świadczącej o tym ze "awaria" turbiny jest tym spowodowana lub winny jest zakład wymieniajacy turbo. Niczego sie nie doszukali złożył spec auto ja siedziałem tam cały dzień i patrzylem na ręce. Nic nie płaciłem narazie wszystko chodzi ale perypetie z nową turbiną miałem nie tylko Ja czyli coś w tym jest. Turbin na stanie nie mają żadnych tylko gdzieś w POLSCE je zamawia i na następny dzień jest u nich

Opublikowano
Znajomy kupił od tej samej firmy nową turbinę i objawy były identycze , oczywiście reklamował .Turbinę sprawdzili i odesłali wraz z wydrukiem z wyważarki i stwierdzili że to nie wina turbiny tylko że na stronie zimnej na wirniku były ślady szlifowania których wcześniej tam nie było,ale turbina po ponownym założeniu śmiga cichutko-wnioski nasuwają się same.

Nie chciałem o tym pisać ale miałem podobną historię i to też przyczyniło się do rozwiązania problemu. Tylko ja pojechałem do nich zakład mieli w Zbuczynie. Obsługa dramat a zakład jak jakaś dziupla wygląda. Nie chcieli nawet posłuchać jak auto chodzi tylko stwierdzili ze trzeba wyjąć turbo. Wyjęli turbo rozebrał bez żadnego pytania przeważył na maszynie podszlifował i stwierdził ze jest lepiej wyważona niż z fabryki. Moje pytanie co z gwarancją? A Pan na to ze od Nich kupiłem turbo więc to Ich sprawa jak załatwia reklamację. Nie wspomnę już że szukali usterki w samochodzie świadczącej o tym ze "awaria" turbiny jest tym spowodowana lub winny jest zakład wymieniajacy turbo. Niczego sie nie doszukali złożył spec auto ja siedziałem tam cały dzień i patrzylem na ręce. Nic nie płaciłem narazie wszystko chodzi ale perypetie z nową turbiną miałem nie tylko Ja czyli coś w tym jest. Turbin na stanie nie mają żadnych tylko gdzieś w POLSCE je zamawia i na następny dzień jest u nich

Dobrze, ze napisales bo to wazna informacja. Jak pisalem jutro bede po sprawdzeniu osprzetu to dam znac, ale cos czuje ze musze sie szykowac na reklamacje niestety.

 

Jak przewazaja to musza ja rozbierac i na nowo ustawiac ? Bo teraz to juz tez niemam pewnosci czy zrobia to jak fabryka :?

 

Teraz sie nasuwa pytanie skad maja te turbiny i jakiej sa jakosci.

Opublikowano
Tą turbinę którą kupował kumpel miałem w ręku i jak najbardziej funkiel nówka nie śmigana ,ale ewidentnie nie do końca była dobrze wyważona .
Opublikowano
Rozbieraja turbinę. Zdejmują muszle i zostaje sam wkład taki jak można kupić na allego za 700 zł. Wyważają na maszynie i składają. Mają przyrząd do ustawiania zmiennej geometrii. Turbo pracuje bez zarzutu wstaje ładnie i trzyma moc. Turbina mi przyszła w oryginalnym pudle mitsubishi z nalepka dotyczącą modelu. Turbo ma oznaczenia jakimś mazakiem na śrubach służących do rozbierania i na śrubie od kapturka zmiennej geometrii też. Jak ją mają na stole to od razu widać czy było coś kombinowane także uważać. Na aucie pierwsze co sprawdzają to czy nie jest zapchany katalizator bądź dpf czyli trzeba sprawdzić u siebie czy jest wszystko ok
Opublikowano
Nie tylko ten dziwny odgłos

Czyli mozna jezdzic i nieruszac ?

 

Wymienion pompa wody *miala luzy* i lozysko z napinaczem + nowy plyn. Ubylo 700zl - moze odpadl jeden dzwiek pompy ale dalej cos szura lekko :mad2:

Dzwiek jest tez troche slyszalny w wydechu siedzac w aucie z otwartmi drzwiami.

 

Film z dzwiekiem tyle co zrobiony

Opublikowano

Zmienilem pierscien uszczelniajacy od strony zimnej- niestety brak poprawy.

 

Podejzenie pada jednak na regulacje turbiny-moze przeladowywac lekko *pomimo , ze jest fabrycznie nowa*

Jak potestuje cisnienie dam znac.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Turbo sprawdzone w niezaleznej firmie - diagnoza turbo w porzadku

Prawdopodobnie bylo zle skrecone i puszczalo spaliny.

 

Po ponownym skręceniu dźwięk zniknął ?

Opublikowano

Dalej to samo niestety, czyli dzwiek jaki byl taki jest.

Turbo bylo sprawdzane przy mnie na miejscu w polecanym zakladzie, ktory stwierdzil ze parametry pracy turbiny sa ok i wszystko gra .

Odpuscilem temat bo mam juz dosc.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podbijam temat,

 

Turbo bylo testowane na maszynie Cimat, bylem przy tym osobiscie > dokladnie takie testy i ta maszyna co na filmie ponizej

*jedynie ostatni test niebyl robiony -ten co wstawiaja chyba nadmuch na wirnik ? -i rysuje 2 nakladajace sie na siebie linie

 

 

Wyniki testu ustawien/ doladowania i tego co ta maszyna sprawdza bardzo dobre. Wirnik jest na bank wywazony b.d *mam wydruki* fachowcy ktorzy sprawdzali turbo na tej maszynie mowia, zeby szukac gdzie indziej przyczyny dziwnego chrobotania przy zejsciu z obr tkz *surge* odlglos > filmik nie moje auto, ale ten sam dzwiek https://www.youtube.com/watch?v=Dd5kG-MwpAw&feature=youtu.be

 

Czy maszyny mogly sie pomylic ? i zle sprawdzic domykanie geomterii, cisnienie ? sam niewiem. Przed tymi pomiarami w niezaleznej firmie turbina byla wyslana na reklamacje i tez stwierdzone, ze jest wszystko ok z turbo.

 

Czy przeplywka moze powodowac takie efekty ?

 

Moze ktos z ogarnietych w temacie *moze ktos tunerow podpowie ?* bo juz niemam pomyslow , niechce go trzeci raz demontowac, niechce tez ruszac fabrycznie ustawionego sterownika skoro wszystkie testy wyszly poprawnie. Chce kupic interfejs i podpiac sie pod Inpe, zeby sprawdzic cisnienie turbo, ale czy jest sens skoro maszyna za kupe kasy potwierdzila poprawne parametry ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
U mnie ten dźwięk był luzem na wirniku, i po zmianie turbo dźwięk znikł. To że turbina na wyważarce jest ok i pompuje też ok nie oznacza że nie ma tam zbyt dużego luzu po regeneracji. Przy tym dźwięku ubywało mi już dużo oleju przy ostrej jeździe, jeżeli u ciebie też to występuje to pewno jest ten sam problem.
Opublikowano (edytowane)
Turbina jest fabrycznie nowa. Nie ma luzu na wirniku. Oleju mi nieubywa. Przegladajac turbo luz tez sprawdzali Edytowane przez Lendio
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Problem dzwieku przy spadku obr rozwiazny -wystarczylo lekko ruszyc kapturek od geometri.

Niewiem skad problem wynikal bo turbo wedlug maszyny bylo wzorowo ustawione. Obecnie turbo wstaje przy dobrych obr i jest ok mocowo.

 

Pojawil sie inny problem- jak otwieram auto i sterownik sie nastawia to troche go glosniej slychac (cicho bzyczy) -nic nieskacze / nie pika.

Pytanie: czy moze tak byc ? czy moze to skutkowac problemami ?

Opublikowano
Na zimnym i ciepłym problem znikł?

Tak tak jest OK jesli chodzi o ten dziwek powietrza w filtrze -filmiki wczesniej.

Tyle, ze jak wyzej pisalem slychac ciche bzyczenie eletrozaworu jak jest napiety po zamknieiu/otwarciu auta. Choc nieskacze nie pika itp *tez o takich objawach czytalem ns forum* NIewiem czy moze tak byc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.