Skocz do zawartości

[e46] 330i WBAEV510X0PE01405 Poznań


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, co sądzicie o tym samochodzie: http://allegro.pl/bmw-330i-mpakiet-full-wypas-jedyna-na-allegro-i3185794881.html?

 

Na zdjęciach wygląda całkiem nieźle. Zastanawiam się nad obejrzeniem, ale może już ktoś zna te autko i może powiedzieć czy jest warte uwagi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ładna, szkoda że z odwróconymi małymi kierunkami w przednich błotnikach, ale może dlatego że bezwypadkowa a może ktoś tak lubi :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich obrazkach z poliftowym e46 w sedanie, które teraz znajduję, kierunki wyglądają tak samo, natomiast w coupe rzeczywiście inaczej. Nie jest właśnie tak, że różnią się w zależności od wersji nadwozia? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko sam jeździłem tak przez miesiąc chyba jak ukradli mi wkłady lusterek i boczne kierunki :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że było. Z wyszukiwarki korzystam ;)

 

Tylko z tego wpisu nic nie wynika jak dla mnie. Chyba że nie umiem czytać między wierszami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
napisal w ogloszeniu ze sprowadzil dla siebie po pol roku poszukiwan w polsce a ledwie po sprowadzeniu wystawil ja na sprzedaz w zeszlym roku...

🙃🙃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich obrazkach z poliftowym e46 w sedanie, które teraz znajduję, kierunki wyglądają tak samo, natomiast w coupe rzeczywiście inaczej. Nie jest właśnie tak, że różnią się w zależności od wersji nadwozia? :roll:

 

W tym egzemplarzu na pewno są źle założone, w sedanie najdłuższy bok kierunka ma być na górze.

 

W coupe tak samo ale są inne kierunki.

http://img824.imageshack.us/img824/2807/underh.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawne oko macie Panowie ;) Dziękuję za uwagi. Dziś jadę obejrzeć to autko, może sprawa z kierunkami się wyjaśni. Edytowane przez edek.by
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się zastanawiam. Dokładny raport z oględzin umieszczę w poniedziałek ;) Jedyne, co mogę powiedzieć nie wchodząc na razie w szczegóły to to, że samochód nie jest bezwypadkowy i wymaga trochę kasy i czasu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam z wielką ciekawością bo mam bliziutko i nawet chciałem dzisiaj jechać oglądać to auto ale jak piszesz że byłeś i się zastanawiasz...

 

Wysłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

Moduł do własnej konfiguracji świateł E39 sprzedam!



icon3.png BMW E36 316i M43

icon1.pngBMW E61 530D M57N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, zabronić Ci pojechać, obejrzeć, a nawet kupić nie mogę :wink: ja z kolei będę mógł podjąć ostateczną decyzję w poniedziałek, jak będę miał wszystkie dane i podsumuję wszystkie za i przeciw.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie dodam od siebie ;) .

 

 

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAEV510X0PE01405

Kod typu EV51

Typ 330I (EUR)

Typoszereg E E46 (4FL)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M54

Pojemność skokowa 3.00

Moc 170

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF LASER/ANTHRAZIT (G7AT)

Data prod. 2003-05-10

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S167A ABGASNORM EU4 Norma spalinowa EU 4

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S226A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S338A M SPORTPAKET II M Pakiet sportowy II

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S644A HANDY VORB. MIT BLUETOOTH-SCHNITTS. Instalacja tel. kom. z Bluetooth

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S710A M LEDERLENKRAD M Kier. sport. wielofunk.

S716A M AERODYNAMIKPAKET II Pakiet aerodynamiczny

S724A EDITION SPORT Wydanie Sport

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S770A INTERIEURLEISTE ALU CUBE SILBER Listwy wewnętrzne Alu Silver Cube

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

S788A M LEICHTMETALLRAEDER Obr. BMW, st. le. indywid.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

P972A COMFORT PAKET Pakiet komfort

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S210A DYNAMISCHE STAB. CONTROL (DSC) Dynamiczny ukł. przeciwpoślizgowy

S411A FENSTERHEBER,ELEKTRISCH VORN/HINTEN Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S473A ARMAUFLAGE VORN Podłokietnik przedni

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S550A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy

S832A BATTERIE IM KOFFERRAUM akumulator w bagażniku

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak:

1. Jeśli ktoś jest zainteresowany przód do dokładnej weryfikacji pod kątem bezwypadkowości;

2. Brak poprawnego obiegu cieczy chłodzącej;

3. Bląd konwertera momentu obrotowego w skrzyni, po skasowaniu i przejechaniu się autem ponownie się nie pojawił;

4. Można by było wymienić tylne tarcze i klocki;

5. Warto wymienić olej w skrzyni;

6. Niepoprawnie założone boczne kierunki, nieoryginalny lewy przedni kierunek;

7. Wymaga poprawek lakierniczo-blacharskich.

 

Na plus:

1. Zadbane wnętrze + oryginalnly M-pak;

2. Wymieniona odma z przewodami;

3. Wymienione przednie tarcze i klocki;

4. Wymieniony termostat;

5. Są papiery i KS (autentyczność niesprawdzona).

 

Samochód wymaga dopieszczenia, zarówno mechanicznie jak i wizualnie. Mimo wszystko, ten kto ma zapał, chęć, czas i przede wszystkim pieniądze - można rozważać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem osobą o wystarczającej wiedzy technicznej, nie chciałbym nikogo wprowadzać w błąd rozwijając podane wyżej informacje tak jak ja to rozumiem, bo może rozumiem je źle albo niedokładnie. Jeśli kolega, który sprawdzał dla mnie ten samochód, zechce się wypowiedzieć na ten temat, to będziesz miał pewność, że to jest ktoś kto gada sensownie i nie wpuści nikogo w maliny (tak jak ja mógłbym to zrobić niechcący ;) ).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubsza sytuacja wygląda tak :) :

 

http://img811.imageshack.us/img811/8210/screenshot001im.jpg

 

http://img198.imageshack.us/img198/3698/screenshot002dxx.jpg

 

http://img845.imageshack.us/img845/5159/screenshot003frr.jpg

 

 

Bez-wypadkowość

 

 

- wszystko wskazuje niestety :( , że walnięty/uderzony był przód i lewa przednia strona autka ............. ;

 

- lewy przedni kierunek zamiennik DEPO ;) ;

 

- pas przedni najprawdopodobniej z przed-lifta a oglądaliśmy po-lifta;

 

- w 2/3 miejscach popękana osłona wiatraka visco przy chłodnicy;

 

- demontowane przednie amortyzatory siły uderzenia;

 

- okolice lewego przedniego kielicha do dokładniejszej weryfikacji, rzuca się w oczy nie fabryczna masa uszczelniająca, oraz jest różnica w odcieniach mat-połysk;

 

- górna część kielicha fabryczna ale jedna pierdółka przy nim jest lekko przekrzywiona :mrgreen: .

 

 

Ogniska korozji:

 

- prawy przedni próg (standard);

 

- lewy tylny błotnik jest widoczna jakaś malutka zaprawka;

 

- z prawej strony chyba na błotniku również widziałem parchy (nie lubię tego zwrotu);

 

- kojarzy mi się, ze coś również było na lewym przednim błotniku.

 

 

Demontowane były:

 

- przednie błotniki

 

- maska

 

- lewe przenie drzwi

 

 

Malowane były:

 

- maska

 

- przednie błotniki

 

- lewe przednie drzwi

 

Szpachli nie wykryłem, ogólnie malowanie wyżej wymienionych elementów również mi nie przeszkadza .......... chociaż maska na rantach mogła by być lepiej zrobiona.

 

 

Wnętrze

 

Piękne jak na autko, które ma prawie 260 tys na blacie, samochód sprawia wrażenie bardzo zadbanego, a to dobrze rokuje.

 

 

Dolegliwości

 

 

- do wymiany tylne tarcze + klocki i można by kupić szczeki hamulca ręcznego itd. (osobiście uważam, ze jeszcze nie ma konieczności zmiany ....... ale zawsze można ;) );

 

- brak strumienia cieczy chłodzącej najchłodniej kalkulując jest objawem padniętej pompy wody ...... .

Na niekorzyść również działa "zmęczony" koreczek odpowietrzający przy zbiorniku wyrównawczym, bo jak mi podpowiedziała jedna Osoba ;) przy zapowietrzonym układzie również może nie być strumienia (zakładam, że układ został poprawnie odpowietrzony).

Z chłodzeniem można by się spodziewać niestety jakieś niespodzianki ...... w ogóle w najczarniejszym scenariuszu to może w przyszłości bliższej lub dalszej (oby albo w ogóle) kwalifikować się do wymiany uszczelka pod głowica ........... .

Aktualnie nie dopatrzyłem się:

- oleju w płynie chłodzącym;

- dymu;

- pęcherzyków powietrza itd.

 

- pomarudziłbym o troszkę ;) zapocony dyfer (wymiana oleju z poprawa drożności zaworka odpowietrzającego i będzie ok ;);

 

- brak opon zimowych :( to nie wada, ale jest to praktycznie najdroższa 3.0i na allegro więc można troszkę wymagać .......... .

 

 

Komp

 

 

- mata zajętości fotela pasażera do weryfikacji;

 

- odłączany był akumulator, ale to nie jest ważna informacja ;), ..... jeśli do ładowania ............ to zimą aku może być do wymiany ....;

 

- między innymi błąd konwertera momentu obrotowego w skrzyni, który nie pojawił się ponownie ....... ale tego bym pilnował;

 

http://img21.imageshack.us/img21/1310/screenshot029mo.jpg

 

http://img23.imageshack.us/img23/8183/screenshot030lj.jpg

 

- czujniki prędkości kół do sprawdzenia ........ chociaż po spokojniejszej analizie mogły się "zapisać z partyzanta" przez jakieś spadki napięcia itd.;

 

- pojawił się błąd przedniego czujnika samo poziomowania xenonu .... już nie występuje;

 

- zapisał się błąd sugerujący złą prace czujnika poziomu oleju, albo samego ciśnienia oleju ........ mając "ogarnięty" w 100 % układ chłodzenia warto by sprawdzić ciśnienie oleju itd., bo jego stan to 80 % ;) na wskaźniku;

 

- błąd zasilania anteny radia również już nie występuj.

 

- najprawdopodobniej lusterka nie maja podłączonego ogrzewania ............ albo są zamontowane wkłady "nie grzejące";

 

- autko zastaliśmy praktycznie "rozgrzane" :arrow: 58 C;

 

- prze-pływka miodzio a to ona jest najważniejsza w benzynie :cool2:;

 

- vanos-y ok;

 

- wydaje mi się, że sondy lambda mogły by pracować pod troszkę mniejszym "V" .......... aby skład mieszanki "miał charakter bardziej ubogi";

 

- również wydaje mi się, że czas trysku pod obciążeniem mógłby być troszkę krótszy.

 

Dwa ostatnie myślniki to takie moje fanaberie ;) , oceniany samochód przecież nie jest nowy :wink: .

 

 

Plusy

 

 

- wizualnie/wyposażeniowo bardzo ładna sztuka;

 

- Bumka sprawia wrażenie zadbanej;

 

- wymieniony termostat - koszty ;);

 

- wymieniona odma z przewodami - koszty ;);

 

- wymieniona tarcze i klocki przód - koszty ;);

 

- są papiery i KS bez wnikania w 100% autentyczność;

 

 

Wnioski

 

 

Ciężka sprawa bo autko jest ogólnie bardzo ładne i to utrudnia podjęcie decyzji ;), jak Ktoś tylko oczami kupuje to już siebie pewnie w niej widzi ;).

Najbardziej odstrasza mnie wypadkowość, która toleruje jak mamy do czynienia z typową obcierka parkingowa, przerysowaniem itd. itd.

 

Opis Ciebie przekonuje, to bierz ze sobą dobrego lakiernika - blacharza niech popatrzy po swojemu na lewą przednią część samochodu, później kontrolnie geometria i negocjujemy/kupujemy :) .

 

Wydaje mi się, że fajnie by było gdyby aktualny Właściciel naprawił układ chłodzący ........... pewna szansa na to jest jeśli dobrze zrozumiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadna frajda jeździć 330 w Automacie ,tyle dodam

I podoba mi sie ze nie jest handlarzem :cool2: bo wtedy napewno jest wzorowym obywatelem który kupil auto i juz mu sie szybko znudziło i musi sprzedać .

 

Jak ktoś ma wiedzę i jaja to nieważne od kogo kupuje tylko co kupuje ,wszystko można sprawdzić .

 

Dawno mnie tutaj nie było :D

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dłuższym zastanowieniu się i podliczeniu minimalnych kosztów doprowadzenia auta do stanu zbliżonego do idealnego przy optymistycznym scenariuszu z pompą wody, stwierdziłem, że wolę mieć samochód mniej "wypasiony", ale jednak bezwypadkowy i z mniejszą ilością "ale" ;) Przy tym samochodzie za dużo jest niuansów, które może z punktu widzenia osoby, która dobrze się zna na samochodach i potrafi naprawiać samodzielnie, albo ma nieograniczony budżet, są mało istotne, ja jednak wolę wydać 30k na auto, do którego nie musiałbym dołożyć na dzień dobry jesze kilku tysięcy. Oczywiście pewne mankamenty tego samochodu też można by było potraktować z przymrużeniem oka, bo samochód nie jest nowy, gdyby nie występowały kolejne (np. stan blach, gdyby nie był walnięty; pompa, gdyby nie był walnięty; a nawet może i to, że był walnięty, gdyby został zrobiony idealnie i nie było kwestii pompy, poważniejszych błędów, stanu karoserii itd.), które jako całość dla mnie są nie do zaakceptowania. Taki jest mój subiektywny wniosek :) Edytowane przez edek.by
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.