Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy prosze o rade dzis moja niunia odmowila posluszenstwa.po wlozeniu kluczyka do stacyjki i nacisniecia start zaswiecil sie ekran idrive i zero reakcji.ze sprzeglem naciskam start rowniez zero reakcji,poprostu nie wlacza zaplonu.ma ktos pomysl co jest grane?nie podlaczalem inpy bo stwierdzilem iz jak nie dziala druga pozycja kluczyka to nie polaczy sie z inpa.dodam iz dzien wczesniej zona przyjechala zgasila normalnie auto i wszystko bylo ok.w obd byl wsadzony elm 327 bluetooth i tak jezdzil 2 dni moze przez to sie wkradl jakis fault.ma ktos pomysl jak to ugryzc?
Opublikowano
Pierwsze slysze zeby dzialala z pierwszej pozycji.u mnie zawsze na drugiej pojawiaja sie dwie czarne kropy w inpie:) w pierwszej nigdy.moze zaczne od odlaczenia aku na 15min .pozniej bede kombinowal z inpa.
Opublikowano

Zacięty ELV... Jak wkładasz kluczuk do stacyjki, to nie odryglowuje kierownicy prawda? A zawsze to robił...

Rozwiązanie:

4 opcje:

 

ad.1 Słaba bateria jak wspomniał przedmówca

 

ad.2 Prgramowanie CAS, najnowszym softem

ad.3 Wymiana kolumny kierowniczej

ad.4 Wymiana CAS

 

Zaprosił bym Cię do siebie, ale do Rawicza wlkp. masz za daleko... Więc w Twoich okolicach polecam Ci BMW Centrum Serwis - Kraków (to nizależny warsztat), powołaj się na mnie dostaniesz duży rabat.

Opublikowano
Fakt nie ma odryglowania.a elm 327 bedac w obd przez noc mogl aku rozladowac?jakie sa koszty ewentualnej wymiany cas?
Opublikowano
Fakt nie ma odryglowania.a elm 327 bedac w obd przez noc mogl aku rozladowac?jakie sa koszty ewentualnej wymiany cas?

 

Jeśli zapuściełeś testowanie setrowników to mógł, bo nie które steroniki w ogóle "nie poszły spać"... Jeśli nie było testownia to raczej nie... Naładuj acu ewentualnie odłącz kleme IBS (-) od sterowania, ( 3 pinowe złącze z przewodami o małym przekroju, bodajże 0,5...) powinien zareagować.

CAS raczej nie pada, na 20 przypadków 1 razy padnięty, zazwyczaj wystarczy samo przeprogramowanie najnowszym softem, po programowaniu ELV taktowany jest wyższym napięciem wiec problem zazwyczaj nie wraca, w bardziej wysłużonych autach, z przebiegiem grubo powyżyej 200k pada sam ELV, wtedy trzeba wymienić niestety całą kolumnę i niestety jest to droższa opcja niż CAS... Nowy CAS z ASO koło 800zł netto, nowa kolumna ok 2k zł, używka to jak trafisz od anglika pasuje... Oczywiście sam ELV też idzie wymienić, ale nie polecam tej opcji...

Opublikowano

Nie testowalem sterownikow,normalnie auto zjechalo do domu,a dzis juz nie odpalilo.lecz modul 327 byl cala noc w obd.moze on rozladowal badz cos uszkodzil w cas.ewentualnie nie uspil sie samochod jak wykrywal cos w obd i rozladowal acu.ok dzieki za pomoc jutro rano bede walczyl;)

 

 

temat do zamkniecia,sprawa sie wyjasniła,elm 327 rozładował akumulator,a ze wzgledu na to iz musiałem jechac do pracy,nie sprawdziłem wku przed wyjscie z domu:) odpaliłem na kable z drugiego wozu,Capaz trafił w dyche;)dzieki koledzy za pomoc!

 

tak na marginesie dla potomnych,prawdopodobnie jak zostawicie na noc moduł 327 w obd to nie usypia systemów,chyba ze sie myle;p

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.