Skocz do zawartości

ZROB TO SAM E60 przycisk sport mode -zwiekszenie mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Oco tak wlasciwie chodzi bo nie bardzo rozmiem, my w swojich 530d tez mozemy zrobic takie cos czy tylko silniki benzynowe?? ma wogole ktos zrobione cos takiego? funkcjonuje? prosze o wasze opinie na ten temat Edytowane przez stritfajter
  • Odpowiedzi 130
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
do czego on tam sie wogole wpina tym przyciskiem? gdzies do tego panelu gdzie jest grzanie foteli pdc itp? i ztego widze ze pod filmem same pozytywne komentarze nawet ci co maja silniki diesla 525d sa zadowoleni
Opublikowano
Z informacji w linku wynika ze przy manual shift masz, szybsza reakcję przepustnicy, układu kierowniczego staje się twardszy, wyzej kreci sie silnik na każdym biegu. I masz SPORT w zestawie wskaźników!
Opublikowano
chetnie zrobilbym to w e60 i e87 (jesli tylko sie da) tylko czym to sie rozni od przelaczenia skrzyni w tryb ds ?? kto wytlumaczy??
Opublikowano
chyba tym ze masz te wszystkie opcje w automatiku, i nie musisz recznie przelaczac mozesz skupic sie na trzymaniu mocno kierownicy :D np. mozesz lepiej ciac zakrety no i jak ktos wczesniej napisal to nie tylko skrzynia ale tez masz ''szybsza reakcję przepustnicy, układu kierowniczego staje się twardszy, wyzej kreci sie silnik na każdym biegu. I masz SPORT w zestawie wskaźników!''
Opublikowano (edytowane)

http://img94.imageshack.us/img94/1948/img20130420131733.jpg

 

Po wciśnięciu przycisku, samochód jest żwawszy, dodatkowo DS zrzuca jeden bieg. Jest to moje odczucie po tej modyfikacji.

Edytowane przez leming
Opublikowano

Jakim cudem układ kierowniczy staje się twardszy ?

Czy ktoś może to logicznie wytłumaczyć , bo jestem sceptycznie nastawiony do tego newsa .

Opublikowano
Wydaje mi się, ze to chodzi o nastawy sportowe auta. U mnie w e60 po wciśnięciu przycisku sport auto zmienia charakterystykę zawieszenia. Jest twardsze, smg szybciej zmienia biegi, układ kierowniczy tdz pracuje inaczej. Może koleś na tym filmiku pomimo braku tej opcji sam to uaktywnia. Po dzwieku silnika i pracy skrzyni wydaje mi sie, ze właśnie o to chodzi.
Opublikowano

Czytałem właśnie o tym przycisku na niemieckim forum i tam jeden z użytkowników E60 zamiast instalować ten przyciski na desce między fotelami, wykorzystał przycisk sterowania głosowego w kierownicy ,bo i tak nie miał tej opcji.

Jeżeli ktoś jednak nie chce tego robić w kierownicy , to można kupić oryginalny przycisk sport od E60 z smg albo od Z4 ,bo jest dwa razy tańszy .

 

Po uruchomieniu trybu sport auto inaczej zmienia biegi, zmniejsza się też siła wspomagania przez co ciężej chodzi kierownica ale to tylko przy active steering .

Przy zwykłej przekładni raczej nie jest to możliwe chyba że się mylę.

Jeżli ktoś ma benzynę , to ponoć bardzo warto to zainstalować , bo podnosi też osiągi , przy dieslu jest to mniej widoczne chyba że komuś chodzi o zmianę charakterystki wspomagania kierownicy .

 

Z tego co też wyczytałem dołożenie przycisku sport w wersji poliftowej wymaga więcej pracy niż w wersji przedliftowej .

Fajnie jakby ktoś to zrobił, przetestował i opisał dokładnie na forum .

Opublikowano
Zrobiłem to u siebie i włączeniu przerzuca na bieg niżej, wyżej kręci i faktycznie odczuwalna jest twardsza kiera - tyle przy klekocie :wink:
Opublikowano
Zrobiłem to u siebie i włączeniu przerzuca na bieg niżej, wyżej kręci i faktycznie odczuwalna jest twardsza kiera - tyle przy klekocie :wink:

A masz active steering czy zwykłą kiere ?

Opublikowano
Zrobiłem to u siebie i włączeniu przerzuca na bieg niżej, wyżej kręci i faktycznie odczuwalna jest twardsza kiera - tyle przy klekocie :wink:

A masz active steering czy zwykłą kiere ?

 

Aktywny

Opublikowano
prosze o pomoc czy moglby ktos opisac montarz tego przycisku sport w modelach poliftowych,choc by male wskazowki jak znalezc ta kostke zeby sie podpiac szacuneczek i z gory dzieki
Opublikowano

No to czekamy jak ktoś weźmie się za to i dokładnie opiszę gdzie się wpinać itd i najlepiej porobi zdjęcia itd

 

A może ktoś w manualu przedliftowym to robił?

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

No dobra, dobra..ale czym to się różni od zwykłego przestawienia dźwigni zmiany biegów w pozycje DS?

Mam rozumieć że zabieg z przestawieniem skrzyni w DS powoduje jedynie zmianę charakterystyki tylko i wyłącznie pracy skrzyni, a myślałem że całe auto przechodzi w jakiś trochę bardziej sportowy tryb.

 

A ten guziczek dodatkowo robi jakieś modyfikacje w sterowaniu zarówno skrzynią, silnikiem i do tego układem kierowniczym?

 

ja mam tylko -S216A - Wspomaganie układu kier. Servotronic, także u mnie to chyba i tak nie ma znaczenia jeżeli chodzi o kierowanie (chyba że się mylę?).

 

Pozdrawiam.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Czytałem właśnie o tym przycisku na niemieckim forum i tam jeden z użytkowników E60 zamiast instalować ten przyciski na desce między fotelami, wykorzystał przycisk sterowania głosowego w kierownicy ,bo i tak nie miał tej opcji. .

Nie tylko w kierownicy ale o wiele szybciej mozn zrobic to z przyciskiem komend przy MENU wystrczy jeden kbelek (nr podam pozniej z ASO)łaczymy PIN 8 w pnelu I PIN 2 W przycisku polecen glosowych. A jesli ktos potrafi to moze smienic napis na sport zamiast twarzy :mrgreen:

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano

Ktoś z kolegów probował to zrobić po przycisk na kierownicy? Bo nie bardzo wiem jak sie za to zabrac. moze ktos ma DIY albo wie i pomoze za drobna oplata ;)

 

 

a jesli bym chcial przycisk kolo skrzyni biegow to ktory bedzie pasowal najlepiej ? :

http://www.bomap.pl/pl/p/LAS1-AGQ-11E-przycisk-19-mm-z-podswietleniem-pierscieniowym-i-glowka-plaska/339

 

http://www.bomap.pl/pl/p/LAS1-AGQ-22E-przycisk-19-mm-z-podswietleniem-pierscieniowym-i-glowka-plaska/346

 

http://www.bomap.pl/pl/p/LAS1-AGQ-Z11E-przycisk-bistabilny-19-mm-z-podswietleniem-pierscieniowym/343

 

 

bo sa rozne napiecia i styki.

 

a i skad wziac taki kabel, tzn czy to sa jakies specjalne piny (te co sie wpina w wtyczke?)

Opublikowano

Tak jak na filmiku masz zrobione przejrzyj filmy tego usera i masz tam czysto jak to zrobic, po co wiercic dziury w ramce ? podepnij sie do komend jednym kablem. Tak jest to konektor MQS 0.2-05mm http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/8369696-jack-mqs ja kupilem zaprawione razm z kablem.

 

A jak chcesz dziure wiercic to ladniej wygladaby ten http://www.modding.bit-tech.pl/sklep/pl/46-przyciski

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Opublikowano
Wiem , że niektóre E60 mają otwieranie bramy przełącznikiem przy lusterku , można to sparwować z centralką ale jakby można było otwierać bramę jednym z przełączników z kierownicy np.gwiazdką też byłoby fajnie . moim zdaniem bardziej ergonomicznie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.