Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szybkie pytanie dla znawcow, a na dziale serii 3 E9x jest takich najwiecej...

 

Czy jak zaloze sprezyny obnizajace H&R do auta z EDC to nie bedzie jakiegos problemu z zawieszeniem? komputerem itp?http://allegro.pl/sprezyny-sportowe-hr-bmw-m3-e92-i3106798770.html

 

Dzieki za info.:)

Opublikowano

no teraz na trybie komfort to czuje sie jak w serii 7:D

na EDC sport jak na gokardzie:D ale che go obnizyc bo wyglada paskudnie... czytam na forach, jednemu z usa cos tam padlo, po zalozeniu springow H&R ale koniec koncow przyczyna byla jednak inna tylko zgranie w czasie... wymiana sprezyn -> awaria EDC...

 

hmmm napisze do sprzedawcy... zobaczymy co odpisze.

Opublikowano

Wujek, nie mam pojęcia o zawieszeniu M3, mam pojęcie o różnych autach…

 

M3 jest raczej dobrze dopracowane, w testach torowych „mało” który kierowca wyczynowy wypowiedział się: „auto OK ale gdyby było niżej zawieszone to dopiero by jechało”…

 

Nie ma nic przeciw obniżaniu ale NAJPIERW pojeźdź trochę na serii, pojedź na Bemowo, zrób parę kółek…zapamiętaj auto a następnie zmieniaj/wprowadzaj korekty aby być świadomy tego co zmieniłeś…

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

niby tak, ale strasznie wysoko stoi ;) srednio to wyglada...

M3 bardzo dobrze sie poradzic... zakret ktory w 335i bralem 110 km/h i juz mialem dusze na ramieniu tu mam 130 i luzno trzymam sie drogi pytajac sie kobiety przez telefon (bluetooth oczywiscie) co zarobila na kolacje.

 

No miazga.

Ale tu obnizenie chodzi o wyglad w duzej mierze...

 

Pewnie bedzie dzis galeria to zobaczysz...

Opublikowano

Rozumiem ale też wiem, że sprężyna wpływa na skok, skok w serii jest dobrany dobrze…

 

Zmiana wyglądu na ładniejszy i teoretycznie też lepszy (niższe auto, niższy środek ciężkości) może okazać się, że jednak auto będzie gorzej jechało…może nie musi :wink: ...

 

Czasopismo angielskie CARS , testowało (kierowcy wyczynowi) zwykłe M3 w porównaniu do M3 competition, które ma zawieszenie obniżone o 10mm od tradycyjnego i „stara” M3 jechała lepiej/szybciej w zakrętach

 

Czekam na galerię, w pozytywny znaczeniu zazdroszczę auta „jak cholera” a ,że zapodałeś manual to już podwójnie…

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Waldek, miałem podobny dylemat u siebie w e91. Na M-pakowym zawieszeniu bardzo dobrze mi się jeździ, auto trzyma się w zakrętach jak przyklejone. Wg mnie jeśli chodzi o M-pakowy zawias to BMW się spisało i nie widziałem sensu poprawiania fabryki. Ale własnie też chodziło mi o poprawienie wyglądu auta przez jego obnizenie. Długo się zastanawiałem czy warto inwestować w gwint i podjałem decyzję. Wczoraj zamówiłem Bilsteina b16 pss10 :twisted: Montaż dopiero po powrocie z PL, także jeśli będę na zlocie w Toruniu to niestety jeszcze bez gwintu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nic nie zmieniaj! Każdym autem z obniżonym zawieszeniem, które miałem okazję prowadzić, jeździło się po naszych polskich drogach gorzej niż w serii. Na nierównościach auto stawało się nerwowe, nieprzewidywalne, czasem dobijało na większych dziurach.

Śmieszy mnie czasem jak wyprzedzam na nierównej drodze skupionego gościa w trzęsącym się, zglebionym ponad trzystukonnym sportowym autem......firmową 64konną skodą fabią sdi :)

Opublikowano

houek :cool2:

 

swego czasu pamiętam jak dziurawą Modlińską przemknąłem jeszcze białą e90-tką na standardowym zawiasie koło kolesia "jadącego" a raczej turlająco się podskakującego poobniżaną taką samą trójką...

 

Nie jeździłem M3 ale ten samochód jest kwintesencją samochodu sportowego, pokazem możliwości inżynierów BMW M... ja absolutnie nie dotykałbym zawieszenia...

tym bardziej z EDC...

 

 

Mając M nie trzeba już niczego nikomu ani sobie udowadniać, pokazywać że ma stać niżej... to jest M - i tak ma być...

ale znając Ciebie i tak zaryzykujesz :wink: :mrgreen:

Opublikowano

Z jednej strony fakt, teraz napewno jest super.

 

A z drugiej, Panowie nie zachowujcie się jakbyście mieli klapki na oczach i tylko oryginał jest fajny :roll:

Zmiany, tuningi, przeróbki itp. są super, i nawet jeśli czasem coś nie wychodzi można wrócić do poprzedniego set'upu. Ważne jest żeby korzystać z części zamiennych renomowanych tunerów a nie samoróbek albo chińczyków.

 

Ja liczę na grube przemiany przez Waldka, ale wiadomo z czasem :wink: Narazie jest taki podjarany że nawet tu nie zagląda, tylko jeździ :mrgreen:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Wujek - nie zmieniaj nic - springi obniżające to można sobie zakładać do paździerza stojącego jak koza, a ie do M3. Poza tym, jeśli już się uprzesz, to nie H&R, tylko Eibach, bo te pierwsze długo się układają i mocniej siadają :wink:
Opublikowano

Zagladam zagladam, ale przez was mam mieszane uczucia ;) Decyzje czy kupic czy nie podejme po torze poznan ;) 335i bo delikatnym obnizeniu bylo fajniejsze, ale nie mialo EDC...a EDC tutaj wszystko zmienia ;)

 

Dostalem tez opinie od sprzedawcy, ze pasuja bez problemu ;)

Dzieki, a na sugestie czy zakladac czy nie trzeba by poprosic fatgrandma i jego virutal garage:D

Opublikowano

ja chciałem powiedzieć, że zgadzam się z Arnoldem. :mrgreen:

nie dotykałbym zawieszenia w M3, jak znam życie tu niczego nie trzeba poprawiać.

 

a wujo Waldek powinien pojeździć ze 2-3 miesiące i dopiero potem coś mieszać. bez urazy wujku. :wink:


http://emoty.blox.pl/resource/4_1_107v.gif

" Producenci dopuszczają zużycie 1 litra oleju na 1000 km. To tak, jakby uznać, że człowiek mający 38,5 st C jest zdrowy."

Opublikowano

Pojeździj trochę na tym co teraz tam masz a potem podejmiesz decyzje czy warto.

Jak się zdecydujesz to załadaj to na czym siedzi GTS :twisted: (zawias i oczywiscie felga :wink: )

  • 8 lat później...
Opublikowano
Pojeździj trochę na tym co teraz tam masz a potem podejmiesz decyzje czy warto.

Jak się zdecydujesz to załadaj to na czym siedzi GTS :twisted: (zawias i oczywiscie felga :wink: )

 

A na czym siedzi GTS? Z chęcią bym sie dowiedział dla porównania ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.